Tiedän, että täällä on Viruksen omistajia tai omistaja ja haluaisin vaan neuvoja nyt.
1) Miten helkutissa saan tän toimimaan normaalina masterkiipparina softasynien kanssa. Midipiuhat on kiinni ja local off käytössä, mutta homma ei pelitä. Onko viruksen midi asetukissa vielä jotain muuta mikä pitäisi ottaa huomioon?
2) Toimiiko se pach editori ollenkaan 10.4.x käyttiksissä kunnolla?
3)Toimiiko virus sekkareiden kanssa normaalisti, että voin ohjelmoida midillä viruksen saundeja. Toiset sanoo että ei voi (kaikki) ja sit kuitenkin oon nähnyt kahdesti sen toimivan ihan hyvin ainakin cubasessa. Mulla on live.
4) Saako viruksessa layeroitua saundeja päällekkäin, kuinka monta ja miten. Multimodessa saa partteja 16 päällekkäin, mutta ne soi siis yksitellen?
5) Oon yrittänyt ajaa audiota virukseen sisään, jotta voisin käyttää sitä efektiräkkinä myös, mutta tuloksetta. Mitenkäs tämä toimii?
6) Miten ladata uudet saundit virukseen. Netissä on .mid tiedostoja eli ne varmaan menee midin kautta mutta miten ne saa pankkeihin lisättyä?
Manuaalia on kahlattu, mutta ei ymmärrä kaikkea. Mun varmaan pitäis saada joku pikakoulutus sysexistä sun muista. Auttakee minnuu!
Live5/M-audio 1814/ VirusKC/Mac