![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)

Viesti Kirjoittaja Jonkkis »
Viesti Kirjoittaja Jonkkis »
Tossa olis hinta kohdallaan. Paljonko uusi kustantaa?mercury kirjoitti:Mä ostin juuri eBaysta 12" PowerBookin akun toimituskuluineen 33 eurolla. Ei ole aivan uusi, mutta uudenveroinen. Tuossa on tietty sellainen ongelma, että ei ihan välttämättä saa mitä odotti kaikissa tapauksissa.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja JuhaT »
Viesti Kirjoittaja pahismörköläinen »
Onko toimitettu Suomeen? Mulla valittaa tämmöstä:JuhaT kirjoitti:Itse olen tilannut akkuja täältä:
http://www.weltweit-akku.de/
Tuolle akulle olis näköjään hintana 65,47€ + postit 6€
Viesti Kirjoittaja mercury »
Näyttäis olevan aika kallista mun mielestä. Esim. 12" PB:n akku noin 85 euroa, ja se on tarvikevaraosa, ei Applen akku.sulo-wilen kirjoitti:http://www.batterikungen.se/
Viesti Kirjoittaja Jyre »
Viesti Kirjoittaja Heldin »
Itse ostin juuri saman ikäiseen iBookiini Hong Kongin eBaysta ja hintaa kertyi tasan 39.98 euroa kuluineen. Ja hyvin toimii, vaikka Applen logoa ei löydykään.Heldin kirjoitti:Uutta akkua tarvitsee parivuotinen iBook G4.
E: No huuhhuh! Soitin äskön Jyväskylän KampusDataan ihan uteliaisuudesta kysyäkseni, josko valikoimista akkua löytyisi. No ei just nyt, mutta hinta oli kuitenkin 220,-
Viesti Kirjoittaja ilkka313 »
Tilaa yksin, voit saada sen Suomeen jopa tullin ohi. Suurempi tilaus jää varmasti tulliin josta maksat kiltisti alvin, verot jne. eli nämä ovat yhteensä pahimmillaan noin 30 % alkuperäishinnasta.Jyre kirjoitti:Mites NewerTech? PB 12": http://eshop.macsales.com/item/Newer%20 ... P12AL50RS/
Tosin Jenkeissä... Olisiko täällä suurempaa porukkaa, joka olisi halukas tilaamaan noita? Voitais tehdä jonkin näköinen yhteistilaus, jos postit pienentyis sillä tavalla.
-jyrki
Viesti Kirjoittaja JuzziK »
Minä olen kaksi akkua ostanut applen läppäreihin. Kolmas on tulossa. Kaikkiin olen ollut tyytyväinen.Heldin kirjoitti:Onko millasia kokemuksia noista muiden kuin ns. Applen akuista? On kyllä niin suolanen hinta jostain tarrasta vai millä nuo akut nyt Appleksi ikinä tehdäänkin, että taidan kallistua johki random-akkuun. Onko tosissaan niin, että kaupoista ei akkua saa suotuisaan hintaan? Uutta akkua tarvitsee parivuotinen iBook G4.
Ja vielä tyhmä kysymys, jos tuo edellä oleva monologi nyt ei ollu tarpeeksi: millä tiedolla varmistan, että akku on koneeseeni varmasti sopiva?
E: No huuhhuh! Soitin äskön Jyväskylän KampusDataan ihan uteliaisuudesta kysyäkseni, josko valikoimista akkua löytyisi. No ei just nyt, mutta hinta oli kuitenkin 220,-
niin mitkä muut verot alvin lisäksi joutuu maksamaan?ilkka313 kirjoitti: Tilaa yksin, voit saada sen Suomeen jopa tullin ohi. Suurempi tilaus jää varmasti tulliin josta maksat kiltisti alvin, verot jne. eli nämä ovat yhteensä pahimmillaan noin 30 % alkuperäishinnasta.
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Tulli kai tuosta menee. Tai en nyt tiedä tarkalleen meneekö tietokoneen akuista, mutta luulisin. Lienee jotain 6-8% luokkaa, selviää tullin sivuilta, jos jotenkin pystyy sieltä mitään löytämään.pahismörköläinen kirjoitti: niin mitkä muut verot alvin lisäksi joutuu maksamaan?
Viesti Kirjoittaja Heldin »
Viesti Kirjoittaja ilkka313 »
Säännökset muuttuvat, eli en ole varma mitä jenkeistä tilattaessa pitää huomioida nykyään. ALV lasketaan kokonaishinnasta, missä on rahtikulut mukana (=ihanaa!) + tullimaksu 3,5 %, minkä määrästä en ole myöskään 100% varma tällä hetkellä.pahismörköläinen kirjoitti:niin mitkä muut verot alvin lisäksi joutuu maksamaan?ilkka313 kirjoitti: Tilaa yksin, voit saada sen Suomeen jopa tullin ohi. Suurempi tilaus jää varmasti tulliin josta maksat kiltisti alvin, verot jne. eli nämä ovat yhteensä pahimmillaan noin 30 % alkuperäishinnasta.
Palaa sivulle “MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air”