Niin, jos näppis on rikki se voi tehdä tommosia.JMaccos kirjoitti:Joskus tuo näppis pätkii/katkeilee, välillä alkaa pukkaamaan ihmeellisiä merkkejä pätkien samalla ja kerran jo tännekkin viestiä kirjoittaessa alkoi antamaan komentoja ihan tavallisista kirjaimista, eli safari alko hyppimään ja latailemaan sivuja kesken postauksen. Välillä "näppäimet jää pohjaan/jumiin" eli tuleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee paljon kirjaimia vaikka on kerran painanut näppäintä. Kaiken tämän takia joutuu koko ajan olla veitsi kurkulla extra varovainen ja koko ajan tarkastella mitä kirjottaa ruutuun, en ole siis niin hyvä että pystyn kirjottamaan koko ajan ruutuun katselemalla, mutta melkein, välillä siis pitää vilkaista tuonne näppäimistöön.Ja muutenkin tosi hennon oloinen mun makuun.
Sattuisiko kukaan tietämään mistä iMacceja saa?
iMac-aiheista keskustelua
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Re: Sattuisiko kukaan tietämään mistä iMacceja saa?
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja JMaccos »
No aikamoinen zäkä, kun olen kaksi Maccia (Mac Pro ja iMac) ostanut, niin kummassakin tullut tuo näppis mukana ja kummatkin tehnyt ihan samaa "kikkailua". 

-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
No on. Samat olen ostanut minäkin ja näppikset toimivat normaalisti.JMaccos kirjoitti:No aikamoinen zäkä, kun olen kaksi Maccia (Mac Pro ja iMac) ostanut, niin kummassakin tullut tuo näppis mukana ja kummatkin tehnyt ihan samaa "kikkailua".
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
-
Viesti Kirjoittaja TId »
Parin kuukauden ikäisen iMacin näppis ei kyllä tuollaista tee, itselläni. Myöskin hiiri toimii ongelmitta. Tiedä sitten mitä maanantaikappaleita olet saanut.
-
Viesti Kirjoittaja 15379093 »
Sulla on kellollisessa ranteessa painava keskisormi,,,
a nteeeeks anteeksi,,, Ei muuta kun vaihtoon! ![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
, , , , , , , , , , , , , , ,,,
-
Viesti Kirjoittaja JMaccos »
Ne kyllä tekee tuota vaikka sen napin on päästänyt pois pohjasta, voi vaan laittaa kädet niskan taakse ja katsoa kuin kirjaimia tuleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ruutuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun.Sulla on kellollisessa ranteessa painava keskisormi,,, a nteeeeks anteeksi,,, Ei muuta kun vaihtoon!
Ja ei siis tuo ollut ainut ongelma tuon näppiksen kanssa. Ja vaikka toimiskin tuo näppis täydellisesti niin se on liian "neitimäinen" IMO. Apple saisi kyllä myydä noi hiirensä ja näppiksensä erikseen.
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Päivän naurutJMaccos kirjoitti:Ja vaikka toimiskin tuo näppis täydellisesti niin se on liian "neitimäinen" IMO.

Onhan se nyt sentään kun iso mies tuollaisen nätin alumiinisen näppiksen pöydälleen pistää. Kyllä näppiksen pitää olla ISO, RUMA ja kirjoittaessa KOLISTA!
Mutta joo kaksi alunäppistä tässä talossa ja ihan hyvin toimivat molemmat. Mitään pohjaanjääntiongelmia eikä vastaavia ollut kummassakaan.
Ne näppikset ja hiiret saa myytyä kyllä pois hyvään hintaan jos ei itselle kelpaa.
-
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Ei pidä syödä siinä näppiksen päällä, niin ei mene hernekeitot ynnä muut partikkelit napikoiden väliin. ![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja mestari »
Jos tahdot koneen saada "tällä viikolla", niin maililla on aika turha edes yrittää lähteä lähestymään ko. puljuj. Itse en ole ainakaan koskaan saanut nopeaa vastausta (jos nyt edes koskaan olen saanut vastausta) tuollaiselta isommalta yritykseltä. Soittamalla asiat selviää nopeiten.
Itse kun olin viime viikolla ostamassa MacBookia, ei missään Gigantissa, Markantalossa tahi Stockmannilla ollut koko konetta. Onneksi Systemasta vielä löyty.
Itse kun olin viime viikolla ostamassa MacBookia, ei missään Gigantissa, Markantalossa tahi Stockmannilla ollut koko konetta. Onneksi Systemasta vielä löyty.
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka