Haussa olisi siis Powerbook joka saisi olla tehoiltaan 867Mhz-1ghz eli tällaista suhteellisen edullista, mutta toimivaa peliä ollaan hakemassa, jolla perushommat luonnistuu. Eli ei muuta kuin sitten tarjoamaan, pienellä varauksella voi myös iBookeja tarjoilla, mutta pääasiassa ollaan nyt hakemassa Powerbookia.
Niin ja se vielä lisänä, että airport pitäisi sitten tästä koneesta löytyä.
Edit: Muutetaan sen verran tätä ilmoitusta, että haussa olisi nyt Powerbook, jossa tehoa olisi 1ghz ja enemmän.
O: PowerBook G4 ( Ostettu )
Vain Applen omat tuotteet.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
11 viestiä
• Sivu 1/1
-
O: PowerBook G4 ( Ostettu )
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Viimeksi muokannut Cathi777, 4.11.2008 klo 10.36. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Macbook Air M1
-
Re: O: Powerbook G4
Viesti Kirjoittaja heinm-ef »
Minulla olisi PowerBook G4 Titanium, jossa muistia 768SDRAM.Nopeus 800 MHz,kovalevy 40Gt ja näyttö 15 tuumainen. Lisäksi löytyy kaksi alkuperäistä akkua, joista toinen melkein käyttämätön.Ei ole ollut oikein käyttöä tälle, kun on muitakin Maccejä ja voisin myydä siksi pois. Lisäksi löytyy Vivanco-laukku,USB-hiiri ja kaapeleita ja myös DVD-levyllä Applelta ostettu Tiger-käyttöjärjestelmä ja ohjeet.Olisiko noin viisi vuotta vanha mutta hyvässä kunnossa,kun ei ole tullut käytettyä.Sen verran olen kuitenkin käyttänyt,että akut eivät ole päässeet kuolemaan.Ajattelin pyytää tästä koko paketista 700 euroa.Koneessa on Airport kortti ja olen ollut verkossa Airport Express-aseman avulla,jonka voisi myös samalla myydä jos kiinnostaa 70 eurolla. Jos kiinnostaa,vastaa tähän viestiin.
mara
-
Hupsista keikkaa, nythän alkaa hinnat olemaan kohdillaan. Kannattaa hieman katsoa, että missä hinnoissa nykyään oikein liikutaan. Tuolla saa jo ihan uuden karheita Macbookeja jo ostettua. Eli sanotaanko siis näin, että jos kokonaissummasta tiputat useita satasia pois niin sitten voisin harkita. Mutta pääasiassa haussa nyt olisi sellainen kone, että saisi ilman kikkailua tuon Leopardin siinä pyörimään niin siksi olin sen 867Mzh laittanut alarajaksi. Mutta tarjotkaa ihmeessä vaan lisää, kiinnostusta edelleen olisi ja saisin tämän vanhemman Tibookin laitettua äidilleni menemään.heinm-ef kirjoitti:Minulla olisi PowerBook G4 Titanium, jossa muistia 768SDRAM.Nopeus 800 MHz,kovalevy 40Gt ja näyttö 15 tuumainen. Lisäksi löytyy kaksi alkuperäistä akkua, joista toinen melkein käyttämätön.Ei ole ollut oikein käyttöä tälle, kun on muitakin Maccejä ja voisin myydä siksi pois. Lisäksi löytyy Vivanco-laukku,USB-hiiri ja kaapeleita ja myös DVD-levyllä Applelta ostettu Tiger-käyttöjärjestelmä ja ohjeet.Olisiko noin viisi vuotta vanha mutta hyvässä kunnossa,kun ei ole tullut käytettyä.Sen verran olen kuitenkin käyttänyt,että akut eivät ole päässeet kuolemaan.Ajattelin pyytää tästä koko paketista 700 euroa.Koneessa on Airport kortti ja olen ollut verkossa Airport Express-aseman avulla,jonka voisi myös samalla myydä jos kiinnostaa 70 eurolla. Jos kiinnostaa,vastaa tähän viestiin.
Macbook Air M1
-
Viesti Kirjoittaja mercury »
Olipas kyllä pyyntö titaanista. Itse sain omastani mielestäni kohtuuhyvän hinnan eli 650 euroa – titaanien viimeisestä lippulaivasta, 1 GHz SuperDrive-mallista, tasan kaksi vuotta sitten.
kaikki maailman vesi on homeopaattista kusta
-
Viesti Kirjoittaja letkume »
Cathi777 kirjoitti: Mutta pääasiassa haussa nyt olisi sellainen kone, että saisi ilman kikkailua tuon Leopardin siinä pyörimään niin siksi olin sen 867Mzh laittanut alarajaksi.
Mulla on 12" powerbookki 1.5 maksimirammilla ja kyllä tuo aika rauhallinen peli lepardilla on. 867Mzh alle gigan muistilla luultavasti käyttökelvoton.
-
No ei sillä mitään superraskasta olisikaan tarkoitus tehdä, pelittäis vaan paremmin yhteen sitten tän mun pöytäkoneen kanssa, kun on molemmissa samat käyttöjärjestelmät. Perussurffaukseen kone olisi kuitenkin tulossa. Ja kyllä sitä Tiikerilläkin pärjää, ei siinä mitään. Mutta pitäisi tosiaan itselle uusi läppäri saada, kun menin äidille tuon omani lupaamaanletkume kirjoitti:Cathi777 kirjoitti: Mutta pääasiassa haussa nyt olisi sellainen kone, että saisi ilman kikkailua tuon Leopardin siinä pyörimään niin siksi olin sen 867Mzh laittanut alarajaksi.
Mulla on 12" powerbookki 1.5 maksimirammilla ja kyllä tuo aika rauhallinen peli lepardilla on. 867Mzh alle gigan muistilla luultavasti käyttökelvoton.

Macbook Air M1
-
Viesti Kirjoittaja p-veli »
Itselläni on 1GHz:n iBook 512Mt:n muistilla ja lepardilla. Ihan riittävä iTunesiin, surffailuun ja sähköpostiin, kunhan ei yritä pitää liian montaa ohjelmaa auki yhtä aikaa…Cathi777 kirjoitti:No ei sillä mitään superraskasta olisikaan tarkoitus tehdä, pelittäis vaan paremmin yhteen sitten tän mun pöytäkoneen kanssa, kun on molemmissa samat käyttöjärjestelmät. Perussurffaukseen kone olisi kuitenkin tulossa. Ja kyllä sitä Tiikerilläkin pärjää, ei siinä mitään. Mutta pitäisi tosiaan itselle uusi läppäri saada, kun menin äidille tuon omani lupaamaanletkume kirjoitti:Cathi777 kirjoitti: Mutta pääasiassa haussa nyt olisi sellainen kone, että saisi ilman kikkailua tuon Leopardin siinä pyörimään niin siksi olin sen 867Mzh laittanut alarajaksi.
iBook 14", iPod 20 Gt
-
Nostellaas, kun tarvetta tällaiselle edelleen on.
Macbook Air M1
-
Viesti Kirjoittaja Never-mind »
Tääl olis tarjolla 1,5 ghz powerbookki 15 tuuman näytöllä 80gb kovolla ja maksimi 2 gigan muistilla. Asemana superdrive. Kaksi pientä vikaa..Usa näppis, toimii kuitenkin kuin suominäppis..ei vain ole fyysisesti merkattu hattuihin äätä ja öötä.. Koneen runko on hieman lämmöstä joskus vääntynyt. Puhutaan kuitenkin vain noin millin vääntymästä jota ei silmin voi nähdä..tasaisella pöydällä heiton huomaa..Muuten kone on moitteeton. Hinta 530€/Tarjoa
I hear voices...
-Imac 2,4ghz 24"/320gt/4gt (ALU)
-Macbook c2d 2,4ghz Unibody
-Airport extreme base station
-iPhone 2G 16gb 3.0
-iPhone 3G S⃣ 32gb White 3.01
-Imac 2,4ghz 24"/320gt/4gt (ALU)
-Macbook c2d 2,4ghz Unibody
-Airport extreme base station
-iPhone 2G 16gb 3.0
-iPhone 3G S⃣ 32gb White 3.01
-
Muuten ei tuossa mitään vikaa olisikaan, mutta budjettisyistä haussa olisi noita vanhempia malleja.Never-mind kirjoitti:Tääl olis tarjolla 1,5 ghz powerbookki 15 tuuman näytöllä 80gb kovolla ja maksimi 2 gigan muistilla. Asemana superdrive. Kaksi pientä vikaa..Usa näppis, toimii kuitenkin kuin suominäppis..ei vain ole fyysisesti merkattu hattuihin äätä ja öötä.. Koneen runko on hieman lämmöstä joskus vääntynyt. Puhutaan kuitenkin vain noin millin vääntymästä jota ei silmin voi nähdä..tasaisella pöydällä heiton huomaa..Muuten kone on moitteeton. Hinta 530€/Tarjoa
Macbook Air M1
-
Sen verran tätä nyt nostelen, että voi tarjota myös tuota alkuperäistä ehdotustani tehokkaampia koneita myös. Myös tuollaisia vastaavia mitä tässä edellä mainittu kaverikin minulle tarjosi. Sen ehdin tässä kuitenkin missata. Eli kaikki mahdolliset sanotaanko 1ghz ylöspäin kelpaisivat. Airport pitäisi koneesta sitten suoraan löytyä ja olisi hyvä jos akku kestäisi edes jotain.Cathi777 kirjoitti:Muuten ei tuossa mitään vikaa olisikaan, mutta budjettisyistä haussa olisi noita vanhempia malleja.Never-mind kirjoitti:Tääl olis tarjolla 1,5 ghz powerbookki 15 tuuman näytöllä 80gb kovolla ja maksimi 2 gigan muistilla. Asemana superdrive. Kaksi pientä vikaa..Usa näppis, toimii kuitenkin kuin suominäppis..ei vain ole fyysisesti merkattu hattuihin äätä ja öötä.. Koneen runko on hieman lämmöstä joskus vääntynyt. Puhutaan kuitenkin vain noin millin vääntymästä jota ei silmin voi nähdä..tasaisella pöydällä heiton huomaa..Muuten kone on moitteeton. Hinta 530€/Tarjoa
Macbook Air M1
11 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka