Mulla on sillo jo 10 MacBookii!! :DDDD Kyllä mä sitten tienaanHarmi vaan että Vici on silloin jo tosi pahasti liian vanha työssäkäyväksi lapseksi!

Musta tulee joku rikas kuitenki

Viesti Kirjoittaja Vici »
Mulla on sillo jo 10 MacBookii!! :DDDD Kyllä mä sitten tienaanHarmi vaan että Vici on silloin jo tosi pahasti liian vanha työssäkäyväksi lapseksi!
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Ehdolle "Vuoden Innovaatioketjuksi"?Pikkuroope kirjoitti:Juu mulleki kelpais MB vaikka heti uus ku tot rahaa ei nyt ole oikein jäljellä ni jos perustettais topic sitä varten et halukkaat vois laittaa nimen listaa ketkä haluu rahaa, mahtais jäädä paljon per nenäjos kaikki laittais euron ja siel olis jokaisen nimi ni jokkaiselle jäis sellanen euro siit sit 8)
No totta maar!!amanita kirjoitti:Ehdolle "Vuoden Innovaatioketjuksi"?Pikkuroope kirjoitti:Juu mulleki kelpais MB vaikka heti uus ku tot rahaa ei nyt ole oikein jäljellä ni jos perustettais topic sitä varten et halukkaat vois laittaa nimen listaa ketkä haluu rahaa, mahtais jäädä paljon per nenäjos kaikki laittais euron ja siel olis jokaisen nimi ni jokkaiselle jäis sellanen euro siit sit 8)
No mä ainaki laittaisin ku ei oo mb tä ollenkaan vielPikkuroope kirjoitti:Juu mulleki kelpais MB vaikka heti uus ku tot rahaa ei nyt ole oikein jäljellä ni jos perustettais topic sitä varten et halukkaat vois laittaa nimen listaa ketkä haluu rahaa, mahtais jäädä paljon per nenäjos kaikki laittais euron ja siel olis jokaisen nimi ni jokkaiselle jäis sellanen euro siit sit 8)
Viesti Kirjoittaja growlithe »
Täällä ainakin on tarvittu jeesusteippiä repeämien korjaukseen jo useaan otteeseen.Pikkuroope kirjoitti:Mahtaa ajaa monet repeämispisteeseen tämä ketju
Niin, ja on mulla omakin elämä ::D Ja sit myöhemmin macbookki <3Pikkuroope kirjoitti:Nii, ja se mainosten jako on sellasta hommaa, et jos sinne kerran menee, VAIKKA kuinka sielllä luvataan että pari kertaa viikossa vain vähän aikaa menee, niin kun 13-vuotiaalla ei ole autoa, ja taksilla kulkeminen lehtiä jakaessa tulee kalliiksi, niin siihen menee kyllä koko elämä siltä osin![]()
Onhan mulla jtn 100 e koossaPikkuroope kirjoitti:Ja ihan hyvä että on muukin elämäOnkos herralla sitä omaa rahaa paljonkin koossa? Sanot vaikka vanhemmille että haluaisit joululahjat rahana, niin kyllä sitä pikkuhiljaa alkaa kertyä
heheePikkuroope kirjoitti:Siitä se lähtee, vaikka tietenkään summat eivät ole vielä tuossa iässä niin isoja, mutta siitä se lähtee sanoi pukki lumessa
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Palaa sivulle “MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air”