Odottelen maksimissaan pari viikkoa tarjouksia ja jollei sopivaa löydy, haen uuden MacBookPron.
Maililla tai puhelimitse lähestyt ehkä helpoiten.
044-558 8668/Henry
henelle piste postia ät gmail piste com
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
Viesti Kirjoittaja Hene »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Olen nähnyt vuosien mittaan kymmeniä ostoilmoituksia, joissa toivotaan edullista Macia. Kuitenkaan varmaan koskaan kukaan ei ole myynyt tieten tahtoen alle markkinahintojen. No, yhden tapauksen tiedän jossa iBook myytiin non 200 € alle normaalin hinnan, kun myyjän temperamentti kuohahti.Hene kirjoitti:Eli edullisesti pitäisi fiksu läppäri löytää. En lonkalta sulje mitään pois, eli tarjotkaa rohkeasti. Jos yritys sen minulle(yritykselleni) myisi olisi se iso +.
Odottelen maksimissaan pari viikkoa tarjouksia ja jollei sopivaa löydy, haen uuden MacBookPron.
Maililla tai puhelimitse lähestyt ehkä helpoiten.
044-558 8668/Henry
henelle piste postia ät gmail piste com
Viesti Kirjoittaja Hene »
Verrokkina minulla on se uusi MacBookPro, eli aina voi suhteuttaa siihen. Ja kyllä niitä Maccejäkin halvalla menee, kyse on aina nopeista kaupoista eikä mistään foorumin huutokaupasta. Tämä on minun oma kokemus.Tietysti edullinen voi tarkoittaa sitäkin että ei mahdottomia pyydä, kuten joskus näkee.
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Jos on syystä tai toisesta kova kiire myydä, tavaran kuin tavaran voi saada selvästikin halvemmalla kuin kuristajakäärmeen kärsivällisyyden omaavalta myyjältä. Tämä on tietysti totta. Parhaat ostajat eivät yksinkertaisesti ehdi junaan joka meni jo.Hene kirjoitti:Verrokkina minulla on se uusi MacBookPro, eli aina voi suhteuttaa siihen. Ja kyllä niitä Maccejäkin halvalla menee, kyse on aina nopeista kaupoista eikä mistään foorumin huutokaupasta. Tämä on minun oma kokemus.Tietysti edullinen voi tarkoittaa sitäkin että ei mahdottomia pyydä, kuten joskus näkee.