iPhone 3G S - mistä ja milloin noudat?
-
Re: iPhone 3G S - mistä ja milloin noudat?
Viesti Kirjoittaja Kosminen »
Apple In-Ear Headphones
-
Viesti Kirjoittaja dieselmies »
-
Viesti Kirjoittaja Psaikke »
Näkyy taas olevan kaikki mallit saatavilla soneran sivuilla, eli mustan 32:senkin kohdalta on hävinnyt se "tilapäisesti loppu"-teksti... jotain valonpilkahdustakin sentään...dieselmies kirjoitti:7.8 tilattu musta 16GB 3G S. Ei vielä tullut eikä myyntipalvelussa mitään aavistusta koska saapuu. Jotain 4 viikon ajasta höpisi
-
Viesti Kirjoittaja Claptrack »
Nimim. Liikkeestä varattu M32
iPhone 7 128 GB - iPhone 6S Plus 64 GB - iPhone 6 64 GB - iPhone 5 64 GB - iPhone 4 32 GB - iPhone 3GS 32 GB - iPod touch 16 GB 1st gen. - Apple TV 3 - Apple TV 4K
-
Viesti Kirjoittaja MarKle »
Kaikki mallit saatavilla mustana Soneran verkkokaupasta. Ei pysty vielä väriä valitsemaan.Psaikke kirjoitti:Näkyy taas olevan kaikki mallit saatavilla soneran sivuilla, eli mustan 32:senkin kohdalta on hävinnyt se "tilapäisesti loppu"-teksti... jotain valonpilkahdustakin sentään...
-
Viesti Kirjoittaja Gerge »
Juu parista-kolmesta viikosta Skanssin Sonerapisteen myyjä puhui, poikkeuksena valkoiset luurit joita kuulema ei tahdo saada millään.Claptrack kirjoitti:Ei sen tästä huonommaksi enää pitäisi mennä. Luulen, että itsekkin saan puhelimeni pian.
Nimim. Liikkeestä varattu M32
-
Viesti Kirjoittaja kari.patila »
Oho, eli oikeasti ovat tehneet noille kadonneille tilauksille jotain. Saa nähdä milloin löytävät minulle sen 16 Gb mustan.Kosminen kirjoitti:Naapuriketjussa on saatu viime torstaina 22.7. tilattu valkoinen 32 Gt... tosin kyseiseen tilaukseen oli sattunut juuri tällainen tilauksen katoaminen, mitä Sonera oli sitten hyvitellyt.
-
Viesti Kirjoittaja Catiska »
-
Viesti Kirjoittaja Claptrack »
Saanko arvata, että kyseessä on jonkin pienemmän kunnan Sonera-liike? koska kampissa on ymmärtääkseni vielä monen sadan ihmisen jonot? Jonka pitäisi tarkoittaa loogisesti ajatellen että kaikki puhelimet lähetetään sinne, kunnes ennakkovaranneet ovat saanet puhelimensa. Itse uskon myös vahvasti siihen, että Soneralla on kaksi eri varastoa, yksi varasto verkkokaupalle ja toinen eri liikkeiden omat varastot, johon puhelimet lähetetään noudettaviksi. Tämä selittäisi sen, miksi Soneran verkkokaupassa luki "tilapäisesti loppu" 32Gb:n kohdalla, koska jos olisi yksi ja ainoa varasto, molemmat mallit pitäisi olla tilapäisesti loppu, kunnes ennakkovaranneet ovat saaneet puhelimensa.Catiska kirjoitti:Itse en jaksa uskoa, että vielä vähään aikaan Heinäkuussa tilaamani puhelin saapuisi. Kävin liikkeessä juttelemassa asiasta (jonne sen olen tilannut) ja he kertoivat, että koko aikana heille on saapunut vain yksi 3GS...
iPhone 7 128 GB - iPhone 6S Plus 64 GB - iPhone 6 64 GB - iPhone 5 64 GB - iPhone 4 32 GB - iPhone 3GS 32 GB - iPod touch 16 GB 1st gen. - Apple TV 3 - Apple TV 4K
-
Viesti Kirjoittaja laattalj »
11.7. Tilattu ja maksettu valkoinen 3GS 16G Soneran verkkokaupassa
17.8. Soitettu Soneralla ja kyselty puhelinta. Paljastuu että tilauksessa jotain vikaa. Pienen selvittelyn jälkeen paljastuu, että tilaus on "osittain" peruuntunut Soneran järjestelmissä. Lupaavat selvitellä ja palata asiaan keskiviikkona.
19.8. Uusi soitto Soneralla kun mitään ei kuulunut. Asian selvittely jatkuu, mutta mitään uutta ei selviä. Jälleen kerran luvataan olla yhdessä ja vakuutellaan, että asiaa on viety eteenpäin. Odottelu jatkuu.
21.8. Jälleen soitta Soneralla kun kukaan ei vieläkään soittele sieltä päin. Edelläänkään ei mitään mitään uutta ja nyt aspa ei edes näe kenen kanssa olen aikaisemmin keskustellut ja mistä asiasta (???). Lupaa jälleen kerran kuitenkin viedä asiaa eteenpäin.
26.8 Soitto Soneralla kun on mennyt jo 1,5 viikko ensimmäisestä soitosta ja vieläkään ei ole mitään muka selvinnyt. Taaskaan ei näy mitään tietoa edellisistä keskusteluista, mutta selvittely alkaa. Kerron mitä on edellisillä kerroilla paljastunut ja tällä kertaa aspa löytää nuo kaikki ongelmat ongelmat tilauksessa on. On ihmeissään miten asian selvittely on kestänyt näin pitkää ja on sitä mieltä että kyllä päivässä olisi pitänyt selvitä. Näkee että kukaan jolle asiasta on jo 17.8. laitettu kyselyä Soneran sisällä ei ole vastannut. Ihmettelee myös että minulle ei oltu kerrottu kun tiedoissa näkyy puhelimen toimittajan laittama ilmoitus 19.8. että puhelimen tilaus peruutettu ja pitää tilata uudestaan. Antaa nimensä, ottaa asian hoitaakseen ja lupaa soittaa vielä samana iltana tai viimeistään seuraavana päivänä.
27.8. Kärsimättömänä en jaksa odottaa klo 14 pitempää ja soittelen taas Soneralla. Pyydän aikaisempaa henkilö ja he jättävät hänelle soittopyynnön. Hän sitten soittaa vähän ennen klo 15. Ongelman ratkaisu on sen verran edennyt että ovat löytäneet maksusuoritukseni. Ongelma on kuitenkin edelleen se, että kun tilaus on osittain peruuntunut niin miten saada se puhelin minulle kun tuota tilauksen peruutusta ei voi "peruuttaa". Miettii myös jos hän tekisi nyt uuden tilauksen minulle, mutta silloin joituisin jonon viimeiseksi. On todella pahoillaan asiasta ja antaa 120e
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Menee noin 5 minuuuttia ja hän soittaa takaisin. Sanoo, että sai tiedon Tampereen Keskustorin Sonerapisteessä olevasta valkoisesta 3GS 32G iPhonesta jonka saisin ilman lisäkustannuksia, jos vain minulle sopii (tietenkin sopii
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
1.9. Tänään on sitten jälleen uusi päivä ja vielä ei ole puhelita kuulunut eikä sen pahemmin mitään uutta tietoakaan. Saa nähdä tuleeko puhelin tällä viikolla ja jos ei tule niin sitten taas ensi viikolla soittoa Soneralle.
-
Viesti Kirjoittaja open casket »

-
Viesti Kirjoittaja EL5 »
(viitaten useampaankin keissiin josta on jalkikateen selvinnyt ettei olekkaan kunnossa, samoin "ei viela toimituksessa, tulee lokakuussa"-vastauksiin vaikka luuri on jo postissa odottamassa noutajaa)
-
Viesti Kirjoittaja apollox »
Näinpä. Välillä tuntuu, että on aivan turha sinne edes soitella, kun ei ne tunnu siellä tietävän yhtään mitään. Arpovat eri vastaukset joka kerralla.EL5 kirjoitti:Eli vaikuttaa silta kuin osalla soneran aspoista ei ole edes tietokonetta, istuvat vaan neliometrin sermikopissa puhelimen kanssa ja vastailevat yes, yes, kaikki kunnossa..![]()
(viitaten useampaankin keissiin josta on jalkikateen selvinnyt ettei olekkaan kunnossa, samoin "ei viela toimituksessa, tulee lokakuussa"-vastauksiin vaikka luuri on jo postissa odottamassa noutajaa)
-
Viesti Kirjoittaja axera »
Psaikke kirjoitti:Näkyy taas olevan kaikki mallit saatavilla soneran sivuilla, eli mustan 32:senkin kohdalta on hävinnyt se "tilapäisesti loppu"-teksti... jotain valonpilkahdustakin sentään...dieselmies kirjoitti:7.8 tilattu musta 16GB 3G S. Ei vielä tullut eikä myyntipalvelussa mitään aavistusta koska saapuu. Jotain 4 viikon ajasta höpisi
No nythän ne on taas "tilapäisesti loppu"... Et sillain..
-
Viesti Kirjoittaja Gerge »
Tällä kertaa myös 16GBaxera kirjoitti:Psaikke kirjoitti:Näkyy taas olevan kaikki mallit saatavilla soneran sivuilla, eli mustan 32:senkin kohdalta on hävinnyt se "tilapäisesti loppu"-teksti... jotain valonpilkahdustakin sentään...dieselmies kirjoitti:7.8 tilattu musta 16GB 3G S. Ei vielä tullut eikä myyntipalvelussa mitään aavistusta koska saapuu. Jotain 4 viikon ajasta höpisi
-
Viesti Kirjoittaja Nurffe »

![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja inkogn »
-
Viesti Kirjoittaja Nitrok »
Luurin saapumisajankohdaksi arveltiin lokakuun alkua...ei tainnut ihan 2-4vkon toimitusaika pitää paikkaansa nimittäin toimitusaika tulee olemaan noin 8vkoa.
-
Viesti Kirjoittaja mmmvuori »
Viikko sitten luvattiin tälle viikolle "Kun olet kuitenkin tilannut jo heinäkuun puolella, ja sitäpaitsi nyt on tullut iso erä joita sitten lähetellään tässä"
Äsken luvattiin syyskuun loppupuolelle "Kun olet kuitenkin tilannut vasta 31.7."
hitsinpitsi, mulla on kohta muuttokin edessä takasin pääkaupunkiin, ja toimitusosoitetta on kuulemma mahdoton vaihtaa. Eli pitänee junailla saakutti Vaasaan luuri sitten hakemaan, posti ei nääs käänny kun ei ole mitään virallisia muuttoilmoituksiakaan tehty. Perkelé!
-
Viesti Kirjoittaja juza76 »
9.7 tilattu Soneran verkkokaupasta 32 gb valkoinen. Olen ollut matkan varrella 3 kertaa yhteydessä myyntipalveluun (0800-133133). Viimeksi soitin kyseiseen numeroon tänään. He eivät ole tähän päivään mennessä kyenneet antamaan minulle Postin seurantakoodia. He eivät ole pystyneet kertomaan, että miksi minun jälkeen puhelimensa verkkokaupasta tilanneet ovat jo laitteensa saaneet. He eivät myöskään ole pystyneet kertomaan, että kuka henkilö tai mikä yksikkö vastaa verkkokaupan kautta tilattujen puhelimen jonotuslistasta ja postituksesta. Kun olen kysynyt arviota puhelimen toimituspäivälle olen saanut hyvin paljon erillaisia vastauksia. Tänään tuli ehkä surkein vastaus, kun minulle tarjottiin syys-lokakuun vaihdetta tai jopa marraskuun alkua.
Tuntuu, että Soneran asiakaspalvelijat eivät oikeastaan kykene vastaamaan mihinkään iPhonea koskeviin kysymyksiin, eivätkä edes selvittämään vastausta niihin. Vastaukseksi kysymyksiin saa epämääräisiä arvauksia ja "voi, kun ikävä kuulla"-tyyppisiä fraaseja...
Tuntuu, että Sonera olisi saanut tietää vasta eilen, että sellainen puhelin kun iPhone on olemassa, vaikka tuote on ollut edellisen mallin muodossa heidän valikoimassaan jo yli vuoden?!
Voisiko joku Soneran verkkokaupasta 32gb valkoisen tilannut ja jo vastaanottanut kertoa, että missä vaiheessa Postin seurantakoodin sai kysyttyä ja miten pian itse puhelin saapui?
-
Viesti Kirjoittaja apollox »
Itsellä melkein täysin sama juttu. 10.7 tilattu musta 32 giganen ja kertaakaan myyntipalvelusta ei olla osattu sanoa toimitusajasta yhtään mitään. Alkaa mennä pikkuhiljaajuza76 kirjoitti:Omaan tilanteeseeni hieman päivitystä:
9.7 tilattu Soneran verkkokaupasta 32 gb valkoinen. Olen ollut matkan varrella 3 kertaa yhteydessä myyntipalveluun (0800-133133). Viimeksi soitin kyseiseen numeroon tänään. He eivät ole tähän päivään mennessä kyenneet antamaan minulle Postin seurantakoodia. He eivät ole pystyneet kertomaan, että miksi minun jälkeen puhelimensa verkkokaupasta tilanneet ovat jo laitteensa saaneet. He eivät myöskään ole pystyneet kertomaan, että kuka henkilö tai mikä yksikkö vastaa verkkokaupan kautta tilattujen puhelimen jonotuslistasta ja postituksesta. Kun olen kysynyt arviota puhelimen toimituspäivälle olen saanut hyvin paljon erillaisia vastauksia. Tänään tuli ehkä surkein vastaus, kun minulle tarjottiin syys-lokakuun vaihdetta tai jopa marraskuun alkua.
Tuntuu, että Soneran asiakaspalvelijat eivät oikeastaan kykene vastaamaan mihinkään iPhonea koskeviin kysymyksiin, eivätkä edes selvittämään vastausta niihin. Vastaukseksi kysymyksiin saa epämääräisiä arvauksia ja "voi, kun ikävä kuulla"-tyyppisiä fraaseja...
Tuntuu, että Sonera olisi saanut tietää vasta eilen, että sellainen puhelin kun iPhone on olemassa, vaikka tuote on ollut edellisen mallin muodossa heidän valikoimassaan jo yli vuoden?!
Voisiko joku Soneran verkkokaupasta 32gb valkoisen tilannut ja jo vastaanottanut kertoa, että missä vaiheessa Postin seurantakoodin sai kysyttyä ja miten pian itse puhelin saapui?
hermot tähän koko touhuun ja vaihdan kohta kaikki (4) liittymät pois Soneralta ihan vain vaikka kiusan vuoksi...
-
No niinpä näkyy....axera kirjoitti:Psaikke kirjoitti:Näkyy taas olevan kaikki mallit saatavilla soneran sivuilla, eli mustan 32:senkin kohdalta on hävinnyt se "tilapäisesti loppu"-teksti... jotain valonpilkahdustakin sentään...dieselmies kirjoitti:7.8 tilattu musta 16GB 3G S. Ei vielä tullut eikä myyntipalvelussa mitään aavistusta koska saapuu. Jotain 4 viikon ajasta höpisi
-
Soitin aspaan ja kysyin taas jälleen kerran tilannetta ja ilmaisin huoleni siitä kun netissä on nuo "tilapäisesti loppu" -tekstit. Se kuulemma tarkoittaa sitä, että uusia tilauksia ei oteta nyt vastaan, mutta jo tilanneille postitetaan sitä mukaa kun Applelta laitteita tulee. Sitten se sama virsi mulle, että elo-syyskuun vaihteessa saan luurin ja "niin nythän on jo 1.9" höhPsaikke kirjoitti:No niinpä näkyy....axera kirjoitti:Psaikke kirjoitti:Näkyy taas olevan kaikki mallit saatavilla soneran sivuilla, eli mustan 32:senkin kohdalta on hävinnyt se "tilapäisesti loppu"-teksti... jotain valonpilkahdustakin sentään...dieselmies kirjoitti:7.8 tilattu musta 16GB 3G S. Ei vielä tullut eikä myyntipalvelussa mitään aavistusta koska saapuu. Jotain 4 viikon ajasta höpisi
-
Viesti Kirjoittaja mougli »

Antoivat mulle varausnumeron, mutta mikä tää varausnumero oikeen on sitten? Sillä vaa sit kysyn tota puhelinta jos satun soneralle soittelees tai jotai?
-
Viesti Kirjoittaja mäyrä »
MacBook unibody
iPhone 3G S 32GB
iPhone 2G
iPad 16 GB wifi
iPad 16 GB 3G
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka