No niin, tuli taman topicin innoittamana kans hommattua 226bw (240e) macbookin kaveriksi. Sellainen pieni ongelma on, etta mediaplayerista ei saa niita kehyksia pois kun sen siirtaa tuolle 2. naytolle. Keksiiko kukaan miten ne saisi pois, vai onko opeteltava kayttamaan jotain toista video-ohjelmaa?
Täällä Dellin 2007WFP ja hyvin tyytyväinen olen ollut. Kääntely ja säätövarat on aivan mahtavat, kääntyy sivuttais -ja korkeussuunnassa ja kaltevuussäätl on. Myöskin Tilt -ominaisuus on sairaan hyvä, joskin jos olisi joku pikanäppäin OS X:ssä näytön kääntöön..
wildcockis kirjoitti:No niin, tuli taman topicin innoittamana kans hommattua 226bw (240e) macbookin kaveriksi.
Mistä sait tuon näytön 240e?!
Bangkokin Pantip Plazasta (http://www.into-asia.com/bangkok/shopping/pantip.php). Ei muuta ku hakemaan. Vastaan samalla tuohon omaan ongelmaani: mediaplayerin kehykset lahtee napparasti pois kun vaan jaksaa liikuttaa hiiren kursorin macbookin naytolle
Laitoin MacBookin VGA-adapterilla kiinni näyttöön, jonka maksimiresoluutio on 1680x1050. Sain resoluution kohdalleen MacBookin asetuksista, mutta näytöllä ei näy muuta kuin taustakuva. Ikkunat ja Dock jäävät ruudun ulkopuolelle.
Tuntematon Käyttäjä kirjoitti:Sanokaapas missä on vika:
Laitoin MacBookin VGA-adapterilla kiinni näyttöön, jonka maksimiresoluutio on 1680x1050. Sain resoluution kohdalleen MacBookin asetuksista, mutta näytöllä ei näy muuta kuin taustakuva. Ikkunat ja Dock jäävät ruudun ulkopuolelle.
Näyttösi jatkuu toiseen ruutuun, jossa ei olekaan muuta kuin taustis. Voit vetää ikkunoita ja muut sälää sinne, esimerkiksi pyörittää leffaa siellä jne. Voit myös peilata läppärin näytön ulkoiselle, mikä onnistuu näyttöasetuksista.
Tulipa tuossa kokeiltua macbookin yhdistämistä veljen 22" Acer näytön kanssa ja olis pari kysymystä.
Eli ensimmäisenä kokeilin näyttöä vistan kanssa ja sain pienen säätämisen jälkeen kuvan näkyviin. Eli molemmat näytöt oli päällä enkä oikeen löytänyt tapaa saada macin näyttö sammumaan ja että iso näyttö olisi päänäyttö. Kokeilin sitten laittaa elokuvan pyörimään isolla näytöllä ja kuva pyöri hyvin kun leffa oli pienessä ikkunassa. Mutta heti kun laitoin elokuvan peittämään koko ruudun rupesi elokuva takkuilemaan oikeen kunnolla.
Jaksaako macbookki pyörittää elokuvia / pelejä isolla näytölla kunnolla? Vai johtuiko tämä ongelma siitä että molemmat näytöt olivät päällä?
OS X:ssä sain kyllä macin pyörimään pelkällä isolla näytöllä laittamalla luukun kiinni ja sitten yhdistämällä hiiren USB:porttiin.
Muzzy kirjoitti:Jaksaako macbookki pyörittää elokuvia / pelejä isolla näytölla kunnolla? Vai johtuiko tämä ongelma siitä että molemmat näytöt olivät päällä?
Itsellä ei ole peleistä kokemusta, mutta kyllä oma MB:ni jaksaa leffoja pyörittää isolla näytöllä, vaikka olisikin molemmat näytöt päällä.
Some people do it by the book, but i prefer to go by feel…
Mulle sanottiin paikallisessa kaupassa että on markkinoilla samoilla spekseillä olevia näyttöjä kuten Apple Cinema Display 20". Ja ne olisi astetta edullisempia. Ajattelin hommata ittelle kans tollasen näytön jossa olis kunnon paneelit kuvankäsittelyyn. Sanokaas mulle mitä löytyy yli 350e:n.
Voi olla että sijoitan Cinemaan mutta kattotaanpa nyt. Tolla vaan viittaan siihen että budjetti on sinne Cinema Display 20" asti. Siksi vaan mietin että jos edullisemmin löytyis niin jäis vielä rahaa ruokaankin.
Mulle sanottiin paikallisessa kaupassa että on markkinoilla samoilla spekseillä olevia näyttöjä kuten Apple Cinema Display 20". Ja ne olisi astetta edullisempia. Ajattelin hommata ittelle kans tollasen näytön jossa olis kunnon paneelit kuvankäsittelyyn. Sanokaas mulle mitä löytyy yli 350e:n.
Voi olla että sijoitan Cinemaan mutta kattotaanpa nyt. Tolla vaan viittaan siihen että budjetti on sinne Cinema Display 20" asti. Siksi vaan mietin että jos edullisemmin löytyis niin jäis vielä rahaa ruokaankin.
Tässä on juttua cinema display vs. Dell:n näytöt. Itse en cinema displayhin ainakaan omia rahojani sijoittaisi, kun tuntuu olevan tuo hinta/laatu suhde sen verran heikko, tai mistäpä minä sen tiedän kun en ole cinemaa edes käyttänyt.