Tilasin 24":n Verkkokaupan netistä. Heidän kumottuaan palautusoikeuden lähetin koneen Verkkokauppaan huoltoon ja kirjoitin vikalomakkeeseen että haluan uuden koneen ja hyväksyn kaupan purkamisen jos ko. tuotetta ei ole enää varastossa. Sen jälkeen kirjepostissa tuli hyvityslasku, ei mitään syytä tai selitystä Verkkokaupalta. Ei kovin hyvä maku jäänyt heidän asiakaspalvelustaan, mutta pääasia että pääsin ko. lafkasta eroondemise kirjoitti:Jos tuo oli tilattu niin se 14 päivän palautusoikeus varmaan auttoi, en tiedä haitko omasi hyllystä vai tilasitko netissä. Verkkiksellä ei tietääkseni ole omaa Mac-huoltoa, mutta ehkäpä suosittelivat jotain lähistöllä olevaa pajaa.kilpikonna kirjoitti:Moi!peku kirjoitti:Eilen tuli mullekin 27" i5, valmistusviikko 14, Shanghai. Konehan on upea ja nopea, mutta:
Näytössä oikeassa ylä- ja alakulmassa raju valovuoto joka ulottuu melkein näytön puoliväliin. Keltaisuutta havaittavissa näytön keskellä alareunassa. Ja vielä alareunassa n. 5cm korkeudelta tummempi palkki koko leveydeltä.![]()
Eipä onni suosinut rohkeaa vieläkään, pari viikkoa sitten Verkkokauppa.comista tilattu 24" iMac oli myös näyttöviallinen, sen kaupan sain onneksi purettua.
Miten sait kaupan purettua? Itse yritin myös mutta vk.com oli todella haluton keskustelemaan asiasta. Oma kone lähti macpeopleen onsite-huoltoon ja on tänään tulos takas. Tämän järjesti apple. VK.com tarjos vaan omaa huoltoaan joka olis tietenkin kestänyt ikuisuuden.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Mutta eipä tässä paljon hurraata huudeta tämän uuden 27":n kanssakaan. Onneksi on Apple Storen palautusoikeus ilman selittelyjä
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)