rantom kirjoitti:*clip*
Kyllä jossain kohti varmasti vaihdetaan Miniin näytönohjain ja prosessorikin kun ottaa huomioon, että nanoteknologiaa alettiin valjastaa tietokone-markkinoilla ja mm. AMD (ent. ATI) teki näytönohjaimen nanoteknologian avulla. Löytyy
Tietokone.fin arkistosta.
Nyt meni metsään. Ei 55nm valmistusprosessi ole kuitenkaan nanoteknologian hyödyntämistä. Vaikka nimessä sama nano -sana ilmeneekin. Nanoteknologia on atomitason rakennelmia ja todellakin tulevaisuutta.
rantom kirjoitti:Muistutan jälleen että uusia kovalevyjä kehitellään jo, flash. Nämä ovat muistaakseni tavallista pienempiä ja tulenevat sitten Miniin. Mitään varsinaista lähdettä ei ole, näin olen vain muistaakseni jostain kuullut/lukenut. Nanoteknologialla saadaan kyllä parissa vuodessa Miniin isompi kovo paremmalla suorituskyvyllä. Ja tuosta että 3,5" kovo Miniin, ei varmasti tule. Apple teki Minin että se olisi pienempi pöytäkone. 3,5" on liian iso Minille ja tällöin koneen kokoa pitää kasvattaa 1" (mikäli olen oikeassa, en ole oikein tietoinen noista koneen kasaamisista).
*clip*
Ei se nanoteknologia ole kovalevyjäkään pienentämässä vielä parin vuoden sisällä. Koitetaan nyt ensin nämä flash-levyt saada korvaamaan perinteiset hdd:t
Oikeastaan tarkemmin kun lukee tekstejäsi, niin eihän niissä ole mitään faktapohjaa, pelkkää mutuilua.
"Nämä ovat muistaakseni tavallista pienempiä ja tulenevat sitten Miniin." O_o Miltä kuulostaisi? 'Vesi on muistaakseni märkää ja johtaa lämpöä, tulevaisuudessa sitä voi käyttää mm. peseytymiseen ja tietokoneen jäähdyttämiseen, mitään varsinaista lähdettä ei ole, muistan vaan jostain kuulleeni'
Hih, hauskaa luettavaa tuo lopputekstikin, itse en kyllä ottaisi osaa keskusteluun noin hataralla tietopohjalla.
- Hount