NetAntilassa tai hobby hallissa ei taida olla lainkaan noin halvalla. Entäs gigantti? mun mielestä sieltä ei saa kuukausimaksulla, ei ainakaan sivuilla lue mitään iMacissä. Veikon Koneella on aika halpa vissiin.. Vai kannattaisko ostaa Musta Pekasta?
Mistä iMac?
-
Wordy
Mistä iMac?
Viesti Kirjoittaja Wordy »
NetAntilassa tai hobby hallissa ei taida olla lainkaan noin halvalla. Entäs gigantti? mun mielestä sieltä ei saa kuukausimaksulla, ei ainakaan sivuilla lue mitään iMacissä. Veikon Koneella on aika halpa vissiin.. Vai kannattaisko ostaa Musta Pekasta?
-
WhatUpDoe
Re: Mistä iMac?
Viesti Kirjoittaja WhatUpDoe »
Wordy kirjoitti:Mistä sais iMacin kuukausimaksulla mutta kuitenkin yhteishinnaksi tulisi 1200e?
Ei mistään. Kuka antaisi luottoa ilman korkoa?
-
Wordy
-
Raikka
Viesti Kirjoittaja Raikka »
Suurin osa ketjun kaupoista on jo myyty ja loput vaan lopettaa...
R.
-
Wordy
-
Thor
Viesti Kirjoittaja Thor »
-
Wordy
Viesti Kirjoittaja Wordy »
-
jereme
Viesti Kirjoittaja jereme »
Kummallista touhua, kun mielestäni sait kelvollisen vastauksen kysymykseesi:Wordy kirjoitti:Kiitos maanalaisen paikan hyvistä neuvoista! Anteeksi että kysyin! Luulin että jos jollain olisi ollut vinkkejä mutta ois pitänyt tyytyä olla kysymättä..
http://www.mustapekka.fi/verkkokauppa/i ... 02065-578/Wordy kirjoitti:Musta Pekka.
Klarna-osamaksu, 12 kuukauden maksuajalla, on 98,25 €/kk, joten summasummarum: 12*98,25€ = 1179 €.
iPhone 12 Mini 64 Gt
Kotimaista softaa App Storesta: https://itunes.apple.com/developer/id1065243111
-
MasBe
Viesti Kirjoittaja MasBe »
En siis pääse nyt tarkistamaan, mutta eikös heilläkin korotonta maksuaikaa saa..
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
-
Mikexo
Viesti Kirjoittaja Mikexo »
Tuo ei kyllä varmasti pidä sisällään kaikkia kuluja..jereme kirjoitti:Kummallista touhua, kun mielestäni sait kelvollisen vastauksen kysymykseesi:Wordy kirjoitti:Kiitos maanalaisen paikan hyvistä neuvoista! Anteeksi että kysyin! Luulin että jos jollain olisi ollut vinkkejä mutta ois pitänyt tyytyä olla kysymättä..http://www.mustapekka.fi/verkkokauppa/i ... 02065-578/Wordy kirjoitti:Musta Pekka.
Klarna-osamaksu, 12 kuukauden maksuajalla, on 98,25 €/kk, joten summasummarum: 12*98,25€ = 1179 €.
-
Zeve
Viesti Kirjoittaja Zeve »
-
oliver_
Viesti Kirjoittaja oliver_ »
iPad 3rd Gen.
iPhone 4
-
utanmoantamo
Viesti Kirjoittaja utanmoantamo »
-
Wordy
-
kallekilponen
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Minkä saa poistaa? Ketjun vai?Wordy kirjoitti:MacBook Pro ostettu. Saa poistaa
Hompussa ei ole tapana poistaa viestejä tai ketjuja, elleivät ne riko sääntöjä. Keskusteluista voi olla jollekulle muullekin hyötyä jatkossa.
-
-VJ-
Viesti Kirjoittaja -VJ- »
-
musamäkki
Viesti Kirjoittaja musamäkki »
http://www.gigantti.fi/is-bin/INTERSHOP ... Exvb4twyMB
-
Minator
Viesti Kirjoittaja Minator »
Tuohon päälle tulee 3kk euribor + 12%. Ei kovin edullista. Tuossa taulukossa näyttäisi olevan laskettuna vain tuo 5 euron tilinhoitomaksu eikä korkoja lainkaan.musamäkki kirjoitti:Itse olen ostamassa Gigantista itselleni ja pojalle TUOHI rahoituksella (tuolla 3000€ vaihtarilla). Musta ei paha tuo 3,87% korko 30kk:lle.
-
sulo2604
Viesti Kirjoittaja sulo2604 »
Tuolla tavalla laitteen lopullinen hinta on 5% korkeampi kuin suoralla kaupalla. Eli hintaa tulee 150€ lisää. Kuitenkin olen sitä mieltä, että osamaksulla ei kannata ostella tällaisia kohtuu edullisia tuotteita, pari-kolme osamaksua, niin ylimääräisiä kuluja tulee yllättävän paljon. Ostetaan asunnot osamaksulla ja muut tavarat säästämällä. Näin olen itse tehnyt auton, imacin, ipadin, ym. kohdalla. Päätän mitä haluan/tarvitsen ja sen jälkeen alan säästää sitä varten. Ja sivuun jäävä raha tietysti kasvamaan korkoa. Voin sanoa viimeisen kymmenen vuoden aikana säästäneeni useita tuhansia tällä tavalla. Varjopuoli on tietysti se, ettei voi heti ostaa haluamaansa. Toisaalta se on lapsille melko opettavaista.musamäkki kirjoitti:Itse olen ostamassa Gigantista itselleni ja pojalle TUOHI rahoituksella (tuolla 3000€ vaihtarilla). Musta ei paha tuo 3,87% korko 30kk:lle.
-
musamäkki
Hienoa tietty, jos vois noin aina toimia. Joskus esim. kun kone hajoaa, eikä ole ehtinyt siihen vuotta säsästämään, täytyy toimia toisin ja silloin siitä luonnollisesti joutuu ekstraa maksamaan. Mutta se mistä selviää rahalla, on halpaa.sulo2604 kirjoitti:Tuolla tavalla laitteen lopullinen hinta on 5% korkeampi kuin suoralla kaupalla. Eli hintaa tulee 150€ lisää. Kuitenkin olen sitä mieltä, että osamaksulla ei kannata ostella tällaisia kohtuu edullisia tuotteita, pari-kolme osamaksua, niin ylimääräisiä kuluja tulee yllättävän paljon. Ostetaan asunnot osamaksulla ja muut tavarat säästämällä. Näin olen itse tehnyt auton, imacin, ipadin, ym. kohdalla. Päätän mitä haluan/tarvitsen ja sen jälkeen alan säästää sitä varten. Ja sivuun jäävä raha tietysti kasvamaan korkoa. Voin sanoa viimeisen kymmenen vuoden aikana säästäneeni useita tuhansia tällä tavalla. Varjopuoli on tietysti se, ettei voi heti ostaa haluamaansa. Toisaalta se on lapsille melko opettavaista.musamäkki kirjoitti:Itse olen ostamassa Gigantista itselleni ja pojalle TUOHI rahoituksella (tuolla 3000€ vaihtarilla). Musta ei paha tuo 3,87% korko 30kk:lle.
-
Aries
Viesti Kirjoittaja Aries »
Ja ennen kuin aletaan nillittämään aiheesta niin tiedän, ettei tästä mahtavasta neuvosta ole tässä tapauksessa mitään apua. Mutta tulevaisuuden varalle vaikkapa 50e / kk jemmaan ei oikeasti ole huono idea
-
Rooivalk
Viesti Kirjoittaja Rooivalk »
24" iMac 2,93Ghz Core 2 Duo, 8Gb, Radeon HD4850. iPad Pro 10.5 64Gb wifi + cellular.
-
WhatUpDoe
Näin minäkin luulin, mutta jos katsot tarkkaan niin tuo on se todellinen maksu. Ilmeisesti joku kampanja päällä.Minator kirjoitti:Tuohon päälle tulee 3kk euribor + 12%. Ei kovin edullista. Tuossa taulukossa näyttäisi olevan laskettuna vain tuo 5 euron tilinhoitomaksu eikä korkoja lainkaan.musamäkki kirjoitti:Itse olen ostamassa Gigantista itselleni ja pojalle TUOHI rahoituksella (tuolla 3000€ vaihtarilla). Musta ei paha tuo 3,87% korko 30kk:lle.
MUUSTA tuohi-kortin käytöstä menee tuo normaali 3kk euribor + 12% (todellinen korko 1500e luotolle 22%)
-
musamäkki
Kävin Gigantista tuolla tuohella ostamassa pari iMacia. Kuten yllä onkin laskettu, NORMAALI tuohi-kortin käyttö on samaa kallista luokkaa kun muutkin, mutta tasarahakampanjaoston todelliseksi vuosikoroksi näytti ainakin sopparissa tulevan 3,8%. Kysyin tuon vielä muutamaan kertaan myyjältä, ja näin hän ainakin sanoi sen menevän. Tiedä sit, kusettiko. Mulla ei tarkoitustakaan ole käyttää sitä muuhun kuin näiden laitteiden maksamiseen ja sen jälkeen kortti palasiksi. Joka tapauksessa 30kk takaisinmaksulla 105€ kk lyhennyksellä hinnaksi tulee 3150€.WhatUpDoe kirjoitti:Näin minäkin luulin, mutta jos katsot tarkkaan niin tuo on se todellinen maksu. Ilmeisesti joku kampanja päällä.Minator kirjoitti:Tuohon päälle tulee 3kk euribor + 12%. Ei kovin edullista. Tuossa taulukossa näyttäisi olevan laskettuna vain tuo 5 euron tilinhoitomaksu eikä korkoja lainkaan.musamäkki kirjoitti:Itse olen ostamassa Gigantista itselleni ja pojalle TUOHI rahoituksella (tuolla 3000€ vaihtarilla). Musta ei paha tuo 3,87% korko 30kk:lle.
MUUSTA tuohi-kortin käytöstä menee tuo normaali 3kk euribor + 12% (todellinen korko 1500e luotolle 22%)
-
WhatUpDoe
kyllä se näin näyttää olevan.. Ensiosto on halpaa, muut ostot kallista kun mikä.musamäkki kirjoitti:Kävin Gigantista tuolla tuohella ostamassa pari iMacia. Kuten yllä onkin laskettu, NORMAALI tuohi-kortin käyttö on samaa kallista luokkaa kun muutkin, mutta tasarahakampanjaoston todelliseksi vuosikoroksi näytti ainakin sopparissa tulevan 3,8%. Kysyin tuon vielä muutamaan kertaan myyjältä, ja näin hän ainakin sanoi sen menevän. Tiedä sit, kusettiko. Mulla ei tarkoitustakaan ole käyttää sitä muuhun kuin näiden laitteiden maksamiseen ja sen jälkeen kortti palasiksi. Joka tapauksessa 30kk takaisinmaksulla 105€ kk lyhennyksellä hinnaksi tulee 3150€.WhatUpDoe kirjoitti:Näin minäkin luulin, mutta jos katsot tarkkaan niin tuo on se todellinen maksu. Ilmeisesti joku kampanja päällä.Minator kirjoitti:Tuohon päälle tulee 3kk euribor + 12%. Ei kovin edullista. Tuossa taulukossa näyttäisi olevan laskettuna vain tuo 5 euron tilinhoitomaksu eikä korkoja lainkaan.musamäkki kirjoitti:Itse olen ostamassa Gigantista itselleni ja pojalle TUOHI rahoituksella (tuolla 3000€ vaihtarilla). Musta ei paha tuo 3,87% korko 30kk:lle.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka