Koillis-Helsingistä saa hakea jollain tavalla risan printterin, jossa on melko tuoreet (ei-Epson) värikasetit, kunhan myös vie mennessään muutakin roinaa, kuten risan Brotherin m/v laserin, ehjän 19" (4:3) näyttö ja sekalaista elektroniikkaromua.
Epson painaa n. 30 kiloa, muu on kevyttä, mutta invalidille sekin on hankalaa.
YV, kiitos, jos kiinnostaa.
EDIT Lähti tänään ystävällisen nimimerkin F1.4 kyydissä; hänelle kiitokset!
ANNETTU: Risa Epson AL-C 1100 (duplex)
Tälle alueelle myös muut ilmoitukset, jotka eivät muille kauppapaikan alueille sovi.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
ANNETTU: Risa Epson AL-C 1100 (duplex)
Viesti Kirjoittaja OmenaOnPunainen »
Viimeksi muokannut kallekilponen, 4.4.2012 klo 22.25. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
-
Re: A: Risa Epson AL-C 1100 (duplex)
Pitäisiköhän minun tarjota tätä ostettavaksi 10 eurolla vai tarjoutua maksamaan siitä, että joku hakee pois?
Eikö täällä ole ketään pääkaupunkiseudulta, joka tarvitsisi edes n. 200 € arvosta ko. värikasetteja ja mahdollisesti toimivan duplex-yksikön - joka maksoi aikanaan enemmän kuin printteri itse!
Eikö täällä ole ketään pääkaupunkiseudulta, joka tarvitsisi edes n. 200 € arvosta ko. värikasetteja ja mahdollisesti toimivan duplex-yksikön - joka maksoi aikanaan enemmän kuin printteri itse!
-
Viesti Kirjoittaja F1.4 »
Tavarat saa varmaan hissillä pohjakerrokseen ja auton oven eteen niin ehkä haen pois.OmenaOnPunainen kirjoitti:Pitäisiköhän minun tarjota tätä ostettavaksi 10 eurolla vai tarjoutua maksamaan siitä, että joku hakee pois?
-
Hissi on ja auton saa oven eteen, juu. Nokkakärry ei haittaisi, ellet ole voimailija.F1.4 kirjoitti:Tavarat saa varmaan hissillä pohjakerrokseen ja auton oven eteen niin ehkä haen pois.OmenaOnPunainen kirjoitti:Pitäisiköhän minun tarjota tätä ostettavaksi 10 eurolla vai tarjoutua maksamaan siitä, että joku hakee pois?
4 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Vaihdetaan, annetaan, työtä haetaan ja tarjotaan”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka