Ostinpa itelleni halvalla frendiltä wanhan MacBookin, on siis tommonen muovinen valkoinen. Akku onpi ihan finito ja aattelin et oishan se ny kiva jos siin jotain hönkää olis. Mulle siis kelpais käytettykin, eikä ihan priimassa kuosissa tarttis ees olla. Ja saa olla mustakin. Vaikka saa se tietty priimakin olla jos jollain semmosia kuleksii nurkissa. Kuulemma tohon vois myös asentaa lumileopardin, joten sellaistakin metsästän (nyt siin on 10.4 tikru). Ja miksei muistiakin vois lisätä. Jos jollain ois ylimääräisiä gigan kampoja ja luapuis niist halvalla, niin voisin ostaa pois. 512-kampoja oon jo saanu ilmaiseksikin, et semmosii en tartte.
Yhteydenotot mieluiten suoraan mailiin, kun en kumminkaan muista lukea yksityisviestejäni:
markus [at] kain [piste] gmail [piste] com
Lisäys: Niin, ja minua valistettiin, että tarvitsen siis joko Leopardin ja Snow Leopardi-päivityksen tai sitten Mac Box Setin, jotta saan lisenssin lumileopardille.

Ja tiedoksenne tässäkin yhteydessä, että tuo huijari käytti siis tilinumeroa OP 571454-411018 ja nimikirjaimensa ovat N.A. Kuulemma koko nimeä ei ole suotava laittaa esiin.