Tarve olisi saada MacBookin mukana kulkeva simppeli ja edullinen kaiutinratkaisu. Nuo Creaturet eivät aivan ajaneet tätä asiaa ja niistä onkin nyt kaiketi virtalähde hajalla, mutta onkohan tuosta Vasesta mihinkään, kun ei tuo hinta päätä huimaa?
Onko kukaan ollut tuollaisen lähietäisyydellä, jotta voisi kertoa kommentin tuosta "akustisesta linssistä"? Vertailukohtana voisi tosiaan pitää vaikka noita Creatureita, jotka olivat äänenlaadullisesti minun käyttööni riittävällä tasolla.
nuo on aika paljon huonommat kuin creaturet, mitkä ei nekään kovin kummoiset olleet. käsitykseni mukaan paskan soundin lisäksi äänenvoimakkuus oli surkea creatureihin verrattuna..
akihauru kirjoitti:nuo on aika paljon huonommat kuin creaturet, mitkä ei nekään kovin kummoiset olleet. käsitykseni mukaan kakka soundin lisäksi äänenvoimakkuus oli surkea creatureihin verrattuna..
Tämä onkin sitten tällä selvä. Kun ei se äänenlaatu Creatureissakaan aivan korvia hivellyt, niin tämä saa sitten jäädä rauhassa odottelemaan toisia tilaajia. Kiitos kommentista.
Yleensä tuollaiset erikoiset ratkaisut vain huonontavat ääntä. Kaikki tosin kuulostaa hyvältä mainosmiesten puheissa. Hanki sellaiset kajarit jotka näyttävät kajareilta.
dogmulder kirjoitti:Hanki sellaiset kajarit jotka näyttävät kajareilta.
Joo, työpöydällä minulla onkin NAD 302 -vahvari ja seinillä B&W 2003 ZMF -kaiuttimet.
Nyt onkin tarkoitus löytää lähinnä vaimon käyttöön jotain kevyttä ja helposti siirreltävää tuon MacBookin mukana kulkemaan. Tässä on se Mac-henkisyys avainasemassa.
Joo, työpöydällä minulla onkin NAD 302 -vahvari ja seinillä B&W 2003 ZMF -kaiuttimet.
Nyt onkin tarkoitus löytää lähinnä vaimon käyttöön jotain kevyttä ja helposti siirreltävää tuon MacBookin mukana kulkemaan. Tässä on se Mac-henkisyys avainasemassa.
Eikös Mac-henkisyyteen kuulukaan enää hyvä laatu?
Hups, heh… Kuuluu tottakai. Lisätään edelliseen, että ulkonäön puolesta Mac-henkisyys. Eli tuote henkii mäkkimäistä designin yksinkertaisuuden ylistystä ja uskaltaa seistä MacBookin rinnalla punastelematta.
Saattaa myös henkiä halpa ja muovimainen toteutus kun ne kotona nostaa pöydälle? Todennäköisesti ne ovat halpaa muovia ja tuntuvat käsissä rimpuloilta, tuolla hinnalla ei kyllä voi muuta odottaakaan.
Mulla on mustat pienet hifikaiuttimet Minin kanssa samalla pöydällä, rumathan ne ovat, mutta niiden tarkoitus ei olekaan olla koristeena vaan tuottaa ääntä. Ulkonäkösyistä lähti tilaukseen Viewsonicin piano key white-näyttö, mutta siinä ei tarvitsekaan tinkiä itse näytön laadusta.
Nostetaanpa vanhaa aihetta ylöspäin. (pahoittelu jos toimin HO-etiketin vastaisesti)
Tuollainen Vase-kaiutin ollut käytössä nyt yli vuoden ja täytyy vain kehua että se oli loistava hankinta jos kaipaa kannettavalle tietokoneelle extra-äänentoistoa. Parempi kuin Creativen tai Logitechin kaiuttimet. Tosin jos kaipaa selkeää stereo-ääntä niin silloin ulkoiset että ne voi levittää pöydän kulmille. Mutta itsellä ollut ihan leffakäytössä ja muussa näytön takana ja jopa Logitechin X-230 kaiuttimet lähtivät pöytäkonesta pois ja tuo siirtyi niiden tilalle. Hyvin vahva äänen toisto että saa todellakin laittaa pienemmäksi.