Olkoonkin tämä unibody mb pro threadi, mutta tungen tänne unibody mb 2.4ghz kokemuksia myös
On tässä ollut nyt noin viikon verran käytössä yllä mainittu unib mb. täytyy todeta että kerrassaan miellyttävä laitos! mb pro:hon verrattuna koin lopulta että sen edut ovat hintaan nähden niin pienet etteivät ne _minun_ käytössäni oikeuta korkeampaa hintaa.
Anyway, akku pelittää kevyessä käytössä tässäkin tuon noin 5 tuntia. back light keyboard on ihan kuningas kun sellaista en ole ennen käyttänyt samaten tuo taustavalo automaagi. kone rullaa tällä hetkellä stocki 2gb rammeilla mikä tuntuu kevyessä käytössä riittävän suht mukavasti. raskaampaan käyttöön minulla on sitten 24" imacci..
kaikkiaan kone tuntuu todella hyvin hiotulta kokonaisuudelta tällaiseen sekalaiseen surffailuun ja "toimistokäyttöön". duunissa joudun valitettavasti elämään stinkpad t61p:n kanssa. se tuntuu tämän mb:n jälkeen todella kökköltä, vaikka laitokseen onkin lisätty suunnilleen kaikki herkut mitä ostettavissa on! käynnistin duunissa jo keskustelut tunkin kierrätyksestä jollekin muulle ja itselle sitten soveltuva mb versio tilalle.. saa nähdä miten käy, pitäisi alkuvuodesta ratketa.
uusi multi touch touchpad tuntuu erinomaiselta. käyttöön olen oppinut melko nopeasti, etenkin gestureiden osalta. ainoa gesture mikä vaatii hiukan hiomista on tuo zoomaus juttu.. ilmeisesti minun sormeni ovat ko. featuren kanssa epäyhteensopivat tai sitten en vaan osaa

onneksi sille nyt on myös kosolti vähän käyttöä.
oikein mitään valittamista en ole laitteesta keksinyt. alkujaan hieman tuo näytön reso mietitytti kun stinkpadissa ja imacissa on "full hd" resot kehissä.. viikon käytön jälkeen voin todeta murheen olleen täysin turha, mb:n reso riittää tällä näytön koolla mukavasti. kaikkiaan voisin sanoa että omassa käytössäni mb tuntuu olevat juuri sellainen kuin läppärin kuuluukin olla! suht. pieni ja kevyt, riittävän terhakka, tukevan oloinen, mukava käyttää ja kaikkiaan ihan miellyttävää designiä.
seuraava projekti: iphone 3g
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)