Ostaisin / ottaisin vastaan wanhaan macciin (Centris 610) sarjaporttiin
tai scsiin sopivan ethernet sovittimen, joissa olisi RJ-45 liitin.
Löytyykö?
O: Ethernet adapterit
Vain Applen omat tuotteet.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
O: Ethernet adapterit
Viesti Kirjoittaja Telstar »
-
Re: O: Ethernet adapterit
Viesti Kirjoittaja Deejay »
Moro!Telstar kirjoitti:Ostaisin / ottaisin vastaan wanhaan macciin (Centris 610) sarjaporttiin
tai scsiin sopivan ethernet sovittimen, joissa olisi RJ-45 liitin.
Löytyykö?
Löytyy, DAYNAPort SCSI/Link-3, DP0802 (REV L, ROM 2.0)
Kuvia:
http://jasun.pp.fi/images/?category=daynaport
Ostaja oli jo syksyllä, mutta kaupat jäi tekemättä ostajan akuutin rahapulan vuoksi.
Kyseessä on kimppahankinta, joka tehtiin aikanaan Mac / Amiga / Atari -käyttöön. Laite "ajautui" lopulta minulle, kun kukaan muu ei sitä enää tarvinnut. Lähinnä piti kokeilla Classic II:sta verkottaa. Henkilökohtaisesti en koskaan ole laitetta käyttänyt, virrat tulee ja Ethernet-valo syttyy kun siihen laittaa piuhan. Ajureista / käyttöohjeista ei ole hajuakaan...
Silloin neuvoteltiin kimpassa, että 25€ + pk. olisi laitteesta saatava, omia ei saada ikinä takaisin mutta sen verran harvinainen laite on ettei viitsi ihan ilmaiseksi antaa. Kaikenlaista voi vaihdossa tarjota. Oletan, että itseltäsi löytyy sopiva DB-25 uros SCSI-kaapeli + ulkoinen terminaattori, laitteessa on naaras DB-25 -liittimet.
-=D=-
-
Viesti Kirjoittaja Telstar »
Moro.
Ei ole oikeen mitään tarjota vielä vaihdossa kun olen ihan aloitteleva macisti vielä, mutta tuon 25 voisi vipata laitteesta. OK?
Ja mitä noihin kaapeleihin tulee, niin nehän saa vaikka itse rakennettua, jos ei sopivaa löydy ja terminaattoreita / rakennusohje löytynee jostain netin uumenista
Ei ole oikeen mitään tarjota vielä vaihdossa kun olen ihan aloitteleva macisti vielä, mutta tuon 25 voisi vipata laitteesta. OK?
Ja mitä noihin kaapeleihin tulee, niin nehän saa vaikka itse rakennettua, jos ei sopivaa löydy ja terminaattoreita / rakennusohje löytynee jostain netin uumenista

-
Viesti Kirjoittaja Deejay »
Ihan jees.Telstar kirjoitti:Moro.
Vanhoista skannereista saa helposti piuhat ja terminaattorit. Niitä on nurkissa vähän joka jampalla. Omani on vielä toimintakuntoinen, joten siitä en viitsi niitä pois repiä.Telstar kirjoitti:Ja mitä noihin kaapeleihin tulee, niin nehän saa vaikka itse rakennettua, jos ei sopivaa löydy ja terminaattoreita / rakennusohje löytynee jostain netin uumenista
Laita yv:tä niin sovitaan noi kaupat kohdalleen.
-=D=-
4 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka