2X2.7ghz PowerMac
Kun työhön tarvitaan tehoa...
14 viestiä
• Sivu 1/1
-
2X2.7ghz PowerMac
Viesti Kirjoittaja kaipila »
Tää uus 2x2.7ghz powermac vaikuttaa "aika" TYKILTÄ.
Tarvitsetko samoja tiedostoja usealla tietokoneella? Olisiko kiva jos niihin pääsisi käsiksi jopa iPhonella? Kokeile Dropboxia http://www.dropbox.com/referrals/NTM0NDY3OQ
-
Re: 2X2.7ghz PowerMac
Viesti Kirjoittaja Jamac »
On se varmaan nopee, mutta kyllä maialmalla on puhuttu hiukan kovemmistakin koneista. AMD:lta tuli justiin aika kova DualCore jne. Jotkut optimistit odotti että IBM:lta olis kanssa tullut dual core prossut G5 PowerMacceihin. Sellaiset kun jo pitäisi olla valmiina. Tuleva uus XBox kyykyttänee PowerMacin aika keveästi.
Alihankintana printtipuolen graafista materiaalia!
-
Viesti Kirjoittaja Shine »
Mitä ihmettä? Olen vissiin jäänyt jostain tiedosta paitsi...Sitä se tekee kun lukee pääsykokeeseen päivät pitkät.Jamac kirjoitti:Tuleva uus XBox kyykyttänee PowerMacin aika keveästi.
-
Viesti Kirjoittaja at »
Jos vertaa aikaisempaa 2x2,5 koneeseen, ei ole suuria muutoksia.
Väylän nopeus nousi 1,25 -> 1,35
Näytönohjain päivittyi 256MB korttiin.
Kovalevy päivittyi 160 -> 250
Polttava DVD päivittyi.
Voin sanoa, että vanha 2x2,5 on tykki.
Vielä kun saisi tiikerin ja Doom3:n (Piti tulla postissa, mutta toimitus on viivästynyt)
Siitä yllätyin, että dual 2,5 putosi pois.
Väylän nopeus nousi 1,25 -> 1,35
Näytönohjain päivittyi 256MB korttiin.
Kovalevy päivittyi 160 -> 250
Polttava DVD päivittyi.
Voin sanoa, että vanha 2x2,5 on tykki.
Vielä kun saisi tiikerin ja Doom3:n (Piti tulla postissa, mutta toimitus on viivästynyt)
Siitä yllätyin, että dual 2,5 putosi pois.
Onnellinenkin loppu on vain loppu
-
Viesti Kirjoittaja Topsi »
Joo, eihän tuo ole kuin maks. 8% edeltäjäänsä tehokkaampi. Melkoinen pettymys siis.
Taitaa olla Applella hätä noiden tehojen kanssa, kun eivät saa oikein nostettua niitä. 8% vuodessa on VÄHÄN!
Taitaa olla Applella hätä noiden tehojen kanssa, kun eivät saa oikein nostettua niitä. 8% vuodessa on VÄHÄN!
alu iMac 24" | http://www.vannehaku.fi - renkaiden ja vanteiden ilmoitussivusto
-
Viesti Kirjoittaja ilkka »
Mutta mihkä tuollaisia järjettömiä tehoja oikein tarvitaan?
Ehkäpä Applelta on tulossa kone sillä Cell - prossulla, sen pitäis tyydyttää tehonälkäiset
Ehkäpä Applelta on tulossa kone sillä Cell - prossulla, sen pitäis tyydyttää tehonälkäiset

-
Viesti Kirjoittaja BugsBunny »
No kyllä mulle kelpaa 2x2,0 tai 2x2,3 tai 2x2,7 ihan mainiosti (teen graafista suunnittelua, isoja kuvia ja vähän webbisivuja).
Taitaa vain rahan tai pikemminkin sen puutteen takia olla pakko tyytyä tuohon 2x2,0:aan. On se sentään kaksiprossuinen, vaikka on tässä 20¨ iMaciakin harkittu. Ehkei tuohon tarvitsisi näytänohjaintakaan vaihtaa. Ostaa vain lisää muistia.
Milloinkas nuo muuten tuli nuo uudet PowerMacit?
Taitaa vain rahan tai pikemminkin sen puutteen takia olla pakko tyytyä tuohon 2x2,0:aan. On se sentään kaksiprossuinen, vaikka on tässä 20¨ iMaciakin harkittu. Ehkei tuohon tarvitsisi näytänohjaintakaan vaihtaa. Ostaa vain lisää muistia.
Milloinkas nuo muuten tuli nuo uudet PowerMacit?
-
En mä oikeesti tiedä kun en seuraa noita pelimaailman asioita mitenkään tarkasti, mutta "G5" prossat noissa on (Apple tietty vaan käyttää tota G5 nimeä). Mun mielestä olisivat puhelleet kolmesta kappaleesta ja noin 3Ghz:sta, sekä dualcore mallista.Shine kirjoitti:Mitä ihmettä? Olen vissiin jäänyt jostain tiedosta paitsi...Sitä se tekee kun lukee pääsykokeeseen päivät pitkät.Jamac kirjoitti:Tuleva uus XBox kyykyttänee PowerMacin aika keveästi.
Mutta tosiaan luen noi xboks-puolen jutut aika hatarasti.
---
Edit: Ei saakeli noin nyt kun ajattelee niin nuohan maksaisi ihan saakelisti. Kai olen vaan ^^ nähny jotain huonoa unta.
-
Viesti Kirjoittaja Kurtbyy »
Xboxin alustavat tekniset tiedot julkistettiin ties kuinka kauan sitten. Niihin ei kannata suhtautua liian vakavasti. Kun kerran Apple ei saa käyttöönsä tuollaisia siruja niin tuskin saa Microsoftkaan aivan lähiaikoina. Uusi Xbox kai esitellään yleisölle E3-messuilla mutta koska se sitten ehtiikään kauppoihin?
Mielipiteeni on voinut muuttua, muttei se tosiasia että olen oikeassa.
-
Viesti Kirjoittaja BugsBunny »
Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta...
XBox on aika kurja kuvankäsittelykoneena...[:S]
Alkoi tuo uusi PowerMac oikein huutaa mulle, saa nähdä, milloin sen sais hankittua. Thomannilla ei ainakaan vielä ole uusia koneita myynnissä.
XBox on aika kurja kuvankäsittelykoneena...[:S]
Alkoi tuo uusi PowerMac oikein huutaa mulle, saa nähdä, milloin sen sais hankittua. Thomannilla ei ainakaan vielä ole uusia koneita myynnissä.
-
Viesti Kirjoittaja Tuppu »
Nyt on ainakin tuo DP2.0 todella hyvän hintainen ja hyvät varusteet. UAD1-käyttäjät ainakin arvostavat perinteisiä PCI-paikkoja PCI-X:n sijaan.
Varmaankin tärkeintä tuossa kuvankäsittelyssä on suuri keskusmuistimäärä ja iso näyttö. Tupla 2.0:sta irtoaa ihan varmasti semmoset tehot, etti heti tee mieli enempää. Voihan sitä tietty tavoitella että 10000x10000 pixelin kuvan filtteröinnit hoituis sekunnissa, mutta sitten on jo todella kiire jos niin paljon tarttee tehoa.
Jännä huomata, että ennen pc-käyttäjänä olin innoissani päivittämässä prosessoria aina silloin tällöin, mutta nyt noiden uusien powermaccien tulo ei oikeastaan edes kiinnosta. En ole saanut vielä nykyistäkään konetta ajettua kertaakaan äärirajoilleen. Täytyy seuraavan kerran päivittää sitten, kun tehot jostain syystä loppuu ja uusissa powermaceissa on dualcore-prossut käytössä. Ehkä 2-3 vuoden päästä...
Varmaankin tärkeintä tuossa kuvankäsittelyssä on suuri keskusmuistimäärä ja iso näyttö. Tupla 2.0:sta irtoaa ihan varmasti semmoset tehot, etti heti tee mieli enempää. Voihan sitä tietty tavoitella että 10000x10000 pixelin kuvan filtteröinnit hoituis sekunnissa, mutta sitten on jo todella kiire jos niin paljon tarttee tehoa.
Jännä huomata, että ennen pc-käyttäjänä olin innoissani päivittämässä prosessoria aina silloin tällöin, mutta nyt noiden uusien powermaccien tulo ei oikeastaan edes kiinnosta. En ole saanut vielä nykyistäkään konetta ajettua kertaakaan äärirajoilleen. Täytyy seuraavan kerran päivittää sitten, kun tehot jostain syystä loppuu ja uusissa powermaceissa on dualcore-prossut käytössä. Ehkä 2-3 vuoden päästä...
-
Hiukan saamaa oireyhtymää, mulla 1Ghz:n PowerBookki vm 2003, ja musta tuntuu että tämä on vieläkin ihan tuliterä. Aika ei ole ajanut yhtään ohi. Tietty kun tää on samaa alumiiniPB mallistoa, mutta silti. Logitechin hiiri sensijaan osoittaa ikääntymisen merkkejä. Muovit kuluneet kiiltäviksi ja tassut hiotuneet kokonaan pois. Alla oleva tuotetarra alkaa kulumaan näköjään seuraavaksi.Tuppu kirjoitti:Jännä huomata, että ennen pc-käyttäjänä olin innoissani päivittämässä prosessoria aina silloin tällöin, mutta nyt noiden uusien powermaccien tulo ei oikeastaan edes kiinnosta. En ole saanut vielä nykyistäkään konetta ajettua kertaakaan äärirajoilleen. .
-
Viesti Kirjoittaja Kinos »
Totta ja kurja muutenkin, onhan se microsoftin tuoteBugsBunny kirjoitti:Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta...
XBox on aika kurja kuvankäsittelykoneena...[:S].

-
Viesti Kirjoittaja vildur »
Jossakin luki että Playstation 3 pelikonsoliin tökättäisiin cell prossu.. tiedä sit.
14 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Mac Pro ja Mac Studio”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka