Viesti Kirjoittaja Pyrzi »
Viesti Kirjoittaja zooropa »
Viesti Kirjoittaja Kunnallisjäte »
MBP kaikki ilmeisesti sirisevät jollain tasolla. Jotain höpinää emolevyn vaihdoista on ollut. Itse en hevillä haluaisi vaihtoa. Omasta 1,83GHz MBP:sta sirinä häviää kun kytken bluetooth hiiren päälle.Pyrzi kirjoitti:MBP (15" 2.16GHz) oli aluksi täydellinen kone, paras mitä koskaan olen käyttänyt, mutta nyt siihen on tullut jotain kummaa. En tiedä minkä jälkeen tullut tai koska, mutta nyt siitä kuuluu ihmeellinen sirinä heti kun tekee jotain raskaampaa!Ei voi pitää konetta yöllä auki kun ei saa nukutuksi. Ääni taitaa kuulua virtanapin kohdilta, mutta varmaa se ei ole kun se kuuluu joka kohdassa, jopa eri huoneessa
Onko tästä ollut jossain tietoa mistä voisi johtua vai onko koneeseen tullu vika
Kyseessä ei taida olla sellainen sirinä mikä yleisesti on. Tämä tuli yllättäin ja sirisee vain kun koneella tehdään raskaampaa hommaa. Oikeastaa ääntä voi melkein kuvata raksutukseksi.Kunnallisjäte kirjoitti:MBP kaikki ilmeisesti sirisevät jollain tasolla. Jotain höpinää emolevyn vaihdoista on ollut. Itse en hevillä haluaisi vaihtoa. Omasta 1,83GHz MBP:sta sirinä häviää kun kytken bluetooth hiiren päälle.
Viesti Kirjoittaja Jaggie »
Viesti Kirjoittaja JuhaM »
Tuttu? Tais mennä takuu siinä samalla...Pyrzi kirjoitti:Taisi löytyä vika, oikeanpuoleinen tuuletin naksuu. Tuttu joka huoltaa koneita avasi koneen ja puhdisti sisältä ja huomasi toisen tuulettimen pitävän ääntä. Nyt se on taas kunnossa, mutta jos äänet palaavat uutta tuuletinta vaan tilalle.
Ja pakko hehkuttaa, tuli osteltua samalla toinen giga muistia! Ah tätä ohjelmien nopeutta!! 8)
Palaa sivulle “MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air”