MacBookin saatavuus
Keskustelua kannettavista
-
Viesti Kirjoittaja ravene »
Taidampa itse odottaa ensi kuulle mahdollisia Merom-prosessoreilla varustettuja Macbookeja varten. Jos noi toimitusajat on todela noin pitkiä nyt, niin en kyllä näe itse mitään järkeä sitä juuri nyt tilata...pitää koittaa vielä vanhemmalla PC:llä pärjätä
GNT:llekään noita ei näytä oikein tulevan, vaan aina varastossa-päivämäärä siirtyy muutamaa päivää edemmäs.

-
Viesti Kirjoittaja MacTwist »
Sama täällä.ravene kirjoitti:Taidampa itse odottaa ensi kuulle mahdollisia Merom-prosessoreilla varustettuja Macbookeja varten. Jos noi toimitusajat on todela noin pitkiä nyt, niin en kyllä näe itse mitään järkeä sitä juuri nyt tilata...pitää koittaa vielä vanhemmalla PC:llä pärjätäGNT:llekään noita ei näytä oikein tulevan, vaan aina varastossa-päivämäärä siirtyy muutamaa päivää edemmäs.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
2G iPod nano 4GB
-
Viesti Kirjoittaja JuhaT »
...siis ne mitää pitkii oo!!ravene kirjoitti:Taidampa itse odottaa ensi kuulle mahdollisia Merom-prosessoreilla varustettuja Macbookeja varten. Jos noi toimitusajat on todela noin pitkiä nyt, niin en kyllä näe itse mitään järkeä sitä juuri nyt tilata...pitää koittaa vielä vanhemmalla PC:llä pärjätäGNT:llekään noita ei näytä oikein tulevan, vaan aina varastossa-päivämäärä siirtyy muutamaa päivää edemmäs.
Aikoinaa ku tilasin pojalleni iMac G5:n (sen ekan), ni tilauksesta toimitukseen oli tasan 3kk.
8)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja nobu178 »
Löytyi tällainen juttu.ravene kirjoitti:Taidampa itse odottaa ensi kuulle mahdollisia Merom-prosessoreilla varustettuja Macbookeja varten. Jos noi toimitusajat on todela noin pitkiä nyt, niin en kyllä näe itse mitään järkeä sitä juuri nyt tilata...pitää koittaa vielä vanhemmalla PC:llä pärjätäGNT:llekään noita ei näytä oikein tulevan, vaan aina varastossa-päivämäärä siirtyy muutamaa päivää edemmäs.
-
-
-
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
hupsistamercury kirjoitti:Vastahan nämä nykyiset tuli, ei mitään hätää. Ja kyllä noita näkyis olevan verkkokauppa.comilla myynnissä, saatavuus vaan heikon oloinen.ompputetteri kirjoitti:Verkkokauppa.comista oli poistunut macbookit myynnistä.. enteileeköhän tämä uusia macbookkeja
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Macbook -toimitusvaikeuksia
Viesti Kirjoittaja soikki »
Tilasin macbookin jälleenmyyjän kautta reilut neljä viikkoa sitten eikä ole mitään kuulunut... Viikon-puolentoista toimitusaika on hieman venähtänyt. Mahtaakohan näitä saada koskaan? Oletteko kuulleet mitään huhuja / varmoja tietoja mikä mättää toimituksissa?
Uuden Amigankin hankkiminen lienee helpompaa...
t, Sami
t, Sami
-
Re: Macbook -toimitusvaikeuksia
Viesti Kirjoittaja fanu »
itse tilasin macbookin apple storesta eli netin kautta.soikki kirjoitti:Tilasin macbookin jälleenmyyjän kautta reilut neljä viikkoa sitten eikä ole mitään kuulunut... Viikon-puolentoista toimitusaika on hieman venähtänyt. Mahtaakohan näitä saada koskaan? Oletteko kuulleet mitään huhuja / varmoja tietoja mikä mättää toimituksissa?
t, Sami
(tsekkaa toi saatavuus applestoren kautta -threadi täällä!)
maksoin pankkimaksuna 2vk sitte tiistaina: viime viikon ja tän viikon välillä oli kyllä närkästyttävää ei oo tietoa -meininkiä applen ja TNT:n suunnilta, mutta tänään tuli uutta tietoa ja TNT sanoi, että kone on jakelussa huomenna tai viim. perjantaina!
eli maksusta n. 2.5 vk tulee kuluneeksi.
eli jos sinä et ole konettas vielä saanut, kehotan kovasti ottamaan yhteyttä TNT:hen ja varsinkin appleen englantiin päin - niin tein minäkin.
pyydä vaikka siltä sun toimittajalta jotai tilausnumeroita yms tietoja ja soita siitä itse applelle enkkuihin: 0800 922 72
siis jos kuukauden sisään ei oo tullu nii tosi huonosti menee.
jos et mitään konkreettista infoa saa, sinuna peruisin tilauksen ihan saman tien ja laittaisin apple storesta tilauksen; se tiedottomuus voi vähä rassata hieman ku oot varmaan jo aika kyllästyny venaamaan mutta ainaki sitte voit itse kysellä tilauksestasi ja seurata sitä netissä!
Mastering By Fanu
http://fanumusic.com
-
Re: Macbook -toimitusvaikeuksia
Viesti Kirjoittaja jaapinen »
soikki kirjoitti:Tilasin macbookin jälleenmyyjän kautta reilut neljä viikkoa sitten eikä ole mitään kuulunut... Viikon-puolentoista toimitusaika on hieman venähtänyt. Mahtaakohan näitä saada koskaan? Oletteko kuulleet mitään huhuja / varmoja tietoja mikä mättää toimituksissa?
t, Sami
Jes. Samassa veneessä uidaan. Mulla tosin tuli tiistaina seittämän viikkoa (!) täyteen. Oon käyny välil vähän kyselemässä, mikä mättää, mut myyjä vaa sano, et ei nekään saa sen enempää tietoa. On kyllä heränny ajatus peruutuksesta ja uuden tilauksen laittamisesta suoraan Storeen. Se tosiaan rassaa oottaa, kun ei oo mitään infoa tilanteesta, Storessa sentään joku seuranta. Mulla siis custom-kirja, 80 gb levyllä. Myyjä sanoi vaan, et välil nois customoiduis kestää pidempään.
-
Viesti Kirjoittaja Iceman_ajr »
http://www.apecode.com/appletrack/index.php
Varmaan mainittu aiemminkin, mutta jos ei niin kokeilkaa mitä tuo ilmoittaa tilauksestanne.
Olettaen että appleltä on saapunut shipped sähköposti.
Varmaan mainittu aiemminkin, mutta jos ei niin kokeilkaa mitä tuo ilmoittaa tilauksestanne.
Olettaen että appleltä on saapunut shipped sähköposti.
-
-
Viesti Kirjoittaja fanu »
oikeasti, jos alkaa olla kuukausi täynnä niin tosiaankin kannattaa perua, samantien, todellakin.
applestoresta tilaus vetämään vain - sillä tavalla vähintäänkin pystyy seuraamaan omaa konettaan...vaikka jotain infokatkosta välillä onkin (about useimmilla...) niin kyllä ne loppupeleissä perille tulee.
applestoren puhelinasiakaspalvelun personnelit oli sanonu joillekin, joilla oli kuukausi täynnä, että heidän tulee ottaa yhteyttä appleen, kunhan saavat koneensa, jotta apple voi hyvittää heille jotain viivästyksen takia.
harvemmin menee kyllä tuohon kuukauteen, tosin
suositteleen kuumottamaan applea, jos vaan saat tarv. infot jälleenmyyjiltä.
tämä kuumottelu on siis ainakin silloin mahdollista, jos kamat on tulossa applestoren kautta ja saat kaikki tilausinfot yms.
applestoresta tilaus vetämään vain - sillä tavalla vähintäänkin pystyy seuraamaan omaa konettaan...vaikka jotain infokatkosta välillä onkin (about useimmilla...) niin kyllä ne loppupeleissä perille tulee.
applestoren puhelinasiakaspalvelun personnelit oli sanonu joillekin, joilla oli kuukausi täynnä, että heidän tulee ottaa yhteyttä appleen, kunhan saavat koneensa, jotta apple voi hyvittää heille jotain viivästyksen takia.
harvemmin menee kyllä tuohon kuukauteen, tosin
suositteleen kuumottamaan applea, jos vaan saat tarv. infot jälleenmyyjiltä.
tämä kuumottelu on siis ainakin silloin mahdollista, jos kamat on tulossa applestoren kautta ja saat kaikki tilausinfot yms.
Mastering By Fanu
Palaa sivulle “MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka