Milloin uudet MBP:t kaupoissa?
-
Re: Milloin uudet MBP:t kaupoissa?
Viesti Kirjoittaja kallephone »
Mistä moinen tieto sitten peräisin ja miksi just tiistai?
-
Viesti Kirjoittaja supreme »
Magic mouse
iPod nano 4gb
-
Viesti Kirjoittaja rantom »
Jep, tiistai on yleisin päivä, milloin Apple päivittää valikoimansa. Nyt on tosin ollut hiljainen tiistai eli ei nähtävästi ole enää tänään tulossa, taitaa mennä ensi viikolle, tai pidemmälle. Keskiviikko on ollut nyt kait parina kertana kanssa päivityspäivänä eli tarkkailisin vielä ainakin huomisen Apple Storea.supreme kirjoitti:Tiistaisin tulee aina applen uudet tuotteet..(?)
-
Viesti Kirjoittaja dasda »
-
Viesti Kirjoittaja omenatarhuri »
No, ainahan Steve voi yllättää. Tässä Steven puhe Stanfordista valmistuneille ajan tappamiseksi (n. 15min): http://www.youtube.com/watch?v=D1R-jKKp3NA Aivan erinomainen puhuja mielestäni.
-
Milloin uudet MBP:t kaupoissa?
Viesti Kirjoittaja Paavalih »
-
Viesti Kirjoittaja ih »
Erehdyit aprillipäivästä.Paavalih kirjoitti:Sain sisäpiiristä tietoa, että uudet Macbook Proot tulevat markkinoille vasta aikaisintaan kesäkuussa. Mun serkku on Suomen Apple konttorin toimitusjohtaja ja sanoi minulle näin. Apple ei ole kuulemma lisäämässä paljoakaan uutta Macbook Prohon ehkä blu-ray aseman ja i7 sirun, se ei ole varmaa, mutta mahdollisesti. Oon uus täällä, koska halusin informoida tästä teille. Toivottavasti helpotti vähän.
-
Tää on totta. Mä en valehtele. Oon itekin tyrmistynyt. Applellä ei oo enää uusia ideoita. Se on harmi.ih kirjoitti:Erehdyit aprillipäivästä.Paavalih kirjoitti:Sain sisäpiiristä tietoa, että uudet Macbook Proot tulevat markkinoille vasta aikaisintaan kesäkuussa. Mun serkku on Suomen Apple konttorin toimitusjohtaja ja sanoi minulle näin. Apple ei ole kuulemma lisäämässä paljoakaan uutta Macbook Prohon ehkä blu-ray aseman ja i7 sirun, se ei ole varmaa, mutta mahdollisesti. Oon uus täällä, koska halusin informoida tästä teille. Toivottavasti helpotti vähän.
-
Viesti Kirjoittaja nolifer »
Anna olla spede. Apple on ilmoittanut ettei lähde vielä bluray-kelkkaan lisenssien sekavuuden takia.Paavalih kirjoitti:Apple ei ole kuulemma lisäämässä paljoakaan uutta Macbook Prohon ehkä blu-ray aseman ja i7 sirun, se ei ole varmaa, mutta mahdollisesti.
-
Applen on pakko jossain vaiheessa laittaa blu-ray asema Macbook Prohon, koska kohta jokaisessa uudessa tietokoneessa on blu-ray asema. Sanoin, että on mahdollista.nolifer kirjoitti:Anna olla spede. Apple on ilmoittanut ettei lähde vielä bluray-kelkkaan lisenssien sekavuuden takia.Paavalih kirjoitti:Apple ei ole kuulemma lisäämässä paljoakaan uutta Macbook Prohon ehkä blu-ray aseman ja i7 sirun, se ei ole varmaa, mutta mahdollisesti.
-
Viesti Kirjoittaja bayerische »
Yepyep...Paavalih kirjoitti:Tää on totta. Mä en valehtele. Oon itekin tyrmistynyt. Applellä ei oo enää uusia ideoita. Se on harmi.ih kirjoitti:Erehdyit aprillipäivästä.Paavalih kirjoitti:Sain sisäpiiristä tietoa, että uudet Macbook Proot tulevat markkinoille vasta aikaisintaan kesäkuussa. Mun serkku on Suomen Apple konttorin toimitusjohtaja ja sanoi minulle näin. Apple ei ole kuulemma lisäämässä paljoakaan uutta Macbook Prohon ehkä blu-ray aseman ja i7 sirun, se ei ole varmaa, mutta mahdollisesti. Oon uus täällä, koska halusin informoida tästä teille. Toivottavasti helpotti vähän.
Applella nyt ilmeisesti ideat loppu. 2 postarin käyttäjä on näin ilmoitellut.
-
Viesti Kirjoittaja bayerische »
Pakko? Miksi olisi pakko?Paavalih kirjoitti:Applen on pakko jossain vaiheessa laittaa blu-ray asema Macbook Prohon, koska kohta jokaisessa uudessa tietokoneessa on blu-ray asema. Sanoin, että on mahdollista.nolifer kirjoitti:Anna olla spede. Apple on ilmoittanut ettei lähde vielä bluray-kelkkaan lisenssien sekavuuden takia.Paavalih kirjoitti:Apple ei ole kuulemma lisäämässä paljoakaan uutta Macbook Prohon ehkä blu-ray aseman ja i7 sirun, se ei ole varmaa, mutta mahdollisesti.
-
No olisiko Apple yhtään jäljessä jos ne laittaa viimeisenä valmistajana blu-ray aseman tietokoneisiinsa. Nyt on olemassa DVD asemat melkein jokaisessa tietokoneessa. Leikitään, että Apple laittaisi nyt vasta DVD aseman heidän tietokoneisiinsa. Varmaan he olisivat vähän ajassa jäljessä. Applen on pakko laittaa joskus blu-ray asema tietokoneisiinsa.bayerische kirjoitti: Miksi olisi pakko?
Syy: Lainaus korjattu
-
No mitä uutta Apple vois vielä lisätä tietokoneisiinsa? Tehot tulee varmana nousemaan, mutta mitä uutta ja isoa voisi tulla Applen Macbook Prohon?bayerische kirjoitti:
Applella nyt ilmeisesti ideat loppu. 2 postarin käyttäjä on näin ilmoitellut.
-
Viesti Kirjoittaja JaniJ »

-
Joo odottakaa vain. Tuutte, joka viikko sanomaan, toivottavasti ens viikolla se tulee. No ei tule kun aikasintaan vasta kesäkuussa. Mä en jaksa väitellä näistä asioista. Uskokaa tai älkää. Luulin, että haluaisitte tietoa, mutta ette halua mitään tietoa vaan oletatte asioitaja pysytte omassa luulossanne.JaniJ kirjoitti: täs hiukan odottaminen alkaa kyrsiin ja varsinkin se kun viihtyy apple sivuilla niin ne on tosi hitaita win koneella. Mut jos se tulis ens viikolla
-
Viesti Kirjoittaja hulkki »
Ai että helpotti kun sai kuulla näinkin uskottavaa tietoa todella luotettavasta lähteestä. 8) Seuraavaksi varmaan Steve Jobs postaa tänne ja kertoo, että voi nyt vuotaa vähän tietoa Homppuun Macbookeistä.Paavalih kirjoitti:Sain sisäpiiristä tietoa, että uudet Macbook Proot tulevat markkinoille vasta aikaisintaan kesäkuussa. Mun serkku on Suomen Apple konttorin toimitusjohtaja ja sanoi minulle näin. Apple ei ole kuulemma lisäämässä paljoakaan uutta Macbook Prohon ehkä blu-ray aseman ja i7 sirun, se ei ole varmaa, mutta mahdollisesti. Oon uus täällä, koska halusin informoida tästä teille. Toivottavasti helpotti vähän.
-
Viesti Kirjoittaja mikaw_ »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja nolifer »
Noi sun jutut ja tiedot on yhtä todenperäsiä, kuin jos mä kävisin kusemassa lumeen ja kattoisin mikä numero tulee.Paavalih kirjoitti:Uskokaa tai älkää. Luulin, että haluaisitte tietoa, mutta ette halua mitään tietoa vaan oletatte asioitaja pysytte omassa luulossanne.
-
Viesti Kirjoittaja nimenion »
hulkki kirjoitti:Ai että helpotti kun sai kuulla näinkin uskottavaa tietoa todella luotettavasta lähteestä. 8) Seuraavaksi varmaan Steve Jobs postaa tänne ja kertoo, että voi nyt vuotaa vähän tietoa Homppuun Macbookeistä.Paavalih kirjoitti:Sain sisäpiiristä tietoa, että uudet Macbook Proot tulevat markkinoille vasta aikaisintaan kesäkuussa. Mun serkku on Suomen Apple konttorin toimitusjohtaja ja sanoi minulle näin. Apple ei ole kuulemma lisäämässä paljoakaan uutta Macbook Prohon ehkä blu-ray aseman ja i7 sirun, se ei ole varmaa, mutta mahdollisesti. Oon uus täällä, koska halusin informoida tästä teille. Toivottavasti helpotti vähän.
So ON totta, koska apostoli Paavalih HALUAA katsella bluuräytä, haluaa haluaa haluaa, eikä voi tehdä sitä kotona.
iMac 27" 3,06 GHz ja Lumileopardi
iPhone 4G
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Kesäkuun julkistuksia odotellessa voisit vaikkapa opetella laittamaan lainaukset kuntoon viesteissäsi, helpottaa viestin sisällön ymmärtämistä.
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja Morgoth »
Netissä on vaikea uskoa mitään ilman todisteita, eikä tämä valitettavasti ole poikkeus.Paavalih kirjoitti:Joo odottakaa vain. Tuutte, joka viikko sanomaan, toivottavasti ens viikolla se tulee. No ei tule kun aikasintaan vasta kesäkuussa. Mä en jaksa väitellä näistä asioista. Uskokaa tai älkää. Luulin, että haluaisitte tietoa, mutta ette halua mitään tietoa vaan oletatte asioitaja pysytte omassa luulossanne.JaniJ kirjoitti: täs hiukan odottaminen alkaa kyrsiin ja varsinkin se kun viihtyy apple sivuilla niin ne on tosi hitaita win koneella. Mut jos se tulis ens viikolla
Puhukoon Paavalih totta tahi ei, ite ainakin marssin kauppaan hiihtolomalla ja mukaan tarttuu senhetkinen MBP.
-
Viesti Kirjoittaja Juhal79 »
-
Viesti Kirjoittaja supreme »

No jokatapauksessa tää odotus alkaa menee jo vähä yli

![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Magic mouse
iPod nano 4gb
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Eikä ole. Applen tuntien ovat ensimmäisenä heivaamassa koko optisen lukulaitteen läppäreistään yli laidan, niin DVD:t kuin Blu-Raytkin.Paavalih kirjoitti:Applen on pakko jossain vaiheessa laittaa blu-ray asema Macbook Prohon, koska kohta jokaisessa uudessa tietokoneessa on blu-ray asema.
Ja täytyy tässä olla vähän skeptinen myös Applen Suomen johtajan mahdollisiin puheisiin kahdesta syystä:
1. Mikäli on Applella töissä ja paljastelee tulevista tuotteista jotain, voi olla suht varma, että jokseenkin piakkoin tulee monon kuvaa persuksiin. Varsinkin jos on johtajatasolla.
2. Veikkaan että jollekin maajohtajalle ei pahemmin paljastella Roadmappia, ainakaan kovin aikaisessa vaiheessa. Se ei ole informaatiota, jota heidän tulisi aikaisin tietää. Riittää, että on jonkin aikaa reagoida tilanteisiin. On tosin mahdollista että karkealla tasolla maajohtajille voidaan paljastaa, että uusi Pro-läppäri tulee kesällä, mutta siinä se.
Palaa sivulle “MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka