Kokemuksia OS 4.0:sta iPhone 3GS:ssä
-
delic
Re: Kokemuksia OS 4.0:sta iPhone 3GS:ssä
Viesti Kirjoittaja delic »
-
Petriensio
Viesti Kirjoittaja Petriensio »
-
Erño
Viesti Kirjoittaja Erño »
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Petriensio
ei vissiin onnistu ku on pcErño kirjoitti:Itse olen säätänyt asetuksista niin, että kuvat siirtyvät puhelimesta koneen Pictures-kansiossa sijaitsevaan iPhone pics-kansioon. Sullean tästä ei ole noiden vanhojen kuvien ongelmaan hyötyä, mutta tulevaisuuden vinkiksi.
-
abish
Viesti Kirjoittaja abish »
Eikös tässä ole kyseessä se Windowsin oma kuvien siirto kun se näkee iPhonen kamerana? Pitäisi sen onnistuaPetriensio kirjoitti:ei vissiin onnistu ku on pcErño kirjoitti:Itse olen säätänyt asetuksista niin, että kuvat siirtyvät puhelimesta koneen Pictures-kansiossa sijaitsevaan iPhone pics-kansioon. Sullean tästä ei ole noiden vanhojen kuvien ongelmaan hyötyä, mutta tulevaisuuden vinkiksi.
-
cossuesco
Viesti Kirjoittaja cossuesco »
-
renttu85
Viesti Kirjoittaja renttu85 »
Itse olen muuten huomannut muutaman kerran saman asiancossuesco kirjoitti:Tänään tapahtui erikoinen asia kun otin puhelimen käteen niin laite oli kuuma! En tiedä mistä johtui onko ns. "moniajo" jäänyt jumiin vai mikä?
Tiedä mitä tuosta pitäisi päätellä koska 3.1.2 softalla en kyllä ikinä huomannut näppituntumalta puhelimen olevan normaalia lämpimämpi.
-
Petriensio
Joskus oli näin mutta päivityksen jälkeen kone ei enää tunnistanut kamerana...abish kirjoitti:
Eikös tässä ole kyseessä se Windowsin oma kuvien siirto kun se näkee iPhonen kamerana? Pitäisi sen onnistua
Mutta nyt varmuuskopioin kuvat manuaalisesti lähettämällä ne omaan spostiini ja sieltä koneelle.
-
hulluj
Viesti Kirjoittaja hulluj »
En ole lainkaan vakuuttunut kannattiko vanhaan malliin päivittää 4.0:aa. 3.x kun pelasi loistavasti.
-
Joni-Pekka
Viesti Kirjoittaja Joni-Pekka »
-
thompzon
Viesti Kirjoittaja thompzon »
Totta, mielestäni ainakin ennen puhelut tuntuivat imevän akun samalta istumalta kuiviin, nyt parinkymmenen minuutin puhelut eivät tunnu vaikuttavan juuri varaukseen. Voihan se tuo laskurikin olla vähän hakoteillä, mutta kuitenkin.Joni-Pekka kirjoitti:Täällä kun on paljon puhuttu heikentyneestä akunkestosta, niin itse olen huomannut että minullakin se on tainnut lyhentyä, joskin käyttökin on saattanut lisääntyä. MUTTA pitkiä puheluita puhuessa akku kuluu nyt huomattavasti vähemmän kuin ennen.
Mutta ylipäätään, aikoinaan vertasin 3G:n sulavuutta kaverin Touchiin. Touch oli selvästi vikkelämpi, ja nyt 3GS tuntuu takkuavan samalla tavoin kuin 3G aikoinaan OS3.x:llä.
-
renttu85
Viesti Kirjoittaja renttu85 »
Onko JB/unlock puhelin? Itsellä breikattu ja unlockattu ja puhelin on todella paljon hitaampi kuin aikaisemmin ja juurikin parhaiten huomaa noissa kolmessa mainitsemassasi softassa. Hemmetti... tässä tulee jo mieleen, että täytyykö yrittää palauttaa tuohon 3.1.2 versioon jos sattuisi onnistumaan. Niin paljon ärsyttävät kyllä nuo tökkimiset... tulee ihan nokia mieleenhulluj kirjoitti:Kokemukseni 4.0 softasta 3G-luurissa ovat hieman negatiiviset. Kaikki puhelimessa tuntuu hidastuneen ja tökkivän paljon aiempaa enemmän. Normaalikäytössä, lähes ohjelmalla kuin ohjelmalla, tulee jopa 10 sekunnin jumitustuokioita turhan usein. Esim. iPodilla, Safarilla ja App storella näitä saa lähes yhtä mittaa.
En ole lainkaan vakuuttunut kannattiko vanhaan malliin päivittää 4.0:aa. 3.x kun pelasi loistavasti.
-
freeal
Viesti Kirjoittaja freeal »
-
Esa66
Viesti Kirjoittaja Esa66 »
iPhone 14+
-
freeal
Mielelläni näin tekisin, mutta kun sitä ei vaan näy tossa! Itseasiassa toi aihe-kenttä on myös mystisesti kadonnut. Ööh.. nyt tää sit menikin mielenkiintoiseksi!Esa66 kirjoitti:Kokeiles painaa sitä kameran kuvaa, viestikentässä, löytyy aiheen vasemmalta puolelta
-
Esa66
Jos puhelimesi päivitykset on ajantasalla....
iPhone 14+
-
freeal
sisällä on nyt 4.01 ja olen käynyt noi ohjeet jo läpi! edelleenkään mulla ei näy asetusten takaa tuota multimedia vaihtoehtoa, eikä myöskään viestissä ole tuota kuvan lisäys painiketta. Joten kyllä tää nyt mielenkiintoista edelleen vaan on...Esa66 kirjoitti:Tästä asiasta on puhuttu liikaa, katso applen sivuilta käyttötuki. Laitan nyt varmuudeksi linkin, ettei mene enempää mielenkiintoiseksi. http://support.apple.com/kb/TS2755?viewlocale=fi_FI täältä löytyy vastaus asioihin -----> http://www.apple.com/fi/support/iphone/
Jos puhelimesi päivitykset on ajantasalla....
-
Delli
Viesti Kirjoittaja Delli »
iPad (2024) 64GB Wi-Fi, Apple TV 4rd 4K
MacBook Air 2024, Apple Watch 9.0 44mm
-
freeal
viestiasetuksissa ei ole kuin: näytä esikatselu, toista ilmoitus ja merkkimäärä.Delli kirjoitti:Olethan valinnut sen aihekentän näkyviin sieltä viestisestuksista?
Mitään muita ei näy!
-
kari.patila
Viesti Kirjoittaja kari.patila »
Tuntuu olevan joku uusi ongelma. Ohimennen huomannut parilla foorumilla eilen ja tänään. Applen antamat ohjeet eivät toimi kaikilla, joten et varmaan voi tehdä asialle muuta kuin odotella seuraavaa päivitystä.freeal kirjoitti:viestiasetuksissa ei ole kuin: näytä esikatselu, toista ilmoitus ja merkkimäärä.Delli kirjoitti:Olethan valinnut sen aihekentän näkyviin sieltä viestisestuksista?
Mitään muita ei näy!
-
Esa66
voihan sen palauttaa 4.0 versioon, jos sillä toimi
iPhone 14+
-
Maccara
Viesti Kirjoittaja Maccara »
Niin, verkkoasetukset on syytä tarkistaa. Ainakin minulla ne nollautui ja ne piti käsin laittaa uudelleen. Dna:n kortilla, siis. Asetukset -> yleiset -> verkko -> tiedonsiirtopalveluverkko ja sieltä mms asetukset.freeal kirjoitti:Osaako kukaan auttaa kun mä en ole pystynyt enää päivityksen jälkeen lähettämään ollenkaan MMS-viestejä. Ei enää tarjoa edes sellaista mahdollisuutta. Onko vika noissa Soneran asetuksissa? Yritin tilata tekstiviestillä uudet asetukset, mutta ei tunnu tulevan mitään. Onko noi asetukset saatavilla jostain niin voisi manuaalisesti laittaa vai missä ihmeessä vika?
IPad mini
Macbook Pro Retina 2014
-
freeal
Jostain syystä mulla on edelleen Sonera 7.0, mitenköhän ton saisi päivitettyä? Kokeilin puhelinta myös jo 4.0-versiolla eikä uudelleen käynnistyskään tuo korjausta asiaan.Esa66 kirjoitti:Operaattori version kohdassa tulisi lukea Sonera 7.1, edellisen 7.0 sijaan. Onko päivitetty ja puhelin käynnistetty uudelleen(niinkuin linkin ohjeissa sanottiin)
voihan sen palauttaa 4.0 versioon, jos sillä toimi
-
freeal
-
vesku
Viesti Kirjoittaja vesku »
yhistä iTunesiin ja päivitä sieltä?freeal kirjoitti:Nyt toi puhelin ilmoittaa mulle vähän väliä, että uudet operaattoriasetukset päivitettävissä. Kuitenkaan painamalla päivitä ei tapahdu yhtään mitään. Edelleen on vaan Sonera 7.0, rupee menemään pikkuhiljaa hermot kun mikään ei auta.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka