*huoh* .. kosketushärö kajarissa
Keskustelua kannettavista
7 viestiä
• Sivu 1/1
-
*huoh* .. kosketushärö kajarissa
Viesti Kirjoittaja Kuhitsu »
ossaakos joku heittää arvausta kuinka vaikea olisi päästä käsiksi iBook G4 kajariin? kun tuntuis olevan oikeanpuoleinen kajari kosketushäiriössä.. ääntä tulee vain väliin. mietin, että uskaltaako sitä alkaa käyttämään konetta auki ihan pienestä.. vai odottaisko kunnes sais laitettua uuden kovonkin.
[u]God has forsaken me, Devil fears me! I'm immortal.[/u]
[url]http://www.facebook.com/artjanikuha/url]
mitäliemilloinkin koneita
-
Viesti Kirjoittaja ogc »
Itse en lähtis pelkän läppärin kaiutinongelman vuoksi konetta avaamaan
mutta se on tietysti jokaisen oma asia et kuinka paljon sitten sitä läppärin kajaria kaipaa, itse kuuntelen suurimmaksi osaksi jostain muualta musiikkia kuin läppärin kajareista ( kiinni vahvarissa tai kuulokkeilla)

-
silläpä tässä mietinkin, että pitäisköhän jättää asian miettiminenkin hamaantulevaisuuteen.. kun ottais ja vaihtais isompaa kovoa.. ellei satu paskemmin.ogc kirjoitti:Itse en lähtis pelkän läppärin kaiutinongelman vuoksi konetta avaamaanmutta se on tietysti jokaisen oma asia et kuinka paljon sitten sitä läppärin kajaria kaipaa, itse kuuntelen suurimmaksi osaksi jostain muualta musiikkia kuin läppärin kajareista ( kiinni vahvarissa tai kuulokkeilla)
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Siinä kovoa vaihtaessa et muistaakseni käy lähelläkään kajaria.Kuhitsu kirjoitti:silläpä tässä mietinkin, että pitäisköhän jättää asian miettiminenkin hamaantulevaisuuteen.. kun ottais ja vaihtais isompaa kovoa.. ellei satu paskemmin.ogc kirjoitti:Itse en lähtis pelkän läppärin kaiutinongelman vuoksi konetta avaamaanmutta se on tietysti jokaisen oma asia et kuinka paljon sitten sitä läppärin kajaria kaipaa, itse kuuntelen suurimmaksi osaksi jostain muualta musiikkia kuin läppärin kajareista ( kiinni vahvarissa tai kuulokkeilla)
Mutta ihan oikeasti musiikin kuuntelu niillä koneen omilla kaiuttimilla on lähes yhtä suuri nautinto kuin elokuvan tuijottelu kiikareilla naapuritalon töllöstä. Eli onnistuu, mutta osa nautinnosta uupuu

-
Nii.. mutta sitä kovoa kun alkais vaihtamaan, nii olis värmeitä levällään pöydällä, ja olutta jääkaapissa ja sellattiista pientä.. nii kais sitä siinä sitten hajottais konetta enemmänkin... tai sitten ei.TheKraken kirjoitti:Siinä kovoa vaihtaessa et muistaakseni käy lähelläkään kajaria.Kuhitsu kirjoitti:silläpä tässä mietinkin, että pitäisköhän jättää asian miettiminenkin hamaantulevaisuuteen.. kun ottais ja vaihtais isompaa kovoa.. ellei satu paskemmin.ogc kirjoitti:Itse en lähtis pelkän läppärin kaiutinongelman vuoksi konetta avaamaanmutta se on tietysti jokaisen oma asia et kuinka paljon sitten sitä läppärin kajaria kaipaa, itse kuuntelen suurimmaksi osaksi jostain muualta musiikkia kuin läppärin kajareista ( kiinni vahvarissa tai kuulokkeilla)
Mutta ihan oikeasti musiikin kuuntelu niillä koneen omilla kaiuttimilla on lähes yhtä suuri nautinto kuin elokuvan tuijottelu kiikareilla naapuritalon töllöstä. Eli onnistuu, mutta osa nautinnosta uupuu
-
Viesti Kirjoittaja Hount »
Kyllähän iBookin kovalevyä vaihtaessa joutuu lyömään koko koneen ihan atomeiksi, ja top cover siinä tulee ainakin irroitettua. Tosin en lähtisi tuota ihan pelkän kaiuttimen takia avaamaan, kovalevyn taannoin vaihdoin omastani ja kyllähän siinä oma aikansa meni.TheKraken kirjoitti:Siinä kovoa vaihtaessa et muistaakseni käy lähelläkään kajaria.
Minulla on tämmöistä hassua vikaa iBookissa. (Lähinnä käyttäjässä?) että balanssi heittää aina silloin tällöin kokonaan toisen kanavan puolelle. En tiedä mikä tämän aiheuttaa, toisinaan sen aina huomaa. Luulen että se saattaa olla joku näppäinkomento, tai ohjelma mikä sen aiheuttaa. Kun ei tuommoinen oikeen rautavikana mene läpi ja vika tosiaan seurasin uuden asennuksen puolellekin.
- Hount
-
7 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka