1. Kumassa servon levyistä on käyttis - upper vai lower
2. Evo on ilmeisesti paljon ohuempi kuin sisällä oleva perinteinen levy, onko tästä haittaa eli joutuuko jonkun paksunnuksen kehittää
Mulla on siis kaks levyä koneessa josta ns. Masterin olen vaihtamassa SSDk
3. Timemacinen olen ajannut kakkoslevylle, onnistuukohan käyttiksen asennuksen jälkeen palautus tuolta levyltä?
Edit: Kahteen ekaan vastaan itse eli
1. Käyttis ainakin mulla oli Lowerissa (Mac serveri kahdella levyllä) eli se on se ylempi kun kone on auki ylösalasin... Edellisen kaavion mukasesti. Googlella selvisi että näin muillakin mutta tuon voi myös systemin asetuksista tarkistaa levyn connector-tyyppi tms.
2. Normi levyä ohuempi evo meni tosi helposti paikoileen ja mitään ylimääräistä koroketta ym. Muovipalaa ei tarvi kun levy ruuvautuu anteniritilään jämäkkäästi. Ruuvaus vaiheessa mulla oli paksumpi asennusplektra (muovi) pitämäs levyä suorassa ettei vajoa alas ruuvin ulottumattomiin... Easy.
Huomattavaa myös että lowerin vaihtamiseen ei tarvii ottaa logicciboardia ym. antennia irti vaan antenniritilän saa helposti pois tieltä (varovasti kun siirtää johdon ehdoilla) ja levyn liuutettua pois paikoiltaan. Levyliitin oli epätavalliseen tyyliin teipattunaniin ei kandee väkisin repiä...
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Käyttis asentuu nyt USBilta uuteen levyyn niin sit selvii et haistaako se kakkoslevyn timemachinebackupin ittestään... Eli kolmoskyssäri.
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)