Tuohan vaikuttaa loistavalta, kiitos!ih kirjoitti: Bilteman tuotenro 24707. Itse olen ollut kovasti tyytyväinen eikä ole hinnalla pilattu.
Halpakin kuin klooni PC
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja Node78 »
Tuohan vaikuttaa loistavalta, kiitos!ih kirjoitti: Bilteman tuotenro 24707. Itse olen ollut kovasti tyytyväinen eikä ole hinnalla pilattu.
Viesti Kirjoittaja exsor »
Total awesomeness! 8)hessuP kirjoitti:Nyt lähti i7 iMac liikkeelle.
Viesti Kirjoittaja pilkkakirves »
Viesti Kirjoittaja Vekka »
Viesti Kirjoittaja Pis »
Näyttö kääntyy hieman jalustallaan pystysuunnassa eli kulmaa voi säätää. Korkeussäätöä ei ole.Vekka kirjoitti:Onkos se tosiaan niin, että iMacin näytön katselukulmaa ei voi säätää (nostaa, laskea, kääntää)?
Viesti Kirjoittaja Wilhu »
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Dreamweaver eikä myöskään Photari käytä näytönohjainta mitenkään sen kummemmin kuin mikään muukaan ohjelma.Wilhu kirjoitti:Kertokaapas onko tuolla 21.5" karvalakkimallin näyttökortilla mitään virkaa vai onko ihan kelpo vehje esim. Dreamweaverin ja Photoshopin pyöritykseen?
Ei sillä mitään pelejä tulisi pelattua eikä videoita koostettua, ehkä nyt jonkun leffan voi joskus kattoa HD-muodossa, mutta siihen se varmaan kykenee hyvin.
Viesti Kirjoittaja Wilhu »
No näinhän minä ajattelinki mutta piti nyt kysellä kun tämä Macmaailma on (vielä) melko uutta.TheKraken kirjoitti: Dreamweaver eikä myöskään Photari käytä näytönohjainta mitenkään sen kummemmin kuin mikään muukaan ohjelma.
Eli näytönohjain riittää siihen oikein mainiosti.
Viesti Kirjoittaja p-veli »
Viesti Kirjoittaja Termite »
Viesti Kirjoittaja Shamanxd »
Viesti Kirjoittaja ejm »
Onnea uudelle koneelle, Mikä versio?Shamanxd kirjoitti:Ja tänään sai perheemme lisäystä, uusi 27tuumainen koristaa työpöytäni hipeniä. Rakastuin ensikosketuksesta.
Rauhaa!
Viesti Kirjoittaja Shamanxd »
Tuo 1499euron hintainen, ATI Radeon HD 4670 256MB:lla versio, mopompi siis mutta tällä pärjäämme ja rakastamme kuin omaa lastamme.ejm kirjoitti:Onnea uudelle koneelle, Mikä versio?Shamanxd kirjoitti:Ja tänään sai perheemme lisäystä, uusi 27tuumainen koristaa työpöytäni hipeniä. Rakastuin ensikosketuksesta.
Rauhaa!
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Eli hakkaatte päivittäin ja vaihdatte uuteen parin kolmen vuoden välein.Shamanxd kirjoitti:
Tuo 1499euron hintainen, ATI Radeon HD 4670 256MB:lla versio, mopompi siis mutta tällä pärjäämme ja rakastamme kuin omaa lastamme.
Viesti Kirjoittaja MacNewbie »
Viesti Kirjoittaja perminna »
Viesti Kirjoittaja hessuP »
Viesti Kirjoittaja perminna »
Nää omille kotisivuille ladatut kuvat ei näy (ainakaan mulle) oikein, tai siis lainkaan. Aiemminkin oli jonkun vastaava linkitys. Hotlinkkausesto päällä?hessuP kirjoitti: http://www.paatela.net/Sony/iMac-i7-tracking.png
Viesti Kirjoittaja kermit »
Viesti Kirjoittaja ejm »
Tahtoo tietää lisää käyttökokemuksia, plussia ja miinuksia vaikka. Itselle tulossa samanlainen iMac.hessuP kirjoitti:Tänään saapui 27-tuumainen i7 iMac.
Onhan se isompi, nopeampi ja kiiltävämpi kuin vanha 17" Core 2 Duo.
Tuo UPS:n lähetyksen seuranta on todella hämäävä, kun sinne tulee ensin ilmoitukset jostain tulliselvityksestä, joka tehdään Kölnissä ennenkuin kone oikeasti lähtee Kiinasta:
-- Heikki
Viesti Kirjoittaja steelduck »
Viesti Kirjoittaja pnu »
Viesti Kirjoittaja MacNewbie »
Viesti Kirjoittaja pilkkakirves »