Oho, enpä tajunnu. No aasiasta sitte varmaaJaaNi- kirjoitti:Aasiastako se on lähteny tulee ku huomisen päivämäärä??heikk-i kirjoitti:"Your order was shipped on 22.10.2008."! o/

Viesti Kirjoittaja heikk-i »
Oho, enpä tajunnu. No aasiasta sitte varmaaJaaNi- kirjoitti:Aasiastako se on lähteny tulee ku huomisen päivämäärä??heikk-i kirjoitti:"Your order was shipped on 22.10.2008."! o/
Viesti Kirjoittaja Macco »
Juu sieltä kai ne tehtaalta Kiinasta tulee Hollantiin, ja sieltä Suomeen.heikk-i kirjoitti:Oho, enpä tajunnu. No aasiasta sitte varmaaJaaNi- kirjoitti:Aasiastako se on lähteny tulee ku huomisen päivämäärä??heikk-i kirjoitti:"Your order was shipped on 22.10.2008."! o/
Viesti Kirjoittaja kpuni »
Viesti Kirjoittaja VSV »
Näyttää niitä löytyvän jo vähän joka nurkasta Suomestakin. Tuo mainitsemani kauppa tosin oli Apple Store Las Vegas. Sieltä niitä olisi voinut ottaa kainaloon, mutta en minä viitsi vääränlaisella näppiksella ja adapterilla, kun vielä pitäisi maahantuonnistakin tehdä paperit. Kivoja koneita kuitenkin.dasb00t kirjoitti:Mikäs tämä kauppa on, josta uusia Macbookeja jo löytyy?VSV kirjoitti:Voin vahvistaa. Tuossa vieressä kaupassa noita oli pitkä rivi sekä Pro:lla että ilman.Coltrane kirjoitti:No nyt on sitten uutta Macbookia kokeiltu livenä. Aivan jumalainen laite, olen vieläkin aivan hämmästynyt.
Viesti Kirjoittaja Skyline^ »
Viesti Kirjoittaja RoopeB »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Ehkä on mutta se ei liity MacbookkeihinRoopeB kirjoitti:onko joku jo saanut?
Viesti Kirjoittaja MacinJosh »
Minkä mallin tilasit jos noinkin pian sait liikkeelle? Mä tilasin 2.4Ghz mallin julkaisu päivänä ilman mitään BTO:ta ja ei ole vieläkään shipped.heikk-i kirjoitti:Oho, enpä tajunnu. No aasiasta sitte varmaaJaaNi- kirjoitti:Aasiastako se on lähteny tulee ku huomisen päivämäärä??heikk-i kirjoitti:"Your order was shipped on 22.10.2008."! o/
no mihin sittenRepe Ruutikallo kirjoitti:Ehkä on mutta se ei liity MacbookkeihinRoopeB kirjoitti:onko joku jo saanut?
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Todistettavasti ainakin kolme kertaa, mutta silloin ei ollut Macbookkeja.Repe Ruutikallo kirjoitti:Ehkä on mutta se ei liity MacbookkeihinRoopeB kirjoitti:onko joku jo saanut?
jälkikasvu ei todista mitään! Postimies koputtaa neljästiMacFinn kirjoitti:Todistettavasti ainakin kolme kertaa, mutta silloin ei ollut Macbookkeja.Repe Ruutikallo kirjoitti:Ehkä on mutta se ei liity MacbookkeihinRoopeB kirjoitti:onko joku jo saanut?
Viesti Kirjoittaja Vekkuli »
Minä saan tänään ja tämä liittyy MacBookkiinRoopeB kirjoitti:no mihin sittenRepe Ruutikallo kirjoitti:Ehkä on mutta se ei liity MacbookkeihinRoopeB kirjoitti:onko joku jo saanut???
Mistä tilasit?Vekkuli kirjoitti: Minä saan tänään ja tämä liittyy MacBookkiin
Viesti Kirjoittaja Vekkuli »
Humacilta. Tampereen MacPeople Storesta olisin saanut koneen jo 2pv sitten mukaan, mutta humaclta sai paremman EDU/OAJ alennuksen, niin tilasin sieltäRoopeB kirjoitti:Mistä tilasit?Vekkuli kirjoitti: Minä saan tänään ja tämä liittyy MacBookkiin
Minäkin haluan, macbookkia tai jotain muuta...
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Älkää nyt hyvät ihmiset tästä jälkikasvulla mitään kertoko, eihän ne mitään tiedä...RoopeB kirjoitti:jälkikasvu ei todista mitään! Postimies koputtaa neljästi
Viesti Kirjoittaja malhotra »
Itse tilasin heti eventin jälkeen MBP:n, 2.53 mallin remotella ja 7200 levyllä, ja shipped 18.10. Perillä pitäis olla 29. pv.MacinJosh kirjoitti:
Minkä mallin tilasit jos noinkin pian sait liikkeelle? Mä tilasin 2.4Ghz mallin julkaisu päivänä ilman mitään BTO:ta ja ei ole vieläkään shipped.
Joshua.
Pitääpä ainakin käydä hipelöimässä MacPeoplessa. Mulla on vaan mielikuva, että MPStorella on jonkin verran kalliimpaa kun esim verkkokaupassa, tosin voi olla väärässäkin.Vekkuli kirjoitti:
Humacilta. Tampereen MacPeople Storesta olisin saanut koneen jo 2pv sitten mukaan, mutta humaclta sai paremman EDU/OAJ alennuksen, niin tilasin sieltä
Viesti Kirjoittaja Macco »
Niin, kyllähän Macci-läppäri voi melkoinen misumagneetti ollakinVekkuli kirjoitti:Minä saan tänään ja tämä liittyy MacBookkiin
Viesti Kirjoittaja Toivonen »
Dave ChappelleMacco kirjoitti:Niin, kyllähän Macci-läppäri voi melkoinen misumagneetti ollakinVekkuli kirjoitti:Minä saan tänään ja tämä liittyy MacBookkiin
Viesti Kirjoittaja dasda »
Viesti Kirjoittaja Dasboot »
Itsellä 2,4GHz MB ja shipped 22.10. Ilman mitään BTO:tamalhotra kirjoitti:Itse tilasin heti eventin jälkeen MBP:n, 2.53 mallin remotella ja 7200 levyllä, ja shipped 18.10. Perillä pitäis olla 29. pv.MacinJosh kirjoitti:
Minkä mallin tilasit jos noinkin pian sait liikkeelle? Mä tilasin 2.4Ghz mallin julkaisu päivänä ilman mitään BTO:ta ja ei ole vieläkään shipped.
Joshua.
Viesti Kirjoittaja jee mac »
Viesti Kirjoittaja Hepo »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Semmoistahan on useampaankin otteeseen uunoiltu Applen suunnittelevan. Ovelin kuulemani applen patentti oli levy johon nousee kohokuvioina näppäimet kun niintä tarvitaan.Hepo kirjoitti:Tuosta uudesta trackpadistä tuli mieleen, että voiskohan näppäimistölle käydä samalla tavalla joskus tulevaisuudessa. Olisi vaan joku lasi levy johon sitten jollain ledeillä tai vastaavilla heijastetaan kyseinenkin näppäin. Ainakin Steven näppylä fobia suosis sitä.
Palaa sivulle “MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air”