Joku kyseli WoW:n pyörimisestä MacBookilla. Kokeilin viime viikolla pikaisesti pyörähtämistä OG:ssa ja FPS:t pyöri silloin 13 nurkilla.. eli ei luvannut kovin pelattavaa elämystä isoihin raideihin sun muihin. OG:n ulkopuolella oli semmosta 25-30 muistaakseni.. Titan panel näytti siis vihreää. Näyttiksen muistihan se taitaa iso ongelma olla WoWia pelattaessa jos ympärillä on paljon pelaajia. Pikku porukassa jne sitä luulis pelailevan vallan mainiosti.
Aika moni oli näemmä saanut koneen myös 29.5 ^__^ Mun oma 2GHz valkoinen seiso jostain kumman syystä "potential connection delay"ssa kiinassa muistaakseni 4pvä ennen kuin se sit lähti kohti Arnhem:a ja Turkua. Perhanan kaveri sai omansa 4pvä aikasemmin, vaikka tilattiin samana päivänä
Lämmöt on pyörineet semmosessa 60:ssa aika lailla koko ajan. Tehokäytössä (esim 1080p trailerin pyörityksessä) nousee hetkellisesti jopa 82 asteeseen.
Yks asia mua ihmetyttää.. näyttöön ilmestyy ohjelmaikkunoiden reunoille "rakeista mustaa varjoa" vähän väliä (=päivittäin). Jossain toisessa keskustelussa täällä olikin jo kuva, kun jollakin oli mennyt semmonen läpi näytön. Ihmetyttää suuresti, että missä vika ja pitäisikö sen takia ottaa oikeasti yhteyttä huoltoon. Epäilin ensin, että se johtuisi kun kone lämpenee mutta ei tuntuis siitäkään olevan kiinni. Perin omituista
Muuten oon kyllä ollu äärimäisen tyytyväinen MacBook:iin. Kaikki epäilykset osoittautuivat turhiksi ja kaikki on toiminut moitteettoman sulavasti. Nyt vaan sit odotellaan sopivaa tilaisuutta päivittää toi iMac G5 intel-versioon, että saan sitä WoW-alustan
Suosittelen MacBook:a kyllä jokaiselle, joka läppärin ostoa vain harkitsee
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)