Mulla on mini CD 1.66. Haluun päivittää prossun, mutta en tiedä kumpi kannattaa. T7400 vai T7200. T7400 on 50€ kalliimpi kuin T7200.
Ja myös sitten kun mulla on C2D, onko mahdollista pistää 4 gigaa muistia ???
KIITTI
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja christian »
Viesti Kirjoittaja Pikra »
Viesti Kirjoittaja Pal59 »
Viesti Kirjoittaja mac-proffa »
Viesti Kirjoittaja puutiainen »
Viesti Kirjoittaja -wk- »
Viesti Kirjoittaja Raikka »
Oliko solon vaihtaminen uudempaan isokin homma.puutiainen kirjoitti:64-bit moodi toimii prossun vaihon jälkeen. Puhun kokemuksesta. (kts. allekirjoitus - alunperin 1,5 GHz core solo)
Viesti Kirjoittaja mac-proffa »
Tuo prossun vaihto voisi olla seuraava "kotiprojekti". Mutta mistähän saisi oikeanlaisen prossun, ilmeisesti noita saa enää käytettyinä, eli ebay ? Ja mitkä on oikeat mallit, ainakin T7200 ja T7400 vilahtelevat webissä, mutta käykö muut mallit ?puutiainen kirjoitti:64-bit moodi toimii prossun vaihon jälkeen. Puhun kokemuksesta. (kts. allekirjoitus - alunperin 1,5 GHz core solo)
Viesti Kirjoittaja puutiainen »
Prosessorin vaihto oli helpohko homma. Ennen vaihtoa olin aukassu minin kolme kertaa. Vaikeinta oli saada prosessorin jäähdytinlevy irti. Suosittelen itse vaihtamista, jos mielenkiintoa ja näpräystaitoja löytyy.Raikka kirjoitti:Oliko solon vaihtaminen uudempaan isokin homma.puutiainen kirjoitti:64-bit moodi toimii prossun vaihon jälkeen. Puhun kokemuksesta. (kts. allekirjoitus - alunperin 1,5 GHz core solo)
Aattelin, josko tuommosen uudemman prossun ostais, niin varmaan ei kannata näillä "nakeilla" lähteä itse koittamaan, vaan josko teettäisi jossain/jollain?
Minulla on T7600. Suosittelen samalla laittaa sen, mikäli lompakko sen kestää. Omani ostin Ebaysta, kannattaa kattella sieltä. Muistin voi päivittää, mutta kone ei osaa käyttää sitä. Eli ei kannata päivittää muistia. Se on kiinni emolevystä, ei prosessorista.christian kirjoitti:Hei,
Mulla on mini CD 1.66. Haluun päivittää prossun, mutta en tiedä kumpi kannattaa. T7400 vai T7200. T7400 on 50€ kalliimpi kuin T7200.
Ja myös sitten kun mulla on C2D, onko mahdollista pistää 4 gigaa muistia ???
KIITTI![]()