Anna äänesi vasta kun konetta olet käyttänyt tarpeeksi kauan (muutama kuukausi ainakin) jotta mahdolliset piilevät viat on ilmenneet.
Jos olet aiemmin äänestänyt ketjussa "Monenko MacBook (tai MB Pro) käynyt huollossa ja miksi?", niin ole hyvä ja anna äänesi uudelleen, jotta saamme tulokset erikseen MacBookille ja MacBook Pro:lle. Ketju on "ilmoituksena" nyt ainakin jonkin aikaa, jotta äänestysketju pysyy esillä.
Viimeksi muokannut Jamac, 27.11.2006 klo 23.07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MacBook Pro 13" 4/750 GB + 6 HDD
iPhone 3G 16
FJS tornikone: Scientific Linux 6.1
"If it makes money... We don't make a lot of money, not to start out... We'll figure out how to make money on the community perhaps later."
-Steve Ballmer
Emolevy ei korjaantnut korjauksessa/ magneettinen salpa ei mennyt kone kannen suljettua nukkumaan ja uusi emolevy+heat sink ei korjaantunut salpa/ magneettinen salpa rikki uusi kone pitäisi tulla noin 2v päästä.....
Mutta muistakaa pyytää niitä hyvityksiä itsellä on applelta jo 860e edestä ilmaista tavaraa ja luultavasti nousee vielä jos saan sen ipod shufflen
kuningascobra kirjoitti:
Mutta muistakaa pyytää niitä hyvityksiä itsellä on applelta jo 860e edestä ilmaista tavaraa ja luultavasti nousee vielä jos saan sen ipod shufflen
Ei ole käynyt. Pientä tummumaa on trackpadin vasemmalla puolella, mutta en ole ainakaan vielä sen takia huoltoon laittanut. Kone on ollut minulla kesäkuun alkupuolelta lähtien.
MacBookista on myös kaksi revisiota liikkeellä, toinen tullut ulos tässä kuukauden sisällä. Apple veti kaikki tilaukset sisään ja tuli usean viikon tauko toimituksiin.
Oma kone ollut 4.9. asti huollossa RSD-ongelmien kanssa. Kyseessä oli viikon 33 yksilö, joka ehti ennen ensimmäistä sammumistaan olla mulla peräti kolme päivää. No tässä vaiheessa en tietenkään tiennyt, että se jatkuisi ja siitä tismalleen 2 viikkoa eteenpäin (kas kummaa, apple storella oli 14 päivän palautusoikeus), kone ei suostunut edes lähtemään päälle ilman kikkailua. Pistin koneen tietysti sitten huoltoon sen ja sieltä sanottiin, että 5-6 päivää menee. Vieläkin odotellaan.
Takuuliikkeestä ei osattu antaa osille mitään järkevää toimitusaikaa, joten applelta sitten soiteltiinkin mulle päin pari viikkoa sitten ja suostuttiin vaihtamaan kone uuteen. Eilen oli kuulemma vanha kone lähtenyt takuuhuollosta applelle, vaikka sen piti tapahtua jo viime viikon Torstaina. Ehkä mä vielä joskus saan sen koneen takaisin