Ai niin, iBookissa on kuulemma Marble Blast Gold valmiina.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja art-turku »
Viesti Kirjoittaja AppleFarmer »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Ei onanistu. PC-emulaattoreilla voi pelata vain pasianssia ja vastaavia kevytpelejä, joita löytyy tietysti Mac-versioinakin pilvin pimein. Emuloitu näytönohjain tekee viimeistään tenän. Niiden varsinain vunktio on mm. kotimaisissa kirjanpito-ohjelmissa, hakuteoksissa ja karttarompuissa joita ei Macille kovin kattavasti löydy. Tämmöset skulaa ihan käytettävästi W2k:lla (vaan ei Xp:llä).art-turku kirjoitti:No, mahdollisesti jonkin PC-emulaattorin hankkisin pelejä varten
Viesti Kirjoittaja Reckless »
Viesti Kirjoittaja Jet Oil »
Viesti Kirjoittaja joonas »
No mitenkäs jos sylissä olisi 12" Powerbook?AppleFarmer kirjoitti:12" iBook on myös kannettava, sanan varsinaisessa mielessä. Minulla on 15" PB ja tykkään itse pitää iBookia sylissä PowerBookia enemmän.
Viesti Kirjoittaja Infant »
Viesti Kirjoittaja joonahe »
Viesti Kirjoittaja Tonikwater »
Viesti Kirjoittaja Reckless »
Eihän tästä asiasta voi edes kiistellä. Täysin mielipidejutskaa. Joihinkin vetoaa muovi, toisiin tämä silmiä hivelevä alumiiniAppleFarmer kirjoitti:Tää on jännä juttu. Tyttöystäväni mielestä iBook on paremman näköinen, kuin PowerBookini.
Viesti Kirjoittaja Tonikwater »
Mulla on tollanen Tucane Second Skin, mutta silti se pääsee hieman naarmuntumaan vaikka käsittelen sitä aina varoen.AppleFarmer kirjoitti:Tää on jännä juttu. Tyttöystäväni mielestä iBook on paremman näköinen, kuin PowerBookini.
Kannattaa kyllä hankkia vaikka Tucano Second Skin iBookin suojaksi, se auttaa naarmuuntumiseen vähän.
Viesti Kirjoittaja Tuppu »
No tää on makuasia ja tottumuskysymys. Mä en pysty nauttimaan jonkun laitteen käytöstä jos se on pahasti kulunut ja siinä on naarmuja. Paljon paremmat fiilikset saa kun pitää laitteesta hyvää huolta ja voi katsella sitä, että se on edelleenkin uuden veroinen. Mua ainakin harmittaa tolkuttomasti, jos laitteisiin tulee jälkiä tai naarmuja, joten käsittelen niitä erittäin huolellisesti, mutta silti niin ettei se rajoita normaalia käyttöä. Tässäkin tosin päästään siihen, että mitä on normaali käyttö?Jet Oil kirjoitti:No hui! Jotenkin tuollainen älytön naarmujen pelkääminen on huvittavaa. Kyseessä on kuitenkin kulutustuote, ja vielä mobiili sellainen. Mielestäni sellaiset pienet käytön jäljet tuovat vain katu-uskottavuutta. Tavalliset käytöstä johtuvat naarmut kuitenkin ovat yleisesti ottaen myös aika pieniä. Toisaalta elektroniikan palvominen taitaa olla Apple-ihmisille aika tavallista...
Näkisitte mun iPodini niin näkisitte painajaisia![]()
Palaa sivulle “MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air”