Olen siis itse aika uuno näissä asioissa, enkä haluaisi maksaa hirveästi ylimääräistä minulle tarpeettomista ominaisuuksista.
Olisin kiitollinen jos osaisitte auttaa minua päätöksen teossa

Pahoittelen jos tälläinen ketju täältä jo löytyy!
Viesti Kirjoittaja Ankvitius »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
SSD:n edut kovalevyyn nähden: Nopea, fyysisesti kestävä, äänetön, nopea (mainitsin sen kerran, mutta sitä ei voi SSD:n kanssa korostaa liikaa)Ankvitius kirjoitti:Kumpi kovalevy olisi parempi (perus kovo vai SSD). Mitä hyviä ja huonoja puolia kummastakin löytyy? Onko SSD hintansa arvoinen?
Eiköhän noita puuhia tee jo perusmallillakin, mutta tietysti rahalla saa lisäpotkua ainakin tuohon videoeditointiin.Tietokone tulisi aika peruskäyttöön; nettisurffailuun, musiikin kuutelemiseen enimmäkseen Spotifystä sekä Youtubesta, ihan perus kuvanmuokkaukseen sekä videon editointiin. Pelejä tuskin hirveästi pelailen. Minkä tehoisen kannattaisi hommata?
On. Tuo lisää tilaa ruudulle ja kuvan terävämmäksi. Se onkin sitten eri asia ottaako kiiltävän vai matan näytön. Tästä on kahta koulukuntaa, ja molemmat pulustavat kantaansa sitkeästi. Kannattaa käydä itse laitteita liikkeessä pällistelemässä ja tehdä omat johtopäätöksensä.Sen olen jo päättänyt että näytön tulee olla se 15 tuumainen. Entä onko Hi Res näyttö hintansa väärti?
Onhan näitä ketjuja, mutta jokaiseen koneen valintaan liittyvät omat erityispiirteensä, joten oma ketju on paikallaan.Pahoittelen jos tälläinen ketju täältä jo löytyy!
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Palaa sivulle “MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air”