Mutta suosittelen, sillä tällä siirtää uuden koneen himoa jonkun matkaa tulevaisuuteen.
http://eustore.caldigit.com/screen/prod ... e658471508
Viesti Kirjoittaja lsippu »
Viesti Kirjoittaja sigfrid »
Mulla ei ole varsinaista tarvetta lisälevyille kun on käytössä 5 kpl sisäisiä ja muutama ulkoinen mutta kysynpä nyt kumminkin varmuuden vuoksi,että mikä kortti ja mihin hintaan?lsippu kirjoitti:Tämä kortti ratkaisi nukkumisongelmat Sierralla. En olisi ikinä uskonut sitä, että edellinen 4-paikkainen USB3-kortti aiheutti ne, sillä se pelasi loistavasti ElCapitanin aikana. On nää kokoonpanot sen verta monimutkaisia, että tuskin kukaan pystyy sanomaan mistä jonkun toisen ongelmat johtuu![]()
No onneksi tämä selvisi. Ostaako joku tyhjänpanttina seisovan kortin halvalla?
Tämä kortti:sigfrid kirjoitti:Mulla ei ole varsinaista tarvetta lisälevyille kun on käytössä 5 kpl sisäisiä ja muutama ulkoinen mutta kysynpä nyt kumminkin varmuuden vuoksi,että mikä kortti ja mihin hintaan?lsippu kirjoitti:Tämä kortti ratkaisi nukkumisongelmat Sierralla. En olisi ikinä uskonut sitä, että edellinen 4-paikkainen USB3-kortti aiheutti ne, sillä se pelasi loistavasti ElCapitanin aikana. On nää kokoonpanot sen verta monimutkaisia, että tuskin kukaan pystyy sanomaan mistä jonkun toisen ongelmat johtuu![]()
Viesti Kirjoittaja komukka »
Viesti Kirjoittaja sigfrid »
No jopas on kortilla hintaa. Joskus viime vuonna oli USB 3 hetken harkinnassa ja tuli nopeasti googlailtua tarjontaa. Nopeasti heikentyvän muistini perusteella hinnat alkoivat muutamasta kympistä ylöspäin, tosin laadusta ei mitään käsitystä. Silloin päädyin kuitenkin hankkimaan m.2 pcie adapterin / 512 gt läpykän ja uusimaan muitakin levyjä...joita nopean uusintalaskemisen mukaan onkin 6 kpl koneen sisällä. LOL.lsippu kirjoitti:Tämä kortti:sigfrid kirjoitti:Mulla ei ole varsinaista tarvetta lisälevyille kun on käytössä 5 kpl sisäisiä ja muutama ulkoinen mutta kysynpä nyt kumminkin varmuuden vuoksi,että mikä kortti ja mihin hintaan?lsippu kirjoitti:Tämä kortti ratkaisi nukkumisongelmat Sierralla. En olisi ikinä uskonut sitä, että edellinen 4-paikkainen USB3-kortti aiheutti ne, sillä se pelasi loistavasti ElCapitanin aikana. On nää kokoonpanot sen verta monimutkaisia, että tuskin kukaan pystyy sanomaan mistä jonkun toisen ongelmat johtuu![]()
http://www.ebay.com/itm/4-Port-SuperSpe ... 2147801126
En tiedä kannattaako tuosta kenenkään maksaa mitään? Mutta on hirveä pyyntihinta vielä ebayssä, itse en muista mitä tästä aikanaan maksoin.
Palaa sivulle “Mac Pro ja Mac Studio”