Kuluttaja on jo ihan sormi suussa näin laajan valikoiman edessä
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Broke »
Viesti Kirjoittaja Ossi »
Viesti Kirjoittaja trv »
Viesti Kirjoittaja tolind »
Viesti Kirjoittaja Ape »
Ze1P11 ja aapeli, mitkä on kokemukset? Haen itse sellaista mikä olisi mahdollisimman lähellä 1 Gen iPadille ollutta Applen omaa kuorta ja tuo vaikuttaa sellaiselta. Ja kauanko meni tulla?Ze1P11 kirjoitti:Kiitoksia vinkistä, itse tilasin kans tuommoisen, tosin mustana. Vaikutti laadukkaalta, mitä nyt kuvista voi päätellä ja Youtube -videoista.aapeli-- kirjoitti:Itse tilasin tämmöisen ebaysta, tuon pitäisi tukea sleep/wake toimintoa ja on vielä aika slimmin näköinen.
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... SA:GB:1123
Viesti Kirjoittaja Pete3 »
Itse päädyin tällaiseen mustaan, joka tuli eilen:Ape kirjoitti:Ze1P11 kirjoitti:Haen itse sellaista mikä olisi mahdollisimman lähellä 1 Gen iPadille ollutta Applen omaa kuorta ja tuo vaikuttaa sellaiselta. Ja kauanko meni tulla?aapeli-- kirjoitti:Itse tilasin tämmöisen ebaysta, tuon pitäisi tukea sleep/wake toimintoa ja on vielä aika slimmin näköinen.
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... SA:GB:1123
Viesti Kirjoittaja Ape »
Magneetti kannessa.Ape kirjoitti: Mikä tuosta tekee vielä paremman kuin se iPad 1:n Applen oma?
Viesti Kirjoittaja Ape »
Tilasin 15.5. ja eilen 26.5. tuli. Mukana tuli 10% alennuskoodi. Saat sen, jos sille on käyttöäApe kirjoitti:Oukei. Kauanko kesti toimitus? Olis reissu parin viikon päästä ja pitää siihen mennessä keksiä jotain parempaa kuin smart cover.
Viesti Kirjoittaja Ape »
Viesti Kirjoittaja lekham »
Täältä myös puoltava ääni STM Skinnylle. Tilasin muuten näköjään kuitin mukaan itekkin 15.5 tuolta radtechistä kyseisen suojan mustana (oli vielä tilaushetkellä stock tavaraa), mutta kappas vain, pari päivää tilauksesta tulikin mailia että musta onkin loppu ja seuraava erä tulee vasta kuun vaihteessa. Päädyin sitten tohon sage väriin, eli vihreeseen.Pete3 kirjoitti:
Itse päädyin tällaiseen mustaan, joka tuli eilen:
http://www.radtech.us/Products/stm-skin ... stand.aspx#
Aikaisemmin oli iPad ykkösessä juuri se Applen oma; ja tämä on vastaava ja jopa parempi.
no voi hitsin-pitsi, tämä mun musta ei tuollaista tee... Piti heti testata, ja olisin sen varmaan jo huomannut muutoinkin, koska juuri tuollain se useimmiten makaa pöydällä.lekham kirjoitti: Tossa skinnyssä on muuten ns valmistusvikana se että padi menee lepotilaan kun kannen avaa kokonaan auki ja taittaa sen padin taakse...ilmeisesti kannen magneeteissä on jotain häikkää ja siks tekee tollai. Kannattaa Pete3 laittaa radtechille mailia jos sullaki esiintyy tota, ite laitoin ja lupasivat postittaa jonkun kappaleen mikä poistaa ongelman. Katotaan auttaako jahka sen käsiini saan.
Viesti Kirjoittaja snhtn »
Viesti Kirjoittaja SicMX »
Viesti Kirjoittaja Macfly »
Viesti Kirjoittaja Broke »
Itselläni on musta Skinny käytössä ja annan sille täydet pisteet. Kalvoa tuon kanssa ei tarvitse mielestäni ollenkaan, koska tuo iPad2:n pinta on huippu.Broke kirjoitti:Itse kallistunen STM Skinnyn koteloon. http://www.radtech.us/Products/stm-skin ... tand.aspx#
Arvon tosin vielä hankkisinko suojakalvoa ollenkaan
Viesti Kirjoittaja Tiina »
Minä ostin ZAGGin invisibleSHIELDin iPadiin, kun sen sai suoraan BestBuyn hyllystä. Touchissa on ollut PowerSupportin kalvo ja täytyy sanoa, että minusta PowerSupportin kalvo on verrattomasti parempi, vaikka on jo pari vuotta vanha.Broke kirjoitti:Noi kalvot ei kieltämättä oo mitään halpoja, mutta enemmin hankin hyvän kalvon tai sitten en ollenkaan.
Onko jollain näistä kalvoista kokemusta?
Viesti Kirjoittaja Macfly »
Viesti Kirjoittaja TimoTee »
Viesti Kirjoittaja SicMX »
PowerSupportin kalvot ovat parhaat mitä rahalla saa. Harmi vaan ettei suomesta niitä vielä saa.Tiina kirjoitti:Minä ostin ZAGGin invisibleSHIELDin iPadiin, kun sen sai suoraan BestBuyn hyllystä. Touchissa on ollut PowerSupportin kalvo ja täytyy sanoa, että minusta PowerSupportin kalvo on verrattomasti parempi, vaikka on jo pari vuotta vanha.Broke kirjoitti:Noi kalvot ei kieltämättä oo mitään halpoja, mutta enemmin hankin hyvän kalvon tai sitten en ollenkaan.
Tämä ZAGGin kalvo kyllä tekee pinnasta miellyttävän mattaisen ja heijastuksia ei ole, mutta samalla näytön kuvasta tuli rakeinen. Olen hankkimassa tähän iPadiinkin PowerSupportin kalvon.
Itse tykkään kalvosta, koska näytön puhtaanapito on helpompaa ja kosketus minusta parempi, mutta se on varmasti makuasia. Käytän myös MacBook Pron ohjauslevyssä PowerSupportin kalvoa.
Viesti Kirjoittaja Fkimmo »
Ehkei Suomesta, mutta Pixmaniasta kuitenkin:SicMX kirjoitti:PowerSupportin kalvot ovat parhaat mitä rahalla saa. Harmi vaan ettei suomesta niitä vielä saa.Tiina kirjoitti:Minä ostin ZAGGin invisibleSHIELDin iPadiin, kun sen sai suoraan BestBuyn hyllystä. Touchissa on ollut PowerSupportin kalvo ja täytyy sanoa, että minusta PowerSupportin kalvo on verrattomasti parempi, vaikka on jo pari vuotta vanha.Broke kirjoitti:Noi kalvot ei kieltämättä oo mitään halpoja, mutta enemmin hankin hyvän kalvon tai sitten en ollenkaan.
Tämä ZAGGin kalvo kyllä tekee pinnasta miellyttävän mattaisen ja heijastuksia ei ole, mutta samalla näytön kuvasta tuli rakeinen. Olen hankkimassa tähän iPadiinkin PowerSupportin kalvon.
Itse tykkään kalvosta, koska näytön puhtaanapito on helpompaa ja kosketus minusta parempi, mutta se on varmasti makuasia. Käytän myös MacBook Pron ohjauslevyssä PowerSupportin kalvoa.
Viesti Kirjoittaja trv »
Viesti Kirjoittaja Tiina »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”