ANNETTU! Quadra 700 + pikkunen RGB näyttö
Tälle alueelle myös muut ilmoitukset, jotka eivät muille kauppapaikan alueille sovi.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
10 viestiä
• Sivu 1/1
-
ANNETTU! Quadra 700 + pikkunen RGB näyttö
Viesti Kirjoittaja aka »
kone meni, fiuh.
–– grain of salt ––
-
Re: annetaan Quadra 700 + pikkunen RGB näyttö
Viesti Kirjoittaja jri »
Tuo Nubus-ethernet kortti voi olla harvinaisuutensa takia jollekin tarvitsijalle kullanarvoinen. Ainakin Nubus-näyttökortit olivat aikanaan järkyttävän kalliita. Älä ihmeessä heitä sitä veks jos kukaan ei konetta halua, vaan laita kortista oma ilmoitus.
-
Viesti Kirjoittaja AkuMies »
Onko tuo kortti sellainen, joka käy Macintosh IIvx:ään? Jos on, niin olen ylettömän kiinnostunut.jri kirjoitti:Tuo Nubus-ethernet kortti voi olla harvinaisuutensa takia jollekin tarvitsijalle kullanarvoinen. Ainakin Nubus-näyttökortit olivat aikanaan järkyttävän kalliita. Älä ihmeessä heitä sitä veks jos kukaan ei konetta halua, vaan laita kortista oma ilmoitus.
-
Viesti Kirjoittaja Juhani L »
Kannattaa ehkä olla kiinnostunut koko Q700:sta kortteineen päivineen. Pesee nopeudessa 030-prosessorilla varustetun IIvx:n selvästi.AkuMies kirjoitti:Onko tuo kortti sellainen, joka käy Macintosh IIvx:ään? Jos on, niin olen ylettömän kiinnostunut.jri kirjoitti:Tuo Nubus-ethernet kortti voi olla harvinaisuutensa takia jollekin tarvitsijalle kullanarvoinen. Ainakin Nubus-näyttökortit olivat aikanaan järkyttävän kalliita. Älä ihmeessä heitä sitä veks jos kukaan ei konetta halua, vaan laita kortista oma ilmoitus.
Give a man an espresso and he will have a buzz for an hour. Give a man an espresso machine and he will be buzzed for a lifetime. - Caffefutse
-
Muuten kyllä, mutta asun suhteellisen kaukana Turusta ja postikulut tulisivat turhan kalliiksi. Harmmi.Juhani L kirjoitti:Kannattaa ehkä olla kiinnostunut koko Q700:sta kortteineen päivineen. Pesee nopeudessa 030-prosessorilla varustetun IIvx:n selvästi.AkuMies kirjoitti:Onko tuo kortti sellainen, joka käy Macintosh IIvx:ään? Jos on, niin olen ylettömän kiinnostunut.jri kirjoitti:Tuo Nubus-ethernet kortti voi olla harvinaisuutensa takia jollekin tarvitsijalle kullanarvoinen. Ainakin Nubus-näyttökortit olivat aikanaan järkyttävän kalliita. Älä ihmeessä heitä sitä veks jos kukaan ei konetta halua, vaan laita kortista oma ilmoitus.
-
Viesti Kirjoittaja aka »
Lisäystä:
avasin koneen ja asensin siihen 7.5.5 käyttiksen. verkkokortin testaus jäi vähän kesken kun powermacin viewsonic lasahti (on jo kerran muuten takuussa vaihdettu), mutta kyllä se ainakin aktiivisena vilkkuu. toisena korttina on joku supermac videokortti joka ei ainakaan pienemmässä näytössä toiminut kunnolla - siitä on tainnut yksi piiri irrota. ehkä juottamalla sais kuntoon.
Joka tapauksessa kone toimii hyvin ja jollekin harraastajalle siitä varmasti olisi enemmän iloa kun minulle, joten tulkaa ihmeessä hakemaan se pois. Muutan ouluun ensiviikolla, ja jos hakijaa ei löydy ja autoon jää tilaa, voin rahdata sen tornion miehelle haettavaksi oulusta.
Niin, kuvia en taida ehtiä saada nettiin kun ei ole näyttöä. Ja sen takia en myöskään voi käyttää kotona nettiä joten jos haluat hakea koneen soita tai laita tekstiviesti.
t. aki
p 0407502280
avasin koneen ja asensin siihen 7.5.5 käyttiksen. verkkokortin testaus jäi vähän kesken kun powermacin viewsonic lasahti (on jo kerran muuten takuussa vaihdettu), mutta kyllä se ainakin aktiivisena vilkkuu. toisena korttina on joku supermac videokortti joka ei ainakaan pienemmässä näytössä toiminut kunnolla - siitä on tainnut yksi piiri irrota. ehkä juottamalla sais kuntoon.
Joka tapauksessa kone toimii hyvin ja jollekin harraastajalle siitä varmasti olisi enemmän iloa kun minulle, joten tulkaa ihmeessä hakemaan se pois. Muutan ouluun ensiviikolla, ja jos hakijaa ei löydy ja autoon jää tilaa, voin rahdata sen tornion miehelle haettavaksi oulusta.
Niin, kuvia en taida ehtiä saada nettiin kun ei ole näyttöä. Ja sen takia en myöskään voi käyttää kotona nettiä joten jos haluat hakea koneen soita tai laita tekstiviesti.
t. aki
p 0407502280
–– grain of salt ––
-
Viesti Kirjoittaja Lakso »
Jos laitteen Ouluun tuot ja Tornion mies ei sitä ota niin mulle kelpaa.aka kirjoitti:Lisäystä:
t. aki
p 0407502280
Milloin se mahdollisesti on täällä Oulussa, voisin sitten vaikka soitella.
Jos siitä tykkää, nii se on hyvä.
-
Saan tuon NuBus-kortin muualta, joten en enää tarvitse sitä. Ja kone jäisi minulta kuitenkin ylimääräiseksi, eli Lakso saakoon sen minun puolestani.Jos laitteen Ouluun tuot ja Tornion mies ei sitä ota niin mulle kelpaa.
-
Viesti Kirjoittaja aka »
Hei, nyt on muutto tehty ja kone tuli kuin tulikin mukana joten sen saa noutaa oulun raksilasta. voi soitella sopivaa aikaa.
–– grain of salt ––
-
Meneekö koko kone Laksolle? Minulle nimittäin tuli sittenkin tarvetta NuBus-verkkokortille. Kokonaista boksia en tarvitse, jos Lakso ei tarvitse verkkokorttia, niin minulle kelpaa kyllä.aka kirjoitti:Hei, nyt on muutto tehty ja kone tuli kuin tulikin mukana joten sen saa noutaa oulun raksilasta. voi soitella sopivaa aikaa.
10 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Vaihdetaan, annetaan, työtä haetaan ja tarjotaan”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka