mika_t kirjoitti:Kontaktien lapsukset naurattaa, voit lisätä useampia numeroita kaikille kontakteille, mutta vain yksi niistä on käytettävissä, et edes näe niitä muita ellet editoi kontaktia.
Jaa, kyllä täällä vaan näkyy kaikki numerot ja osoitteet ja lempinimet ja what-not suoraan kontaktia täppäämällä, ei tarvitse editoida.
Osa appseista on kyllä aivan susia, esim. Facebook, kestää ja kestää, oli sitten wifissä tai 3G:ssä
Face jumittanut itselläni lähinnä jos ei ole 3G-alueella, eli omassa käytössä onneksi harvoin
lisäksi jokaista ohjelmaa koskeva asia on tuo back -näppäin, välillä se vie edelliseen ruutuun, välillä vastaavassa tilanteessa se viekin alkunäyttöön.
Tässä olen itsekin vähän kiikun-kaakun. Tavallaan se on looginen, että ohjelman sisällä menee taaksepäin kunnes on ohjelman aloitusruudussa. Tämän jälkeen painaessa sulkee ohjelman.
Hauskin piirre on kyllä minkä hyvänsä asian lataus netistä, jos ruutu sammuu, eli puhelin lukitsee itsensä, tottakai se latauskin sammuu, se ei tietenkään voi taustalla ladata. 8)
Kokeilepa uudestaan, hyvin latautuu ainakin vakioselaimella.
Nettiyhteyden jako on vissiin näillä näppäimillä tulossa myös 800 ja 710 -malleihin, ilmeisesti 610 ja 900 -malleissa se on jo suoraan paketista otettaessa käytössä.
Tätä odottelen itse aika paljon.
Akkukestosta olen samaa mieltä, aika luokaton vieläkin. Kyllä sillä päivän pärjää jos ei liiemmin pelaile..