Vaikka mulla ei olekaan moista myllyä, onko kukaan sellaisen omistaja ehtinyt asentaa tuota Firmware päivitystä?
Jos olet, auttoiko?
Power Mac single 1.8 GHz G5 (Late 2004) System Firmware
Kun työhön tarvitaan tehoa...
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
Power Mac single 1.8 GHz G5 (Late 2004) System Firmware
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
Re: Power Mac single 1.8 GHz G5 (Late 2004) System Firmware
Viesti Kirjoittaja macurious »
Ainakin tässä vaiheessa uskonvahvistusta muille kyseisen mallin omistajille, että päivitys ei ainakaan minulla välittömästi rikkonut mitään... Full-screen opengl -jumiutumisia en saanut ainakaan heti aikaan; ennen en voinut lainkaan käyttää esim. iPhoton slideshowta, koska siirtyminen tai paluu koko ruudun opengl-tilaan jumitti koneen melkein joka toinen kerta. Pelejä en ole ehtinyt testata (peleissä kuin peleissä oli samoja ongelmia).
Sleep-ongelmia tai 2 tunnin jälkeen tulevia quicktime-ongelmia en ole vielä ehtinyt testaamaan.
Laittakaa tosiaan muutkin omia kokemuksianne. Sellainen mielenkiintoinen juttu juuri sattui, että applen bt-näppikseen katosi yhteys muutamaksi sekunniksi kesken kirjoituksen. Tätä ei ole tapahtunut mulla koskaan ennen... Mutta voivathan patterit olla _juuri nyt_ loppumassa...
Sleep-ongelmia tai 2 tunnin jälkeen tulevia quicktime-ongelmia en ole vielä ehtinyt testaamaan.
Laittakaa tosiaan muutkin omia kokemuksianne. Sellainen mielenkiintoinen juttu juuri sattui, että applen bt-näppikseen katosi yhteys muutamaksi sekunniksi kesken kirjoituksen. Tätä ei ole tapahtunut mulla koskaan ennen... Mutta voivathan patterit olla _juuri nyt_ loppumassa...
-
Viesti Kirjoittaja macurious »
Quicktime-ongelma on kadonnut. Myöskään opengl-pelien kanssa ongelmia ei nopean vilkaisun perusteella enää ollut. Sleep-ongelmat ovat minulla olleet sen verran satunnaisia, että niitä en viitsi varta vasten testata. Tulee jos tulee. Toistaiseksi siis vaikuttaa hyvältä. Mutta johan tässä 8 kuukautta sitten itsekin Applecareen ensimmäisen kerran ongelmista kerroin...
Apple Discussions -foorumilla näytti myös olevan päivityksestä lähes yksinomaan hyviä kokemuksia: http://discussions.apple.com/thread.jsp ... 5&tstart=0
Apple Discussions -foorumilla näytti myös olevan päivityksestä lähes yksinomaan hyviä kokemuksia: http://discussions.apple.com/thread.jsp ... 5&tstart=0
-
Viesti Kirjoittaja JoJo »
Uusi firmware asennettu. Ainoa noista edellämainituista ongelmista mitä minulla on esiintynyt, on ollut ohjelmien ja pelien kaatuminen kun vaihtavat fullscreenmoodit päälle/pois. Toivottavasti päivitys korjasi sen.
-
Viesti Kirjoittaja JoJo »
Nyt muutaman päivän jälkeen olen huomannut, että HP:n printteriohjelmiin liittyvä prosessi Hp Communications ei enää kaadu kun koneen laittaa nukkumaan. Ennen päivitystä HP Communications oli aina rohmuamassa prosessoritehoja jos oli jäänyt käyntiin kun kone meni nukkumaan.
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Mac Pro ja Mac Studio”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka