On tämä reilu meininkimenorca kirjoitti:tilattu perjantaina puoli yhden maissa, äsken tuli postin seurantakoodi, eli pääsen loppuviikosta uutta iphonea räpläilemään

OLEN OOMEENA OLEN OOMEENA OLEN KATEUDESTA VIHREÄ OOMEENA!!
Viesti Kirjoittaja IronC88 »
On tämä reilu meininkimenorca kirjoitti:tilattu perjantaina puoli yhden maissa, äsken tuli postin seurantakoodi, eli pääsen loppuviikosta uutta iphonea räpläilemään
Viesti Kirjoittaja Riksa »
Enpä tiedä. Taas tuntuu ne aspan tyypit juttelevan vähän mitä sattuu. Soitin aspaan tänään ennen kuin sain lopulta lähetystunnukseni, ja kysyin, ehdinkö ekaan erään vai en. Täti sanoi, ettei hän voi mitenkään tietää sitä. Uskokaatten ketä haluatte.gizmos kirjoitti: Voiko tästä päätellä että aspa näkee missä postituserässä varaus on? Jos soitan aspaan niin he ilmeisesti voivat kertoa?
Viesti Kirjoittaja Fogaz »
Viesti Kirjoittaja Jukkaaro »
Viesti Kirjoittaja McToni »
Viesti Kirjoittaja Pete3 »
Viesti Kirjoittaja dolbydin »
Viesti Kirjoittaja macmahoney »
Viesti Kirjoittaja ivanhoe »
Viesti Kirjoittaja Nemesis »
Viesti Kirjoittaja Jusbali »
Viesti Kirjoittaja dolbydin »
Itelle tuli tilausvahvistus ihan saapuneet kohtaan, eli ei siis roskapostiin. Ja tosiaan tilasin puhelimen vasta lauantaina aamulla soneran liikkeessä.macmahoney kirjoitti:Ite tilailin iphone 4 16gt perjantaina klo. 12.00 maissa eikä ole tullut mitään vahvistusta sähköpostiin.Tuleeko vahvistus roskapostin puolella vai?#"
Viesti Kirjoittaja Riksa »
Näin. Toistan vielä jo toisessa ketjussa mainitsemani keskustelun, jonka kävin perjantai-iltapäivänä aspan kanssa. Osa porukasta oli saanut lähetystunnuksia jo ennen tilausvahvistuksen saapumista, joten ajattelin koettaa onneani ja kysyä niitä suoraan aspasta. Täti totesi vain, että "ei niitä lähetystunnuksia nyt vielä ole, koska se toimitushan on vasta kuukausien päästä". Hämmentyneenä lopetin puhelun. Ja nyt on siis puhelin postissa, ja tulee toivottavasti huomenna. On tää niin hauskaa.ivanhoe kirjoitti:Ei ole mitään tietoa koska puhelin mahdollisesti toimitetaan.
Viesti Kirjoittaja Wildemar »
Viesti Kirjoittaja jmkuisma »
Viesti Kirjoittaja jrmrinne »
32 gb; todennäköisesti sitä on sitten varastossa enemmän.oh6jih kirjoitti:Jep, siinä taas se "yksi jono", ite tilasin klo 13, postituksista ei oo kuulunu mitään :@ Tuleeko sulle 16 vai 32GB malli?jrmrinne kirjoitti:Puhelin tilattu 30. päivä n. klo.18. Tänään klo. 12.33 tuli ilmoitus että puhelin on postitettu.
Viesti Kirjoittaja Fogaz »
Viesti Kirjoittaja strong »
Viesti Kirjoittaja kaukkis »
Samaa itsekin ajattelin.. yhden ihmisen huutaminen aspaan/reklamaatio ei kauheasti varmaan hetkauta mutta porukalla luulisi olevan edes jotain vaikutusta. Onneksi tajusin ottaa vain vuoden kytkyn niin pääsee Sonerasta eroon alle 2 vuoden sisään ensimmäisen alustaFogaz kirjoitti:Itse tilasin 16gb-mallin ensin 30.7 kello 11, sitten uusiksi noin kello 14:30 kun oli hävinnyt tilaus. Äsken soittelin aspaan ja kysyin että kuinka on mahdollista että minua myöhemmin tilanneet ovat saaneet jo luurinsa, vastaus oli tylysti että ei voi mitään. Pitäisi kuulemma kuukauden sisään tulla kun kyselin mahdollista saapumisaikaa...
Joukkokanne pystyyn tai jotain ja äkkiä...
Viesti Kirjoittaja pantsari »
Viesti Kirjoittaja IronC88 »
hitsinpitsi itse kovasti haluaisin myös tuon ZAGG:in suojan ostaa. Ostin sen 3Gs:lle mutta onnistuin sössimään asennuksen täysin...lopputuloksena täynnä ilmakuplia oleva roskainen mytty. Enää en maksa ellen saa asennusta kaupan päällepantsari kirjoitti:Puhelin on noudettu ja aktivoitu. Täytyy sanoa että kyllä tuo hieno on. Nyt vielä ZAGG:in tuore Full Body Shield for iPhone 4 päälle ja homma on siinä.![]()
Viesti Kirjoittaja Flean »
Viesti Kirjoittaja atheos »
Viesti Kirjoittaja iMkko »
Viesti Kirjoittaja Damstas »
Näkyykö tossa Invisible Shieldissä sormenjäljet? Tuleeko niitä kalvoja 2 vai 1 kpl?IronC88 kirjoitti:hitsinpitsi itse kovasti haluaisin myös tuon ZAGG:in suojan ostaa. Ostin sen 3Gs:lle mutta onnistuin sössimään asennuksen täysin...lopputuloksena täynnä ilmakuplia oleva roskainen mytty. Enää en maksa ellen saa asennusta kaupan päällepantsari kirjoitti:Puhelin on noudettu ja aktivoitu. Täytyy sanoa että kyllä tuo hieno on. Nyt vielä ZAGG:in tuore Full Body Shield for iPhone 4 päälle ja homma on siinä.![]()
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”