Odotellen MacBookkia, ajattelen kysästä että mites tuo tulee perille?
Kuriirina vai nouto lähimmästä postipisteetsä?
KIITTOZ.

Viesti Kirjoittaja ARTTUU »
Viesti Kirjoittaja MacAntti »
Ei sitä aikaa ainakaan mulle ole etukäteen ilmoiteltu. TNT:n hemmo tulee soittamaan ovikelloa ja jos et ole paikalla, niin jättävät lapun, jossa on puhelinnumero, johon soittamalla voit neuvotella itsellesi sopivan toimitusajan.Tumedz kirjoitti:entäs jos ketään ei ole paikalla kuittaamassa tilausta, vai ilmoitetaanko tuo saapumisaika tarkkaankin?
Viesti Kirjoittaja tahkis »
Minulle taas soitettiin asiasta TNT:ltä etukäteen ja sovittiin arvioitu aika. Myös kuljettaja kyllä soitti ja varmisti ollaanko paikalla hieman ennen kuin tuli käymään.MacAntti kirjoitti:Ei sitä aikaa ainakaan mulle ole etukäteen ilmoiteltu. TNT:n hemmo tulee soittamaan ovikelloa ja jos et ole paikalla, niin jättävät lapun, jossa on puhelinnumero, johon soittamalla voit neuvotella itsellesi sopivan toimitusajan.Tumedz kirjoitti:entäs jos ketään ei ole paikalla kuittaamassa tilausta, vai ilmoitetaanko tuo saapumisaika tarkkaankin?
Jos huomaat TNT:n lähetysseurannassa paketin saapuneen Suomeen niin kannattaa ehkä soittaa TNT:lle ja koittaa sopia aika. Kovin tarkkaan toimitusaikaa ei kuitenkaan voi sopia, kuriireille pitäisi kuulemma antaa reilu 2h aikaväli, jolloin se paketti tuotaisiin perille.entäs jos ketään ei ole paikalla kuittaamassa tilausta, vai ilmoitetaanko tuo saapumisaika tarkkaankin?
Viesti Kirjoittaja Tumedz »
Gleb kirjoitti:Kun huomasin että oma koneeni on Suomessa, soittelin eilen TNT:lle. Lupasivat tänään toimittaa ja ajaksi sovittiinn 12-16. Tänään sitten joskus yhdeksän aikaan oli lähetti ovella, onneksi olin kotona.
Viesti Kirjoittaja Gleb »
Tilattu Apple Storesta viime viikon keskiviikkona, MacBook 13" valk. 2GHz,80Gt,1Gt.Tumedz kirjoitti:Gleb kirjoitti:Kun huomasin että oma koneeni on Suomessa, soittelin eilen TNT:lle. Lupasivat tänään toimittaa ja ajaksi sovittiinn 12-16. Tänään sitten joskus yhdeksän aikaan oli lähetti ovella, onneksi olin kotona.
Kauanko toimituksessa kesti? Mistä tilasit ja millä kokoonpanolla?
Viesti Kirjoittaja Jouna- »
Siskolle samanlainen paketti tilattiin perjantaina ja seuraava viikko meni ja sitten sen jälkeen maanantaina jysähti kotiovelle. Eli ei kauhean kauan toimitukset tunnu kestävän enääGleb kirjoitti:Tilattu Apple Storesta viime viikon keskiviikkona, MacBook 13" valk. 2GHz,80Gt,1Gt.Tumedz kirjoitti:Gleb kirjoitti:Kun huomasin että oma koneeni on Suomessa, soittelin eilen TNT:lle. Lupasivat tänään toimittaa ja ajaksi sovittiinn 12-16. Tänään sitten joskus yhdeksän aikaan oli lähetti ovella, onneksi olin kotona.
Kauanko toimituksessa kesti? Mistä tilasit ja millä kokoonpanolla?
Viesti Kirjoittaja Legge »
Tod.näk. tulee aiemmin. Sieltä TNT:een lähetysseurannasta kannattaa seurailla, milloin paketti on Suomessa.Jez kirjoitti:Minulla luki 8.7 lauantaina ja tuli maili samana päivänä että tuotteeni on shipped. Milloinkohan tämä on perillä. Itse sivuilla luki että 19. päivä mennessä, mutta voikohan se tulla aiemmin?
Palaa sivulle “MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air”