Minulla on alla uudenkarhea PowerBook 12" 1.5 GHz, jossa 1.25 GB muistia. Yksi kummallinen ominaisuus on, että tuuletin ei vaikene koskaan... iBookissa ei tätä vikaa ollut.
Onko vika vai ominaisuus? Pääseekö jotenkin eroon?
-pp
Äänekäs tuuletin
Keskustelua kannettavista
10 viestiä
• Sivu 1/1
-
Äänekäs tuuletin
Viesti Kirjoittaja pohjakallio »
-
Re: Äänekäs tuuletin
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Mulla on kans uudenkarhea PB 17" 1.67 GHz. Ja tuuletin tuntuu pyörivän koko ajan. Sen kuulee oikein hyvin kun pistää korvansa tuohon PC-korttipaikan kohdalle...
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
Viesti Kirjoittaja pohjakallio »
... mulla kuulee valitettavasti niin, että korvissa soi, vaikka PB on pöydällä ja käytän erillistä näppistä ja näyttöä. ![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-pp
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-pp
-
Viesti Kirjoittaja tuomasripatti »
mulla kans uusi 17" 1.67....7200 kovolla ja 2 gb muistia....koneen tuuletin humisee hiljaa mutta kokoajan...eikä sen ääni kovene kummemmin vaikka editoin ja rendaan...
vaikea sanoa mitä kummaa...soitinkin kerran ja kokeiltiin buuttaukset jne....liekkö normaalia...hyvin silti toimii...
vaikea sanoa mitä kummaa...soitinkin kerran ja kokeiltiin buuttaukset jne....liekkö normaalia...hyvin silti toimii...
-
Viesti Kirjoittaja sieda84 »
Minun uunituore PowerBook 15" on kyllä älyttöän hiljainen.
Huomasin tossa illalla kun näpräsin PowerBookiani että pyöriihän siellä tuuletin. Sitä ei kyllä kuule normaalissa tausta hälyssä. Jos kone on hetken käyttämättä niin näyttö tummenee hieman ja tuulettin pysähtyy.
Huomasin tossa illalla kun näpräsin PowerBookiani että pyöriihän siellä tuuletin. Sitä ei kyllä kuule normaalissa tausta hälyssä. Jos kone on hetken käyttämättä niin näyttö tummenee hieman ja tuulettin pysähtyy.
-PowerBook G4 15.2" (1440x960) | RAM 512MB+1024MB | OS X Tiikeri (se o läppäri!)
-M-audio Fast Track Pro (se o audiointerface!)
-Shure SM58 (se o mikki!)
-Pelitoosana: AMD Athlon XP 3000+ | RAM 2GB | Radeon 9800pro | WinXP Pro SP2 (FIN)
-M-audio Fast Track Pro (se o audiointerface!)
-Shure SM58 (se o mikki!)
-Pelitoosana: AMD Athlon XP 3000+ | RAM 2GB | Radeon 9800pro | WinXP Pro SP2 (FIN)
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Katso Activity Monitorilla (Ohjelmat/Apuohjelmat -kansiossa) onko joku prosessi mikä vie kovasti prosessoritehoa?pohjakallio kirjoitti:Minulla on alla uudenkarhea PowerBook 12" 1.5 GHz, jossa 1.25 GB muistia. Yksi kummallinen ominaisuus on, että tuuletin ei vaikene koskaan... iBookissa ei tätä vikaa ollut.
-pp
Alihankintana printtipuolen graafista materiaalia!
-
Viesti Kirjoittaja tjweb »
Samaa esiintyy täällä, myös PB 12" 1.5 kivellä, muistia vain puolet tuosta.pohjakallio kirjoitti:Minulla on alla uudenkarhea PowerBook 12" 1.5 GHz, jossa 1.25 GB muistia. Yksi kummallinen ominaisuus on, että tuuletin ei vaikene koskaan... iBookissa ei tätä vikaa ollut.
-pp
-
Viesti Kirjoittaja iso paha S »
Mulla sama juttu. Koneen ostin ennen loppiaista ja olen huomannut vielä jotain omituista... CD ei aina lataannu vaan kone ruksuttaa sitä niin, että puolet näppiksestä nousee ja laskee. Ikävä kyllä, vaikuttaa siltä, että kaunokaiseni on sittenkin maanantai kappale. Täytynee ottaa yhteyttä huoltoon, mutta tarvitsen konetta aktiiviseen kirjoittamiseen vielä kotvan aikaa.
Vai onko tämä uuden PB 12" 1.5 GHz 1,25 GB ominaisuus? Ei kyllä mieltä ylennä, että näppis tekee aaltoliikettä, kun ei tykkää cdstä...
Vai onko tämä uuden PB 12" 1.5 GHz 1,25 GB ominaisuus? Ei kyllä mieltä ylennä, että näppis tekee aaltoliikettä, kun ei tykkää cdstä...
Keskinkertaiset vastustavat suuria sieluja. -Einstein
-
Viesti Kirjoittaja Shark »
Tuossa käyttispuolen keskustelussa jo valitinkin samaisesta aiheesta kun tuntuu, että 10.4.5 päivityksen jälkeen olis hyrähtäyt tuuletin käyntiin.
Ei todellakaan häiritsevästi humise, mutta jos oikein tarkkaan kuuntelee hiljaisessa tilassa, niin kuuluu jotain.[:O]
Aikaisemmin täytyi ajaa se hardware-testihomma jos halus vakuuttaa itselleen, että tuuletin on ylipäätänsä laitettu koneeseen.
Ei todellakaan häiritsevästi humise, mutta jos oikein tarkkaan kuuntelee hiljaisessa tilassa, niin kuuluu jotain.[:O]
Aikaisemmin täytyi ajaa se hardware-testihomma jos halus vakuuttaa itselleen, että tuuletin on ylipäätänsä laitettu koneeseen.
Kännissä on kiva olla, henki haisoo ja kaatuuluttaa.
-
Viesti Kirjoittaja biella »
Joo täälläkin PB12" hurisee niin kamalasti nykyään et joutuu musaa laitta kovemmalle eikä oikein pysty nukkumaan lähellä konetta.... [:^)] mutta hyvä tietää et muillakin sama ongelma - kone ei sit ainakaan oo hajoamassa...
mulla on muuten kans ollut suuria ongelmia koneen cd-lukijan kanssa, kuten aikasemmin olen jo täällä kitissyt - konella on suuria ongelmia varsinkin RW-levyjen kanssa. Eli s eon kai joku ominaispiirre PB12"sessa....
mulla on muuten kans ollut suuria ongelmia koneen cd-lukijan kanssa, kuten aikasemmin olen jo täällä kitissyt - konella on suuria ongelmia varsinkin RW-levyjen kanssa. Eli s eon kai joku ominaispiirre PB12"sessa....
MB black 2Ghz 2GB
PB G4 12"
PB G4 12"
10 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka