masa kirjoitti:zuki kirjoitti:Repe Ruutikallo kirjoitti:juhakosk kirjoitti:Harmillista kyllä. iMac olisi varmasti hyvä peli mutta kun se on pitänyt pilata ala-arvoisella näytöllä.
Sulla on oikeus mielipiteeseesi ja kai sitten jyrkkiinkin yleistyksiin, mutta en kyllä pidä itseäni ihan mänttinä. Ja mun 24" iMacissa on edelleen täysin OK näyttö, suorastaan aika hieno. Jos tää kuitenkin on ala-arvoinen kuten väität, sitten mun käsitys hyvästä näytöstä on nykyään perusteellisesti pielessä. Tähän saakka se on kyllä ollut sama kuin yleinenkin käsitys.
20" iMacin näyttö on aika lähellä ala-arvoista, varsinkin jos huomioidaan vielä brändi ja mitä laatu on ollut. Olisi kiva nähdä edellinen ja uusi 20" iMac rinnakkain näytöt säädettynä. Ei varmankaan jäisi kenellekään epäselväksi mistä puhutaan.
En kyllä allekirjoita tätä. Viime viikolla tässä omalla pöydällä tein ko. vertailun. Uudemman valovoima päihittää tämän vanhemman 20 tuumaisen mennen tullen... Ainut ero on katselukulmassa kun tuosta parin metrin päästä vertasin.
Lainattuna macci forumilta:
"spreedcom (1 week ago) Show Hide Marked as spam
0 Poor comment Good comment
Reply | Spam
I got a 20″ iMac from Apple Europe. The silver aluminium iMac replaced my white 20″ iMac which I have sold recently.
What can I say? Replacing my old (white) iMac with the silver one was a HUGE mistake. The LCD display of the silver 20″ iMac is the WORST DISPLAY I have ever seen. And I know of many different LCD's. The computer displays of the desktops in my company are all LCD's. But this new Apple iMac display is UNUSABLE for many tasks. "
Olenko törmännyt itse aina vialliseen näyttöön kun olen kokeillut useita uusia iMacceja?? Toivottovasti virheettömiäkin löytyy markkinnoilta eikä vaan puutteliseen näyttöön tyytyväisiä käyttäjiä.
Itse olen lykännyt iMacin oston tulevaisuuteen, kunhan tuohon näyttö ongelmaan saadaa joku selvyys.
Tähän mennessä kokeilemani näytöt eivät ole olleet riittävän hyviä.