iPhone ei toimi/aktivoidu
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
-
Re: iPhone ei toimi/aktivoidu
Viesti Kirjoittaja jasir1 »
tilasin tuon activointi kortin ja se aktivoitui nyt ku tein jailbreak sille se onnistui ja menin cydiaa latasin ultrasn0w ja sitten laitoin mun sim kortto dna nii sinne tulee sellane juttu et aktivoi iphone itunesiin eli ei onnistunu tuo avtivointikortti apuu joltain?
-
Viesti Kirjoittaja jeijjoo »
Onkos mitään kikkaa millä iPhone 4:sen sais toimimaan, kun mulla tulee toi virhe ilmoitus, että ei olisi tuettu kortti? Mulla on elisalta ostettu operaattori vapaa iPhone jonka vein huoltoon ja sain uuden ja nyt ei lähde toimimaan vaikka kaikki sim kortti jutut on kunnossa aspan mukaan. Onko puhelin nyt vaan sitten rikki vai mikä voi olla?
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Kokeile asentaa firmis uudelleen DFU-tilassa ja kokeile sitten uudestaan.jeijjoo kirjoitti:Onkos mitään kikkaa millä iPhone 4:sen sais toimimaan, kun mulla tulee toi virhe ilmoitus, että ei olisi tuettu kortti? Mulla on elisalta ostettu operaattori vapaa iPhone jonka vein huoltoon ja sain uuden ja nyt ei lähde toimimaan vaikka kaikki sim kortti jutut on kunnossa aspan mukaan. Onko puhelin nyt vaan sitten rikki vai mikä voi olla?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
MacBook Air M1
-
Palautin ja päivitin DFU tilassa äsken ja sama vika.. Puhelin ei löydä mitään verkkoa vaan sanoo että "Ei verkkoa". Sim kortti toimii kuitenkin kun kokeilin eri puhelimella.
-
Olisiko voinut käydä niin hullusti että sulle on annettu huollosta vahingossa lukittu luuri lukottoman tilalle...jeijjoo kirjoitti:Palautin ja päivitin DFU tilassa äsken ja sama vika.. Puhelin ei löydä mitään verkkoa vaan sanoo että "Ei verkkoa". Sim kortti toimii kuitenkin kun kokeilin eri puhelimella.
MacBook Air M1
-
Sekään ei oikein ole mahdollista, kun elisalta ostettu ja mulla on saunalahden kortti.
-
Viesti Kirjoittaja jape35 »
Mulla ois semmonen ropleema, että ostin tänään kaverilta ton iphone 3G:n joka sillä on ollu kytkynä soneralta reilu vuoden. Nykyään hänelläkään ei ole enää käytössä telefinlandin liittymää ja puhelin oli lojunut puolisen vuotta kaapissa pölyttymässä. Mulla sitten sano oma luuri ittensä eilen irti ja sain kaverilta tän edullisesti.
Noh heti sitten puhelimen tyhjensin ja palautin tehdasasetukset tietämättäni, että nyt en pääse pin koodi/hätänumero kohtaa pidemmälle kun mulla itellä on saunalahden liittymä. En siis pääse katsomaan mikä firmware mulla tossa sisällä on tai mitään muutakaan. Koitin sitten hetken goolailuni jälkeen jailbreikata tuota luuria käyttämällä redsnowta ja iPhone1,2_4.1_8B117_Restore. Kaikki menee hyvin siihen saakka kun painellaan home nappulaa 15sek putkeen ja redsnow kertoo "waiting for reboot". No tässä kohden saankin painella sitä home nappulaa vaikka koko loppuvuoden ja mitään ei tapahdu. Puhelin ei herää mihinkään napin painallukseen ennenkun sen repii irti tietokoneesta? Oisko tähän jotai ratkasua vai pitääkö halpa hyvä luuri kiikuttaa takas kaverille? KIITOS!
Noh heti sitten puhelimen tyhjensin ja palautin tehdasasetukset tietämättäni, että nyt en pääse pin koodi/hätänumero kohtaa pidemmälle kun mulla itellä on saunalahden liittymä. En siis pääse katsomaan mikä firmware mulla tossa sisällä on tai mitään muutakaan. Koitin sitten hetken goolailuni jälkeen jailbreikata tuota luuria käyttämällä redsnowta ja iPhone1,2_4.1_8B117_Restore. Kaikki menee hyvin siihen saakka kun painellaan home nappulaa 15sek putkeen ja redsnow kertoo "waiting for reboot". No tässä kohden saankin painella sitä home nappulaa vaikka koko loppuvuoden ja mitään ei tapahdu. Puhelin ei herää mihinkään napin painallukseen ennenkun sen repii irti tietokoneesta? Oisko tähän jotai ratkasua vai pitääkö halpa hyvä luuri kiikuttaa takas kaverille? KIITOS!
-
Yrititkö breikata Macilla vai Windowsilla?jape35 kirjoitti:Mulla ois semmonen ropleema, että ostin tänään kaverilta ton iphone 3G:n joka sillä on ollu kytkynä soneralta reilu vuoden. Nykyään hänelläkään ei ole enää käytössä telefinlandin liittymää ja puhelin oli lojunut puolisen vuotta kaapissa pölyttymässä. Mulla sitten sano oma luuri ittensä eilen irti ja sain kaverilta tän edullisesti.
MacBook Air M1
-
Windows 7tuomaril kirjoitti:Yrititkö breikata Macilla vai Windowsilla?jape35 kirjoitti:Mulla ois semmonen ropleema, että ostin tänään kaverilta ton iphone 3G:n joka sillä on ollu kytkynä soneralta reilu vuoden. Nykyään hänelläkään ei ole enää käytössä telefinlandin liittymää ja puhelin oli lojunut puolisen vuotta kaapissa pölyttymässä. Mulla sitten sano oma luuri ittensä eilen irti ja sain kaverilta tän edullisesti.
-
Suorita Redsn0w järjestelmävalvojana ja Windows 95-yhteensopivuustilassa.
MacBook Air M1
-
Ei se vaan reboottaa, vaikka ohjelma suoritetaankin 95 yhteensopivuustilassa ja ruksi on järjestelmänvalvoja kohdassakin.
Ehdotuksia, että mikähän vois olla viel avuks?
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Ehdotuksia, että mikähän vois olla viel avuks?
-
Jaahas, laite siis näköjään tilttaa tuossa vaiheessa kun painetaan virtanäppäinta ja homenäppäintä pohjassa! Siihen laite siis jämähtää ja ruutu sammuu, mutta kun näyttöä katsoo tarkkaan on ruudun keskellä vaaleana tuo applen omena ja muuten ruutu on mustaa katkoviivaa 

-
Sorry...... Mun moka
tää olikin 3gs. Noh sain ladattua oikean firmwaren ja nyt toimii, tuhannet kiitokset kuitenkin! ![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka