Mini kasvoi Mediumiksi
-
Mini kasvoi Mediumiksi
Viesti Kirjoittaja venit »
Tällainen askare.
-
Re: Mini kasvoi Mediumiksi
Viesti Kirjoittaja mikastus »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
edit. kävinpä sitten kipinkapin lisäämässä pinta-alatiedonkin linkin kuvaan.
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
-
Viesti Kirjoittaja KinZZa »
Ehkä tuosta Apple TV:stä värkätään jotain?MacFinn kirjoitti:Mulle on tullut mieleen, onko Applella jotain suunnitelmia tuonne hintahaitarin alapäähän, kun uusi mini pomppas siitä hintaluokasta ulos.
iMac 20" 2.16GHz 2Gt Late 2006
iBook G4/800 12" 640MB - Telakalla
iPhone 4
iPad 2
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
-
Viesti Kirjoittaja kermit »

Mikrotietokoneet ovat tuon tapaisia. Keksittiin jo viime vuosituhannella. Apple on päässyt vasta miniin asti ja nyt sekin hiukan suurenemaan päin.
-
Viesti Kirjoittaja venit »
-
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Höpönlöpö. Uusin tabletti on nyt se mini myös hinnan puolesta. Tietenkin kuvittelevat, että minin alempi hinta söisi tämän toisen laitteen myyntiä?MacFinn kirjoitti:Mulle on tullut mieleen, onko Applella jotain suunnitelmia tuonne hintahaitarin alapäähän, kun uusi mini pomppas siitä hintaluokasta ulos.
-
Viesti Kirjoittaja Nemesis »
iPad ja Mac mini on kaksi täysin eri laitetta, täysin eri käyttötarkoituksilla ja form-factorilla. Ne eivät millään tavalla kilpaile keskenään.Peitsamo kirjoitti:Höpönlöpö. Uusin tabletti on nyt se mini myös hinnan puolesta. Tietenkin kuvittelevat, että minin alempi hinta söisi tämän toisen laitteen myyntiä?MacFinn kirjoitti:Mulle on tullut mieleen, onko Applella jotain suunnitelmia tuonne hintahaitarin alapäähän, kun uusi mini pomppas siitä hintaluokasta ulos.
Itse luulen, että huhut ovat totta, ja tulemme saamaan satasen maksavan iOS-laitteen, jonka avulla voi streamata tavaraa TV_ruutuun. Tuolloin AppleTV on korvattu kahdella laitteella. Juu, tuo uusi iOS-laite ei ole Mac, mutta kun Mac mini on selvästi siirtymässä AppleTV:n reviirille, on se luonteva osa tätä jatkumoa.
and the machine is bleeding to death
-
Viesti Kirjoittaja Road Apple »
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Le Corbusier »
Hinta on jo Mad Max..Macco kirjoitti:... sitten tulee vihdoin ja viimein se pikkutorni nimellä Mac Max.

-
Viesti Kirjoittaja Road Apple »
Tuntuu että Applen ostajilla (nuoret tyypit) vain polttelee joku 500€ tilillä ja jotain Apple-kamaa pitäisi ostaa .. ainahan hompussakin kysellään "ostanko iPadin vai Minin, vai kenties iPod Touchin tai iPhonen???, eli ihan sama mitä se Applen tuote on, kunhan se on jotain uutta ja muodikasta, niin tavallaan kaikki Applen 500€ tuotteet kilpailevat keskenään (tosin Suomessa muutaman pykälän kalliimmassa luokassa)Nemesis kirjoitti:iPad ja Mac mini on kaksi täysin eri laitetta, täysin eri käyttötarkoituksilla ja form-factorilla. Ne eivät millään tavalla kilpaile keskenään.Peitsamo kirjoitti:Höpönlöpö. Uusin tabletti on nyt se mini myös hinnan puolesta. Tietenkin kuvittelevat, että minin alempi hinta söisi tämän toisen laitteen myyntiä?MacFinn kirjoitti:Mulle on tullut mieleen, onko Applella jotain suunnitelmia tuonne hintahaitarin alapäähän, kun uusi mini pomppas siitä hintaluokasta ulos.
Itse luulen, että huhut ovat totta, ja tulemme saamaan satasen maksavan iOS-laitteen, jonka avulla voi streamata tavaraa TV_ruutuun. Tuolloin AppleTV on korvattu kahdella laitteella. Juu, tuo uusi iOS-laite ei ole Mac, mutta kun Mac mini on selvästi siirtymässä AppleTV:n reviirille, on se luonteva osa tätä jatkumoa.
-
Viesti Kirjoittaja usagi »

Olisi itsellä tehnyt mieli laittaa mini tuommoinen htpc:ksi kiinteänä ja 6 vuotiaan käyttöön, mutta tolla hinnalla saa nykyinen macbook pro toimia jokapaikanhöylänä

-
Viesti Kirjoittaja Mika73 »
-
Viesti Kirjoittaja Le Corbusier »
Mua ärsyttää nämä liittimien moninaisuudet ja päivitystahti.Mika73 kirjoitti:Jokohan vuodenvaiheessa voisi olla odotettavissa uutta Miniä.. Olen lähinnä kaipaillut USB3 väylää.. Miksei Bluray asemaakin. Voisi vaikka laittaa veronpalautukset Miniin ennenkun nykyinen pc lahoaa täysin.
Nyt äkkiä kaikki liikenne nopesti ilmateitse siirrettäväksi ja työnnetään ne kaapelit maanalaiseen paikkaan! Kuparikaapeli oli ihan jees juttu vuonna 1887, mutta no more.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka