Meikällä toimi ihan nätisti. Mutta on kyllä aika tökerö. Ja tuon high end mallin gigahertsit on väärät. Mini Macissa on 1,66. Miksi tuossa olisi siis 1,67?
Joo, feikkihän tuo tietysti on, mutta itse kyllä tilaisin heti tuon 1.67GHz Core Duo mallin. Noilla spekseillä olisi unelmakone meikäläiselle. Ja kun vielä kunnon softat (Photoshop, Digital Performer, ProTools jne.) saadaan joskus x86:lle väännettyä, niin kyllä lähtee.
Oiskohan Apple viittiny pyöristää tai ainakin vähän pehmentää iBookista tuttua kannen sisäreunaa Macbookkiin? Meinaan kun tuota reunaa kokkeilee sormella, nii tuntus et siittä vois saada haavan sormeensa. Mun mielestä ei ole tuota asiaa ajateltu loppuun asti. En tiä onko PB:ssä tuo reuna yhtä terävä...
Vähän hissukalta näyttää tuo 1.4. julkaisu. Ellei nyt sitten ihan puskista jotain uutuuksia tule 30 vuotis synttärien kunniaksi. Ainakaan lehdistöä nimittäin ei ole tietääkseni mihinkään kutsuttu.
Toivon syvästi, että tuollainen 12' malli tulisi, sillä tykkään pienistä läppäreistä.. Tosin tietoa ei minulla ole.. Taitaa olla pakkohankinta, sitten kun tuo ilmestyy kauppoihin.
Appleinsider juoruilee että olisi jo tulossa ennen kesäkuuta.
Kyllähän tässä MacBookkia odotetaan kuin Jeesuksen toista tulemista. Pelottaa vaan jo valmiiksi miten pitkälti se Miniin perustuu. Jos ovat kehdanneet sen Intelin hirvityksen paskan uberhuonon integroidun näyttiksen siihen pistää niin minä osta Acerin
No jos nyt lähdetään siitä, että kyseessä on päivitetty iBookki, joka oli ja on ihanteellinen opiskelija läppäri niin luulisin, että hinta pysynee samoissa lukemissa, kuin ennenkin eli jossain 1000€ tienoilla. Voin tosin olla väärässäkin, mutta olisi periaatteessa aika typerää tappaa hyvät markkinat (opiskelijat) liaan korkeilla hinoilla. Toisaalta, jos tässä on otettu sama taktiikka käyttöön, kuin minissä eli laitetaan 13'3" solo ja sitten isompaan malliin duo. Toivottavasti ei näin kuitenkaan tehdä, mutta eihän sitä koskaan tiedä…
http://thinksecret.com/news/0605briefly2.html
Eli uusi MacBook tulossa viimeisimpien huhujen mukaan ensi tiistaina 9.5. Värivalikoimiin tulee valkoinen ja musta MacBook. Kylläpä kovasti himottaisi, mutta olisiko sittenkin järkevämpää odottaa sitä revision 2 jotta pahimmat suunitteluviat saadaan korjattua. Ei kyllä malttais