Macbookin Airportin hitaus. Mistä johtuu?
Keskustelua kannettavista
6 viestiä
• Sivu 1/1
-
Macbookin Airportin hitaus. Mistä johtuu?
Viesti Kirjoittaja Never-mind »
Matkustinpa tässä lahteen ex tytsyni luo...exälläni on entinen Ibookkini (G4 1,33) ja itselläni macbook 2ghz ja 2 gigaa muistia... Langaton verkko Ibookilla on älyttömän nopea...toisinsanoen toimii siis niinkuin pitääkin...Mutta toista on tämän macbookin kanssa...Surffaaminen netissä on älyttömän hidasta! Miksi??? Exälläni on telewellin langaton boksi...Muistelen että Ibookissa ei ollut koskaan MITÄÄN ongelmaa MINKÄÄN langattoman verkon kanssa..Ei myöskään kotona jossa minulla on d-linkin joku vanha langaton paskapoksi jota ei edes enää valmisteta...Ibookki toimi siinä moitteetta AINA. Macbookki EI KOSKAAN. Kysyisinkin että mahtaako joku tietää enemmän tästä macbookin airportin sielunelämästä? Onko siihen olemassa joku päivitys??? Tuolle core2 duolle löysin jonkun airportpäivityksen...muttakun tämä mun kone on coreduo niin ilmeisestikkään sitä ei kannata tähän asentaa???...Mahtaako muillakin olla vastaavanlaisia ongelmia intelk oneiden airporttien kanssa?? Vai onko tämän koneen airport viallinen???
-
Re: Macbookin Airportin hitaus. Mistä johtuu?
Viesti Kirjoittaja Erño »
Pienellä hakusella olisit löytänyt tähän liittyvää matskua, mutta eipä minuakaan kiinnosta haku jos haluan jotain infoa saada.Never-mind kirjoitti:Matkustinpa tässä lahteen ex tytsyni luo...exälläni on entinen Ibookkini (G4 1,33) ja itselläni macbook 2ghz ja 2 gigaa muistia... Langaton verkko Ibookilla on älyttömän nopea...toisinsanoen toimii siis niinkuin pitääkin...Mutta toista on tämän macbookin kanssa...Surffaaminen netissä on älyttömän hidasta! Miksi??? Exälläni on telewellin langaton boksi...Muistelen että Ibookissa ei ollut koskaan MITÄÄN ongelmaa MINKÄÄN langattoman verkon kanssa..Ei myöskään kotona jossa minulla on d-linkin joku vanha langaton kakka jota ei edes enää valmisteta...Ibookki toimi siinä moitteetta AINA. Macbookki EI KOSKAAN. Kysyisinkin että mahtaako joku tietää enemmän tästä macbookin airportin sielunelämästä? Onko siihen olemassa joku päivitys??? Tuolle core2 duolle löysin jonkun airportpäivityksen...muttakun tämä mun kone on coreduo niin ilmeisestikkään sitä ei kannata tähän asentaa???...Mahtaako muillakin olla vastaavanlaisia ongelmia intelk oneiden airporttien kanssa?? Vai onko tämän koneen airport viallinen???
Arch Linux/KDE Plasma
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
-
-
Viesti Kirjoittaja luckyman »
Terve,
Minulla oli samanlaisia ongelmia kuin sinulla, mutta ne ratkesivat asetuksia muuttamalla. Lueppas tämä aiempi ketju aiheesta, ehkä siitä on apua:
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?t=78282
Good luck!
Minulla oli samanlaisia ongelmia kuin sinulla, mutta ne ratkesivat asetuksia muuttamalla. Lueppas tämä aiempi ketju aiheesta, ehkä siitä on apua:
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?t=78282
Good luck!
-
Viesti Kirjoittaja Never-mind »
Noniin!
Vihdoin homma selvisi...Ajattelin nyt laittaa tähän vian syyn jos jollakulla sattuu joskus olemaan samoja ongelmia. Eli minulla sattui olemaan Wireless grapher niminen widgetti käytössä joka aiheutti tuon Airportin sekoilun. Epätoivoisena koitin poistaa kyseisen widgetin ja samantien alkoi airporii pelata niinkuin pitääkin. Minulla oli sama widgetti vanhassa ibookissa ja siinä se pelasi loistavasti..muistaakseni hain vielä macbookkiini uuden version kyseisestä widgetistä...Mutta että tälläistä...
Vihdoin homma selvisi...Ajattelin nyt laittaa tähän vian syyn jos jollakulla sattuu joskus olemaan samoja ongelmia. Eli minulla sattui olemaan Wireless grapher niminen widgetti käytössä joka aiheutti tuon Airportin sekoilun. Epätoivoisena koitin poistaa kyseisen widgetin ja samantien alkoi airporii pelata niinkuin pitääkin. Minulla oli sama widgetti vanhassa ibookissa ja siinä se pelasi loistavasti..muistaakseni hain vielä macbookkiini uuden version kyseisestä widgetistä...Mutta että tälläistä...
6 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka