Näin tein ja juuri tuli puhelinsoitto. Lähettävät mulle uuden akun. Jee.Ei onnistu. Just vuoden takuun sisällä voi yrittää tuuriaan,
Jussi
Viesti Kirjoittaja Jussi »
Näin tein ja juuri tuli puhelinsoitto. Lähettävät mulle uuden akun. Jee.Ei onnistu. Just vuoden takuun sisällä voi yrittää tuuriaan,
Viesti Kirjoittaja Mika Hki »
Viesti Kirjoittaja juze »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja AppleFarmer »
Ei. Sinulla on Tiikerin viimeisin versio, eli 10.4.11. Leopard on 10.5.x.Mika Hki kirjoitti:Käyttöjärjestelmäni on Mac OS X 10.4.11. Onko tää Leopardi?NYT tämä oli päällä täydellä akulla 10 min ja sitten varoitti akun loppumisesta. Ilmeisesti vaihtoakku kului noin vuodessa.
Viesti Kirjoittaja masa »
Ei ainakaan viime vuonna mennyt tulleja kun tilattiin OWC:stä tavaraa, oli siellä paketissa akkukin ja muuta Mac tavaraa..AppleFarmer kirjoitti:Ei. Sinulla on Tiikerin viimeisin versio, eli 10.4.11. Leopard on 10.5.x.Mika Hki kirjoitti:Käyttöjärjestelmäni on Mac OS X 10.4.11. Onko tää Leopardi?NYT tämä oli päällä täydellä akulla 10 min ja sitten varoitti akun loppumisesta. Ilmeisesti vaihtoakku kului noin vuodessa.
Tilasin muuten itse juuri Newertechin akun omaan PowerBookiin OWC:sta. Heikko dollari houkutti. Toivottavasti ei tarvitse maksaa tullia. Kokeilin kepillä jäätä...
Viesti Kirjoittaja arrow »
Se liike on Vega-akku Mannerheimintiellä Kivikylässä.tosikko kirjoitti:Duoda noin, joku puulaakihan kennotti kannettavien akkuja, muistaakos joku paremmin hintatason?
Viesti Kirjoittaja tkt »
Tietokonekamppeista ei mene tullia, mutta arvonlisävero menee. Lisäksi tulli on tavallisestikin vain muutamia prosentteja eli häviävän pieni alv:oon verrattuna.masa kirjoitti:Ei ainakaan viime vuonna mennyt tulleja kun tilattiin OWC:stä tavaraa, oli siellä paketissa akkukin ja muuta Mac tavaraa..AppleFarmer kirjoitti:Ei. Sinulla on Tiikerin viimeisin versio, eli 10.4.11. Leopard on 10.5.x.Mika Hki kirjoitti:Käyttöjärjestelmäni on Mac OS X 10.4.11. Onko tää Leopardi?NYT tämä oli päällä täydellä akulla 10 min ja sitten varoitti akun loppumisesta. Ilmeisesti vaihtoakku kului noin vuodessa.
Tilasin muuten itse juuri Newertechin akun omaan PowerBookiin OWC:sta. Heikko dollari houkutti. Toivottavasti ei tarvitse maksaa tullia. Kokeilin kepillä jäätä...
Viesti Kirjoittaja juze »
12"seen akku tuolta rapiat 150 dollaria fedexattuna suomeen, eli rapia satku euroissa. Tuohon vielä alvit päälle, niin missä hyöty verrattuna applelta tilattuun 129euron akkuun ?AppleFarmer kirjoitti:
Heikko dollari houkutti. Toivottavasti ei tarvitse maksaa tullia. Kokeilin kepillä jäätä...
Viesti Kirjoittaja Drago »
Palaa sivulle “MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air”