![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Ez-Drummer
Kaikki ääneen ja musiikin tekoon liittyvä.
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
Ez-Drummer
Viesti Kirjoittaja hapo »
Apua tarvitaan, seuraavanlainen ongelma kyseessä, Ez-Drummer ei näy mutichannel moodissa lainkaan vaan pelkästään stereona Logic studiossa. ![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Niin siis mitään ei tapahdu kun painat sitä nappia vai et löydä koko nappia?
Avaat siis mixer tilan auki valitset sen raidan säätimet jolle olet monikanavaisen instrumentin määrittänyt ja sitten painat sitä plus-kuvakkeella varustettua nappia joka on siinä S eli Solo-painikkeen alla. Se nappi näkyy vain mikäli kyseessä on oikeasti monikanavainen softainstrumentti kuten esim. Ultrabeat tai sitten tuo mainittu EZ Drummer. Olen 110% varma että se noin toimii, koska olen itse sen testannut.
Juuri äsken vielä varmistin.
EDIT: Ja siis jos sitä meinaat että ne rummut eivät tule niille uusille luoduille raidoille, niin ne pitää sitten EZ drummerissa itsessään toki sillä omalla mikserillä säätää mikä menee minnekin.
Avaat siis mixer tilan auki valitset sen raidan säätimet jolle olet monikanavaisen instrumentin määrittänyt ja sitten painat sitä plus-kuvakkeella varustettua nappia joka on siinä S eli Solo-painikkeen alla. Se nappi näkyy vain mikäli kyseessä on oikeasti monikanavainen softainstrumentti kuten esim. Ultrabeat tai sitten tuo mainittu EZ Drummer. Olen 110% varma että se noin toimii, koska olen itse sen testannut.
Juuri äsken vielä varmistin.
EDIT: Ja siis jos sitä meinaat että ne rummut eivät tule niille uusille luoduille raidoille, niin ne pitää sitten EZ drummerissa itsessään toki sillä omalla mikserillä säätää mikä menee minnekin.
-
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
No höh.
Itseltä tuo kyllä kotoa löytyy, mutta tässä iBookilla mikä reisussa mukana ei ole kuin tuo Ultrabeat, mutta olen edelleen 110% varma, että samalla tavalla se toimi. Enkä kyllä muista, että siinä mitään ihmeempiä jippoja olisi ollut.
Valkkasi vaan sen multioutputin ja sitten heitti sieltä Ez drummerin mikserin puolelta sen multimoodin päälle, niin se arpo jonkun miksauksen siihen ja sitten raksutteli ne muut raidat esiin ja sitten vaan menoks.
Eli voisi siis alkaa jo ehkä epäillä, että jotain häikkää on jossain.
Itseltä tuo kyllä kotoa löytyy, mutta tässä iBookilla mikä reisussa mukana ei ole kuin tuo Ultrabeat, mutta olen edelleen 110% varma, että samalla tavalla se toimi. Enkä kyllä muista, että siinä mitään ihmeempiä jippoja olisi ollut.
Valkkasi vaan sen multioutputin ja sitten heitti sieltä Ez drummerin mikserin puolelta sen multimoodin päälle, niin se arpo jonkun miksauksen siihen ja sitten raksutteli ne muut raidat esiin ja sitten vaan menoks.
Eli voisi siis alkaa jo ehkä epäillä, että jotain häikkää on jossain.
-
-
Viesti Kirjoittaja Jone »
Puhdasta hakuammuntaa, mutta vastaavassa BFD rumpalisoftassa on/oli erikseen plug-init stereo, ryhmä ja multiulostuloille. Voisi kurkkia plugari-kansiosta että siellä on kaikki mitä valmistaja tahtoo siellä olevan. Tämä sulkisi pois huonon installoinnin. Ja muistan sellaisenkin että jonkun tällaisen softan multimode ei aktivoidu jos koneessa ei riitä tehot ja muisti. Tämä taisi olla combolla Logic+BFD ja kone oli G4 PB 1,x ghz.
9 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Audio ja musiikki”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka