MacBook Pro toimitusaika
-
MacBook Pro toimitusaika
Viesti Kirjoittaja petes »
Vieläkään ei ole tullut. Ekaa mäkkiä tässä ostamassa. Kestääkö nämä
toimitukset yleensä näin kauan?
Petes
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Re: MacBook Pro toimitusaika
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Jämyillä tuppaa kestämään. Apple Storesta olisit kaiketi saanut koneen jo aikoja sitten. En kumminkaan usko että enää menee montakaan päivää...petes kirjoitti:Tilasin MBP:n glossynäytöllä ja 160GB kovolla 15.6 MacPeoplesta.
Vieläkään ei ole tullut. Ekaa mäkkiä tässä ostamassa. Kestääkö nämä
toimitukset yleensä näin kauan?
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
-
Viesti Kirjoittaja Nappa »

En malttanut olla lisäämättä siguun vaikken ole vielä fyysisesti käsiini saanutkaan
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
iMac 27" | 2,96 Ghz quadcore i7 | 4gt 1333 Mhz | ATI Radeon HD 5750 1gb | 2 Tt + 1,5 Tt
-
-
Varimport.petes kirjoitti:Osasiko joku jälleenmyyjä antaa tuon vasta elokuussa tulee arvion?
En tiedä rikonko nyt jotain kirjesalaisuutta mutta muutama pätkä sähköposteista:
Tällä hetkellä kysymääsi konetta [MacBook Pro 15,4"] ei ole varastossa ja Applella on tuon koneen kohdalla suuria toimitusvaikeuksia.
Toimitusaika esim. tehdastilattavassa koneessa saattaa
olla useita viikkoja, jopa kuukausi. Nytkin, myös tämän
vakiokoneen osalta olemme tilanteessa, jossa ei ole varmaa koska
Apple kykenee toimittamaan koneita Suomeen. Siksi on syytä
varata kone heti kun vapaata saldoa seuraavaksi saapuu.
No kunhan tulee ennen 15.8 niin ei hätää. Sen jälkeen muuttuu myymälän etäisyys muutamasta kilometrista muutamaan tuhanteenToivotaan, että koneita saadaan elokuun alkuun mennessä.
Pyrimme varaamaan koneen tilaukseesi jo seuraavista
tulevista eristä.

iMac 27" | 2,96 Ghz quadcore i7 | 4gt 1333 Mhz | ATI Radeon HD 5750 1gb | 2 Tt + 1,5 Tt
-
Mihi helkkari ne meina Turu Varimporti sit ollenkka siirtä?Nappa kirjoitti: No kunhan tulee ennen 15.8 niin ei hätää. Sen jälkeen muuttuu myymälän etäisyys muutamasta kilometrista muutamaan tuhanteen

Ai tämä oliki Helssinki.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Sälli »
Eli peru tilaus ja tilaa Apple Storesta on mun suositus.
-
Olinkin Apple Storesta tilaamassa, mutta kun tarkoitus on viedä alvittomana maasta.Sälli kirjoitti:Mä suosittelisin tilaamaan suoraan Apple Storesta, jos on ostamassa konetta joka kärsii toimitusvaikeuksista. Jämyt tulee kuitenkin aina vasta Applen omien kanavien jälkeen. Vaikka tällä hetkellä jämy lupaisikin tietyn toimituspäivän, se voi aina lipsua eteenpäin mikä jotain odottamatonta tulee.
Eli peru tilaus ja tilaa Apple Storesta on mun suositus.
Varimport on ilmeisesti näihin erikoistunutkin, ainakin loihtivat erityisen maastaviemiskuitin jossa on mm. tullin vaatimat passi numero/henkilötunnus -kohdat. En usko että tällaista saa Applelta.
-
Viesti Kirjoittaja strong »
Nyt näitä mäkkejä saattaa olla vielä nihkeämmin tarjolla. Kannattanee kysellä kaikilta suomalaisilta jälleenmyyjiltä, jos hankinnalla on kiire.
Eikö Applestorellakin ollut vähintään 7 vrk toimitusaika MBP:lle (ainakin viime kuussa).
-
Viesti Kirjoittaja weeti »
Storen arvio koneen valmistumisesta oli 7-10 arkipäivää. Eli nyt ainakin toimi luvattua nopeammin. Ei silti malta odottaa...
-
-
On niillä (siis OfficeLine, Mac&Carry) ollut jo ennen kuin edes Suomen Apple Storessa oli. Tosin hinnoittelu on ollut oma ja (siis) kalliimpi kuin Storessa.Sikari-Sakari kirjoitti:Olin siinä käsityksessä ettei Humacilla ole EDU-hintoja. Olen hämmentynyt.
-
-
Jaa kun minulle sanoivat että varastossa ei ole yhtäkään eikä tiedetä millon tulossaPupu kirjoitti:Kaksi päivää sitten kävelin Turun Varimportiin. Rahat tiskiin ja MBP käteen. Toimitusaika oli pari minuuttia
Oli kyllä se perusperus 15,4" malli ilman lisäyksiä.

-

-
-
-
Viesti Kirjoittaja Arppa »
Omaa MBP:tani (halvin malli 160gb kovalevyllä) olen nyt odottanut 6 viikkoa Markantalon kautta tilattuna, eikä enää huvittaisi odotella, vaikka sen sitä kautta halvemmalla saisinkin. Olen soitellut Markantaloon, mutta mitään ei ole koneesta kuulunut.
Onko siis järkevää peruuttaa tuota Markantalon tilausta enää tässä vaiheessa ja tilata Apple Storesta uusiksi?
-
En usko että nyt enää on järkevää. Kone voi tulla päivänä minä hyvänsä.Arppa kirjoitti:Mites näiden MBP:iden toimitus nykyään toimii? Kuinka kauan joutuu Apple Storesta tilatessa odottamaan? Pitääkö tuo "Ready to ship: 7-10 days" paikkansa, vai venyykö aika pahastikin?
Omaa MBP:tani (halvin malli 160gb kovalevyllä) olen nyt odottanut 6 viikkoa Markantalon kautta tilattuna, eikä enää huvittaisi odotella, vaikka sen sitä kautta halvemmalla saisinkin. Olen soitellut Markantaloon, mutta mitään ei ole koneesta kuulunut.
Onko siis järkevää peruuttaa tuota Markantalon tilausta enää tässä vaiheessa ja tilata Apple Storesta uusiksi?
Paljonko muuten säästit?
-
Viesti Kirjoittaja L_A_G »
"Karvalakki" MBP tuli tilattua 28.7 ja sanoivat että aika ennen kuin tilus olisi ready to ship-vaiheessa olisi 7-10 päivää, tänään (14.8 ) Applestore ilmoittaa 1-click tililläni että tilaus on mennyt nyt TNT:lle ja antoivat vielä seurantakoodin, jota tietenkään TNT:n pakettiseuranta ei löydä. Toivottavasti TNT tuo jo viikon myöhässä olevan koneen ripeasti vaikka Applestore antaa estimated day of arrival:iksi 22.8......
MacBook Pro (mid 2007) 15" - 2,2 GHz Core 2 Duo - 4 Gt - 320 Gt (7200 RPM) - GeForce 8600 GT
Nokia N9 16Gt
Nikon D3100
iPod Touch 16Gt
-
Viesti Kirjoittaja Jouna- »
Oijoijoi. Joskohan se sit 15-20.8 päivät pitäis kutinsa mun "shipped" määrittelyssäL_A_G kirjoitti:Noniin.....
"Karvalakki" MBP tuli tilattua 28.7 ja sanoivat että aika ennen kuin tilus olisi ready to ship-vaiheessa olisi 7-10 päivää, tänään (14.8) Applestore ilmoittaa 1-click tililläni että tilaus on mennyt nyt TNT:lle ja antoivat vielä seurantakoodin, jota tietenkään TNT:n pakettiseuranta ei löydä. Toivottavasti TNT tuo jo viikon myöhässä olevan koneen ripeasti vaikka Applestore antaa estimated day of arrival:iksi 22.8......
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)

-
Viesti Kirjoittaja Arppa »
Kun tilasin samalla Airport Expressin, niin seitsemisen kymppiä molemmista yhteensä. Ei kyllä ollut todellakaan 6 viikon odottelun arvoista, eikä varsinkaan jos tuo koneen saaminen vielä paljonkin tuosta venyy. Muistia ja second skin tulossa Verkkokaupasta ja Logitechin v270 odottaa vain konetta. *huoh*Repe Ruutikallo kirjoitti:
En usko että nyt enää on järkevää. Kone voi tulla päivänä minä hyvänsä.
Paljonko muuten säästit?
-
Palaa sivulle “MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka