kampela kirjoitti:Jone-51K kirjoitti:Behringer on merkkinä aliarvostettu
Rohkenen väittää että tuotemerkki nauttii juurikin arvoistansa arvostusta....
Hintahan ei näissä päätä huimaa mutta varauksella tulee sitten suhtautua jos Behringerin hankkii.
Hyvä 15379093.
Varauksella tulee aina suhtautua jos jonkin merkin maineella hankkii jotain. Erityisesti tämä pätee äänentoistoon. Omat korvat ovat paras mittalaite jos vain itsellesi olet hankintaa tekemässä. Jos olet tyytyväinen jonkin laitteen ääneen, älä usko ketään muuta arvostelijaa. (Hellasärö on tietysti eri asia.) Jos kuitenkin haluat jotain yleistä arviointia, niin nuo Behringerit ovat menestyneet erinomaisesti sokkotesteissä jossa siis kuulija ei tiedä merkistä mitään. Kaiuttimien kestävyys ei kotioloissa ole kovin keskeinen seikka kun istuvat siellä paikoillaan kenenkään koskematta, mutta jos aiot kuljettaa niitä keikalla mukanasi, on edellä esitetyt varoituksen sanat kestävyydestä ihan paikallaan.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Kiitos Kampela hyvästä ohjeesta ja kommenteista!
Itse olen miettinyt ja todennut tarpeelliseksi kuunnella nuo vaihtoehdot läpi. Mainittakoon vielä vaihtoehdoksi jopa elemettien vaihdon noista
LEM:n monitoreista. Eli noi 6´(tuumaset) neljäkappaletta vaihtoon kahdesta monitorista. Ongelmahan minulla on ollut hyvin hilljaisella kuuntelu, tällöin minusta nuo monitorit eivät oikein herää. (Tietenkin vyllejäkin voisi vähentää). Muuten vallan hyvät, kyllä niillä naapuritalon asukkaatkin herättää tosin eivät varmaankaan tällöin kehuisi äänen puhtautta! Toki myös tökkii tuo koko nykyisillä monitoreilla. Vuosien aikana on kokeiltu jos mitä kaiuttimia mutta vaimo on skipannut kaikki kokeillut vaihtoehdot pihalle huono soundin takia!
Noiden Z - 10:n äänestä tosin vaimokin totesi stokkalla että otetaan vaan, mutta myymälässä kuutelu "hmm",,, niin ne varmaankin lentäisivät myös pihalle. Täytyy tosiaan käydä B:t läpi sillä olen kuullut niistä ennenkin Y:t unohtamatta.
Taidan nyt harrrastaa vertailua ja olla vaikea asiakas tätä hankintaa ei tarvitse kiirellä tehdä.
Ja vielä kerran kiitos kaikille! Etenkin kampelalle
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)