AppleFarmer kirjoitti:
Tässä
videopätkä patterin vaihdosta Gigabit Ethernet-malliin. Digital Audio-mallin
video.
Noista linkeistä tulee molemmista sama QuickTime-pätkä. Itse asiassa kaikille G4-malleille Sawtoothista Quicksilver2002:n paristonvaihtovideo näyttää olevan sama, jossa työn alla GigabitEthernet-malli.
Sinänsä pätkä on kyllä informatiivinen. Sawtooth on lähes identtinen emolevyltään pätkässä olevan GigabitEthernet-mallin kanssa, ja DA/QS-mallienkin kanssa tuo ainakin näyttää, minkä näköistä härpäkettä ollaan etsimässä, ja miten itse paristo vaihdetaan.
Juhani L kirjoitti:Ainakin Partcosta (
http://www.partco.fi) saat tilattua. Näyttää olevan tuotenumerolla LS14250 N, hinta verottomana 5,40 €. Toimituskulut ovatkin sitten 7 € + alv. Pientilaukset eivät oikein kannata ostajalle eikä myyjälle.
Luulin, että lähimmästä kameraliikkeestä löytyisi. Kattia kanssa. Ihmettelivät oikein porukalla omituista paristotyyppiä. Kameraliikkeitä on moneen lähtöön.
Kaikissa erikoisliikkeissä henkilökunta tahtoo olla erikoistunut vain omaan kapeaan aihealueeseensa, toisissa vain osaavat käyttäytyä, toisissa ei.
On olemassa toinenkin paristo, joka on fyysisiltä mitoiltaan saman kokoinen, mutta antama virta eri spekseillä. Ei kannata tarjota Macin emolevylle sitä...
Eli tässä tapauksessa olen itse soitellut Mac-liikkeet läpi, ja tyytynyt niiden hintoihin. Ko. kustannus on kuitenkin vain kerran neljään - seitsemään vuoteen per kone...
– I'm just a stylus for hire, a Mac-inist for rent...