alucard kirjoitti:Mullakaan ei Youtube-sovellus oikeen natsaa. Kun yrittää etsiä videota, sanoo vain: ''YouTube ei ole käytettävissä''. Olisiko kenelläkään vinkkejä tähän? Mahtaisiko uusi 2.1 ohjelmapäivitys auttaa, vai onko se edes hintansa arvoinen?
Ei toimi Youtube täälläkään, ei edes safarin kautta. Ja uusin päivityshän on 2.2, on ilmainen ja se tuli tänään. Se ei poistanut ongelmaa.
Edit: Kello onkin jo noin paljon.. Pitäisi kai siis korjata että 2.2 tuli eilen, eli 21.11.
Edit2: @alucard: niin kai, enpä taas tuota tullut ajatelleeksi kun tämän uuden touchin itse omistan.. sori
Viimeksi muokannut Jermu^, 22.11.2008 klo 20.12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
alucard kirjoitti:Mullakaan ei Youtube-sovellus oikeen natsaa. Kun yrittää etsiä videota, sanoo vain: ''YouTube ei ole käytettävissä''. Olisiko kenelläkään vinkkejä tähän? Mahtaisiko uusi 2.1 ohjelmapäivitys auttaa, vai onko se edes hintansa arvoinen?
Ei toimi Youtube täälläkään, ei edes safarin kautta. Ja uusin päivityshän on 2.2, on ilmainen ja se tuli tänään. Se ei poistanut ongelmaa.
Edit: Kello onkin jo noin paljon.. Pitäisi kai siis korjata että 2.2 tuli eilen, eli 21.11.
Jep, mutta itellä on vanhempi touch eli 1.1.5 käyttiksellä. 7.99€ maksais päivitys.
Olisi sellainen kysymys että kuinka paljon tilaa "ohjelmat" tai niin sanotut "Apps":it käyttää? Kuinka iso yksi peli on suurinpiirtein? En tiedä, ostaisinko 16GB tai 32GB. Minulla on noin 15 gigaa musiikkia ipodillani (Classic) ja siksi myyn koska se on liian iso minulle. Joten mahtuuko kaikki ohjelmat ja pelit yhdelle gigalle vai tarvitseeko ne enemmän tilaa? Rahasta ei oikein ole kyse
NOPEITA VASTAUKSIA KIITOS! TEEN PÄÄTÖKSENI HUOMENNA!
Jos pitäydyt vaan applen tarjoamissa peleissä ja ohjelmissa niin giga on ainaki mulla riittäny aivan hienosti. Yks peli vie tilaa alle mega-4 megaa, tai ainaki ne mitä ite oon ladannu.
Eli onko kellään ratkaisua tähän touchin Youtube ongelmaan? Ja päivityksessä paivitettiin vissiin myös kirjoitus ominaisuuksia? Ainakin itsestä siltä tuntuu.
Ja vielä yksi kysymys, kannattaako tuo Jailbreikkaus tehdä? Itselläni on siis iPod Touch 2nd Gen. Ja jos joku viitsisi listata kaikki Jailbreikkauksen hyödyt sekä haitat, ja saako iPodin takaisin siihen pisteeseen missä se oli ennen Jailbreak operaatiota.
Kokeilin äsken youtubea touchilla ja vaikka se aluks valittaa että "youtube ei ole käytettävissä" niin kun painaa ookoo niin kyllä sen jälkeen pystyy ihan normaalisti katsomaan videoita vaikka onkin kielenä suomi.
EDIT: joo, etsi.toiminto ei toimi, eikä oikeen mikään muukaan paitsi esittelyssä-osiossa olevat videot näkyy. eli se siitä sitten...
Viimeksi muokannut nallemaija, 25.11.2008 klo 19.20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nallemaija kirjoitti:Kokeilin äsken youtubea touchilla ja vaikka se aluks valittaa että "youtube ei ole käytettävissä" niin kun painaa ookoo niin kyllä sen jälkeen pystyy ihan normaalisti katsomaan videoita vaikka onkin kielenä suomi.
Joo olisin aatellu ostaa tollase Ipod nanon (4 generationin) et onko kellää mitää käyttökokemusta jos on nii viitittekö viisaat vastailla mahollisimman nopeesti?!
Nii ja viel sellane kysymys et mikä on jailbrake?
ø„¸¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨
¨°º¤ø„¸ Ipod ¸„ø¤º°¨
¸„ø¤º°¨ ROCK ON! `°º¤ø„¸
¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸¨°º¤ø
nako kirjoitti:Joo olisin aatellu ostaa tollase Ipod nanon (4 generationin) et onko kellää mitää käyttökokemusta jos on nii viitittekö viisaat vastailla mahollisimman nopeesti?!
Vaimolle ostin tollasen viikko sitten ja hän on kyllä tykännyt kovasti. On paljon kevyempi kuin mun 3rd Generation. Tosin noita 3G- malleja saattaa löytää joistain Apple myymälöistä poistohintaan, ainakin WTC:n Macpeoplessa näytti viikolla olevan vielä hyllyssä, hintaa en muista. Lasipalatsiin aukeava (auennut?) uusi mac-liike mainosti Metrossa 4GB 3rd Gen nanoa 79€.
nako kirjoitti:
Sillä murretaan tehtaan rajoituksia. Eipä kylläkään taida koskea nanoa...ainoastaan iPhonea ja Touchia...tai ainakin harvinaisempaa muilla.
Esimerkkinä tästä mainittakoon, että iPhonesta saa esim. sim-lukituksen pois, jos jailbreikkaa.
Mutta joskus ilmaantuu ongelmia ym. Itse en ainakaan lähtis tekemään, jos ei ihan pakko oo.
nako kirjoitti:
Sillä murretaan tehtaan rajoituksia. Eipä kylläkään taida koskea nanoa...ainoastaan iPhonea ja Touchia...tai ainakin harvinaisempaa muilla.
Esimerkkinä tästä mainittakoon, että iPhonesta saa esim. sim-lukituksen pois, jos jailbreikkaa.
Mutta joskus ilmaantuu ongelmia ym. Itse en ainakaan lähtis tekemään, jos ei ihan pakko oo.
kiitti sullekki paljo!
Mut jos saisin vähä enemmä mielipiteitä nanosta nii ois tosi kiva
Kiitos jo etukäteen !
Viimeksi muokannut nako, 28.11.2008 klo 21.02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ø„¸¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨
¨°º¤ø„¸ Ipod ¸„ø¤º°¨
¸„ø¤º°¨ ROCK ON! `°º¤ø„¸
¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸¨°º¤ø