Ittel lämmöt käy välil 85c (raskaassa käytössä) eikä mitää ongelmia oo näkynyt... tosin kone kerran käynyt huollossa näyttöpaneeliin oli palanut kiinni kuva, joka ei lähtenyt pois millään...
mutta eipä nuo muut osat mitenkään oo ainakaan valitelleet.
Nyt ihan selailu / musiikin kuuntelu käytös koneen lämmöt 48c prossu ja virtalähde 76c
ja voin sanoa että Mun MB huutaa ja puuskuttaa kyllä rutkasti jo täs käytös, sekä lämmöt nousee siin nopeesti, silti kestänyt jo 3,5 vuotta
Mac Pro 2.8GHz Quad-Core|16Gt|1Tt|Ati 5870 1Gt |MB early(2007)|iPad Wi-Fi+3G 64Gb |iPhone 3G 8Gb
Mullakin palaa välillä näyttöön noita 'haamukuvia'. Onkohan tämä kovinkin yleistä. Luulin jo yhdessä vaiheessa että näyttö on pilalla, mutta kun tuli tuossa muutettua ja kone oli viikon verran pois käytöstä niin näyttö oli taas ennallaan...mystistä...
Mullakin palaa välillä näyttöön noita 'haamukuvia'. Onkohan tämä kovinkin yleistä. Luulin jo yhdessä vaiheessa että näyttö on pilalla, mutta kun tuli tuossa muutettua ja kone oli viikon verran pois käytöstä niin näyttö oli taas ennallaan...mystistä...
Jep mulla oli saman tyyppinen näyttö, eli jäi haamu kuvia kiinni näyttöön. Apple suostui piennen kinastelun jälkeen huoltamaan koneen ja vaihtoikin uuden näytön koneeseen.
Itse suosittelen kyllä soittamaan applelle ja laittamaan tuon takuuseen, ei LCD näytön todellakaan kuulu jumittaa kuvaa kiinni näyttöön.
Mac Pro 2.8GHz Quad-Core|16Gt|1Tt|Ati 5870 1Gt |MB early(2007)|iPad Wi-Fi+3G 64Gb |iPhone 3G 8Gb